Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

    Ами на всички дизел агрегати които сме ползвали преди в компанията в която работех а и на всичко военно което ми е минавало през ръцете нямаха възбуждане от нищо друго, единствено се ползваше остатъчното магнитно поле и когато се размагнитят при продължителен престой няма ток. Само на един 100KW тов имаше бутон за възбуждане такъв с възбуждане с постоянни магнити не съм виждал. Акумулатора беше свързан единствено към дизела.
    Последно редактирано от old111; 04-11-10, 22:22.
    Знам, че не съм цвете за мирисане, и характера ми не е златен, ма вчера една черна котка кат ми напрай път и си плю три пъти през рамото, зех да се замислям!

    Коментар


    • #32
      От: Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

      Ясно.
      Обикновено се дължи на намесата на някой бързак с клещите и по-рядко е конструктивна недомислица. Преди време ми се наложи да си поиграя с няколко агрегата, и там имаше подобен проблем, но след възстановяване на връзките изчезна.
      Съмнява ме обаче проблема на Морските да е от това.
      Бенцбос, а какво ги правите генераторите като се скапят?
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • #33
        От: Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

        Някой запознат ли е с разхода на промишлен/100кв./ генератор с мотор турбо леланд 6цилиндър.Стои тука един от няколко години из обявите и се замисляме.защото негодниците от чез,вече им е редовно да угасят тока на 23 с/у 24декември. и ясно къкво става. Как стои въпроса със подръжката-по точно ще се ползва за авариен ,а не за постоянна употреба.Добре ли му е да е обезшумен,и с някъкво подгряване-Защото дизелите не обичат ниските температури.

        Коментар


        • #34
          От: Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

          Нашия 100KW беше с мотор на фадрома атмосферен, държеше вентилаторите на две вагрянки два колергана и два телфера само компресора 60KW не можехме да го запуснем. Разхода с всичко останало което не надвишаваше 50-70KW беше около 20 - 30 литра на час в зависимост от натоварването.
          Поддъжката всяка седмица да се пали поне за 10 минити, смяна на масло според препоръчаните мото часове, добре е да е в отделно помещение с добра вентилация или както беше при нас с много голям отварящ се прозорец. Стонанена тръба на 10 метра височина и нямаше нужда от допълнително обезшумяване.
          Последно редактирано от old111; 04-11-10, 23:31.
          Знам, че не съм цвете за мирисане, и характера ми не е златен, ма вчера една черна котка кат ми напрай път и си плю три пъти през рамото, зех да се замислям!

          Коментар


          • #35
            От: Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

            Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
            Някой запознат ли е с разхода на промишлен/100кв./ генератор с мотор турбо леланд 6цилиндър.Стои тука един от няколко години из обявите и се замисляме.защото негодниците от чез,вече им е редовно да угасят тока на 23 с/у 24декември. и ясно къкво става. Как стои въпроса със подръжката-по точно ще се ползва за авариен ,а не за постоянна употреба.Добре ли му е да е обезшумен,и с някъкво подгряване-Защото дизелите не обичат ниските температури.
            На такъв голям - брой го за 400мл/киловатчас + 3л/час работа и няма да сбъркаш.

            Коментар


            • #36
              От: Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

              фадромовия не натоварен отиваше към 10 на час.
              Знам, че не съм цвете за мирисане, и характера ми не е златен, ма вчера една черна котка кат ми напрай път и си плю три пъти през рамото, зех да се замислям!

              Коментар


              • #37
                От: Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                Ясно.

                Бенцбос, а какво ги правите генераторите като се скапят?
                Ако мотора му е на малко часове 5-10 000 си викаме електричар и той какви магии прави не го знам.Ако е на повечко часове или има проблемче и в мотора или ако ни трябва по-голям генератор................му развивам болтовете,закачам го за крана и палеца горе.После си купуваш един Нортьн Лайтс и жми града.
                Зависи и колко е голям генератора.Ако е 2-3 цилиндьра при сериозен проблем излита от лодката,ако е голям генератор на голяма лодка му насьскваме едни електричари и да се оправят.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #38
                  От: Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

                  Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                  Ясно.
                  Обикновено се дължи на намесата на някой бързак с клещите и по-рядко е конструктивна недомислица. Преди време ми се наложи да си поиграя с няколко агрегата, и там имаше подобен проблем, но след възстановяване на връзките изчезна.
                  Съмнява ме обаче проблема на Морските да е от това.
                  Бенцбос, а какво ги правите генераторите като се скапят?
                  Специално Бенцбос нищо не ги прави генераторите. Ние сме строго специализирани. Специалността ни е "Кусуронамирач". Диагнозите са:
                  Не върти /кабели и го палим/
                  Върти ама не пали /филтри и обезвуздушаване, после защитите за масло и температура/
                  Пали ама не прави ток- те това последното, ако не е бушон, се псуе на майка на поне 4-5 езика, рита се с крак и се пали резервния /ако го има/. После като всеки уважаваш себе си кусуронамирач се паркира лодката и се викат "кусурооправячи". Там даже не ги гледам какво правят. Докато ги чакаме да го оправят ние се шматкаме по кръчмите или на плажа /или караме нещо друго за да запълваме времето/. С две думи -кусуронамирач не бара там дето не му е работа.
                  Рапорт даден.
                  https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                  Коментар


