Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

    На автомобилния дизелак няма да му харесат 1000 или по-малко об/мин, защото при тях мазането е сметнато за по-високи обороти, а не за празен ход и за макс 10% от ресурса на двг., а ако е с турбина от по-старото поколение под 2500 не го търси. Тези с променлива геометрия на турбината тръгват от 1400-1600 а най им е готино м/у 1800 и 2200 в най общия случай.

    Ако се търси най-нисък разход в пари за квч-метан, ако няма-пропан бутан, което си иска бензинов газифициран двг.
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • #17
      От: Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

      Според вас двигател от каква машина ще е най-удачен за направата на такова произведение на изкуството ?!

      Коментар


      • #18
        От: Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

        Първоначално публикуван от madison Преглед на мнение
        Според вас двигател от каква машина ще е най-удачен за направата на такова произведение на изкуството ?!
        Кажи поне каква мощност ти трябва и с какво гориво предпочиташ да работи. Има доста автомобилни двигатели, които са известни като неубиваеми, с ресурс примерно 500 хиляди или милион километра, което преведено в моточасове прави примерно 7000 до 15000 часа.

        Коментар


        • #19
          От: Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

          Примерно двигател боксер, въздухар, от костенурка.Максимално опростен и с немалък ресурс.
          DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
          Skype: pach_bs

          Коментар


          • #20
            От: Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

            МБ616/7
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #21
              От: Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

              Атмосверен дизел от старите. На 1500 оборота ще е вечен. С антифриза ще можеш да си сгряваш вода и да се топлиш.
              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

              Коментар


              • #22
                От: Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

                И на 1500 - 2000 оборота ще стане,масло смяна на 150 часа и ще издьржи едни хубави 2-30 000 часа.Той мотора ще ги извади,електрическата част ще е клекнала до тогава.

                Сметка трябва обаче какво ще се включва кьм него и колко ще е голяма моторетката.Трябва да вьрви НАТОВАРЕН,а не на сухи 1500 оборота с 3 крушки и един телевизор закачени кьм него.И брата е прав - спокойно се врьзва бойлер кьм това и си го топли за около половин час.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #23
                  От: Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

                  И какво точно ще и стане на електрическата част за 30000 моточаса работа?

                  Коментар


                  • #24
                    От: Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

                    Не ме тьрси в техническата част там,терминологията ми е Индия,да не кажа Индокитай.Моя опит показва,че или спира да зарежда,или си гаси мотора без механична причина.Примери генераторите на Янмар - като мотор е чук,като електричка на генератор СРЕДЕН 3.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #25
                      От: Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

                      Така де, ама Янмар правят дизели - какво им пречи да си оставят ръцете в електриката?

                      Коментар


                      • #26
                        От: Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

                        Понеже съм си чукал канчето с тоя въпрос, извода засега е,че може всичко, но ляга безсмислено скъпо. пропан-бутана също не спасява положението. Ако си близо до място, където има ток, дори и да е 20kV, с течение на времето един 5 или 10 kW трансформатор, с все инсталирането, излиза по-евтино. Намират се и употребявани, за разумни пари.

                        Ако няма избор и варианта така или иначе е само генератор, иска малко мислене.
                        Първо, цената. Реално е повече от лев на киловат.
                        Второ, стабилност. Ако всичко е добре направено - ОК, но ако не е, шанса при изключване на някой по-едър консуматор, всички останали да станат на въглища е доста добър. особено пък телевизори, компютри и прочее подобна техника. Под едър консуматор разбирам нещо, което харчи, па макар и за кратко, над 25% от общата мощност на генератора.
                        Трето: палене и гасене. Ако бумка постоянно - цената отива в небесата. Ако се пали и гаси за щяло и нещяло - двигател, стартер, акумулатор - отиват на майната си за норматив. Както каза Ясен, за постоянна употреба си иска буфер с акумулатори.
                        В момента няма проблем осветлението да работи директно на 12 или 24 волта. Лаптоп също. Хладилник - би трябвало с един инвертор да няма ядове, то и без това не бачка постоянно. Бойлер може и на газ, като цена няма голяма разлика. Фурна, котлон - също.
                        пак казвам, ако си в населено място, генератора не е алтернатива на енергото. Ако си в гората - забрави за климатици и бойлери на ток и пак ще го мислим.
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • #27
                          От: Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Така де, ама Янмар правят дизели - какво им пречи да си оставят ръцете в електриката?
                          Не те разбирам.

                          От нашата практика / верно,в морето си говорим,на влага / ммоторите на генераторите нямат проблем,какьв ще да е мотор долу горе пьрво си скапва електрическата на генератора и после ако се оправи това кляка мотора.Говоря за години,10 да речем.Е през това време хвьрля помпи,но това е,проблема най-често е електрическата част на генератора.


                          И не говоря за един или 2.На седмица може и 5 да ми попаднат в рьцете.До момента 2 генератора сьм видял на парчета като и двата бяха на лодки от Мексико - явно след като свалят глава не им се занимава да я качват пак.Всичко друго умряло или по-точно работещо,но не произвеждащо ток си беше с нормален мотор и умряла електрическа част.

                          Ако ме питаш какво им е - среща с токовете,среща с неизвестното.Ние може да се пробваме да запалим дизелов мотор на акквото и да е,но да сьживя умрял електрически на генератор..............това да го видя няма да го повярвам,извьн мечтите ми е направо.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #28
                            От: Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

                            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                            Ако ме питаш какво им е - среща с токовете,среща с неизвестното.Ние може да се пробваме да запалим дизелов мотор на акквото и да е,но да сьживя умрял електрически на генератор..............това да го видя няма да го повярвам,извьн мечтите ми е направо.
                            Най големия проблем на генераторите когато не произвеждат ток е че след продължителен престой са се размагнитили и не се ли намагнити отново ротора няма спасение. Намагнитването става като от акумулатор за кратко време се подаде ток на четките - възбуждането. естествено ако е с електронно управление трябва да се разкачи електрониката за да не опука някой от защитните диоди. Успявали сме да намагнитим генератор и през изхода но не винаги е сполучливо. Обикновенно дори и след изтичане на ресурса на един агрегат, разбирай умрял мотор, генератора му има още 50-70% ресурс.

                            Едит: Чувал съм че може да се приложи и една друга схема на възбуждане която аз не съм пробвал, пали се мотора и на изхода през предпазител 10А се подава + и - от акумулатора. В момента в който гръмне предпазителя агрегата вече произвежда електроенергия.

                            Ще ми е много интересно да снимаш вътре в таблото някой Янмарски агрегат!
                            Последно редактирано от old111; 04-11-10, 21:32.
                            Знам, че не съм цвете за мирисане, и характера ми не е златен, ма вчера една черна котка кат ми напрай път и си плю три пъти през рамото, зех да се замислям!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

                              Във Флота, основен проблем на генератора, както и на всичко електрическо, е корозията от солената вода. Това с възбуждането, за съвременен генератор, даже и асинхронен, е малък майтап.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Ел.Генератор от