                  • #39
                    От: Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

                    Това и брат ти го обясни достатъучно ясно
                    Мисълта ми беше дали поне не сте попитали за какво става дума?
                    Спирам, че съвсем оспамих темата...
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • #40
                      От: Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      На такъв голям - брой го за 400мл/киловатчас + 3л/час работа и няма да сбъркаш.
                      400 мл не е ли много? Според мой роднина двг на Ваз 2103 в границите на мощност от 25-40% консумира 220 мл бензин за 1 к.с. или 300 мл за 1 кв.ч.. А дизеловия двг е с по-голямо кпд и е по-икономичен, освен това работи на постоянни обороти. Мисля си, че 400мл/киловатчас е доста завишено. А за празния ход на 3000 об/мин консумацията би трябвало да е около 15-20 % от макс мощност по примерно 300 мл/ч.

                      Изпробвано и замерено с 2л двутактов 0.8 кв китайски агрегат на празен ход изкара 8 часа, а според собственика му на пълна мощност 1л/ч.
                      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                      Коментар


                      • #41
                        От: Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

                        4 киловата на 80% натоварване гьлта галон на 5 часа.8 киловата на 80% натоварване гьлта 0.8 на час,12 киловата на 80% натоварване гьлта по 1.5 галона на час.Това по спомени,не ги смятаме много след като друг плаща горивото и иска климатиците на 6.

                        Тефчо ние не питаме еле по токовете.На малка лодка не ти е голям проблема ако и изчезне генератора,на голяма имаме по 2 или 3 та и там е рядкост да загубим ток.
                        Зависи и за каква система говорим - преди седмица карах една на която трябва да пускам 12 кв генератор за да и работи помпата за високото налягане на системата за обезсоляване на вода.За сьщата система се ползват 3 соларни панела и един ветрови генератор и работи вечно,а не да му треперя кога ще изкюфка.Моя сьвет - втори мальк генератор и помпа на 12/120 волта..............ония сега си скубе косата колко сьм прав,но ще си вземе втори генератор,да е мислил в началото.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #42
                          От: Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

                          Ето ви малко цифрички за размисъл. Първия е 5 киловата, втория около 100. Това са дизели от трактор, нямат турбо, и са боядисани с готина боя за да не ръждясват лесно. Това ги прави "морски" генератори. Най- добрите според мен.

                          http://www.northern-lights.com/liter...brochures.html

                          5 kW @ 60 Hz / 4.5 kW @ 50 Hz
                          Type Vertical inline 3 cylinder diesel
                          Displacement 46.4 in3 (0.761 ltr)
                          Bore/Stroke 2.64/2.83 in (67/72 mm)
                          HP @ RPM 10.1/1800 8.4/1500
                          Approx. fuel use
                          1800 RPM @ full load2 0.59 gph (2.2 lph)
                          1800 RPM @ half load2 0.32 gph (1.2 lph)
                          1500 RPM @ full load2 0.50 gph (1.9 lph)
                          1500 RPM @ half load2 0.28 gph (1.1 lph)


                          60 Hz, 1800 RPM1 kW 130 kW
                          50 Hz, 1500 RPM1 kW 105 kW


                          Displacement - cid (liter) 414 (6.8
                          HP @ 1800 RPM (1500 RPM)2 - 200 (160)
                          Approx. fuel rate at 60 Hz full load - gph (lph)3 - 11.12 (42)
                          Approx. fuel rate at 50 Hz full load - gph (lph)3 - 9.19 (37.5)
                          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                          Коментар


                          • #43
                            От: Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

                            Е? Малко под 400мл/киловатчас са и двата. Интересно как са на празен ход.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              Е? Малко под 400мл/киловатчас са и двата. Интересно как са на празен ход.
                              Не знам колко е разхода без товар. Никога не сме оставяли генератор да работи без да го ползваме. Казано ни е от механиците- палиш, оставяш го за минута да се усвести и му слагаш товар на поне 30%. Като решиш да го гасиш, махаш товара и го оставяш да работи 5 минути преди да го угасиш. За да изстинел. Както каза брат ми- трябва да имат товар тия дизели, не било хубаво да ги бръмчиш ненатоварени. Ако ни трябва за нещо малко /помпа примерно/ за да имаме достатъчно товар се включва и нещо друго- най-често климатик.
                              Последно редактирано от NIKSD; 05-11-10, 17:49.
                              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                              Коментар


                              • #45
                                От: Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Е? Малко под 400мл/киловатчас са и двата. Интересно как са на празен ход.
                                Имам опит с подобни 100КВ. в БНТ. 55-60литра при почти пълен товар. На празно не е под 10. На шаси от Урал.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X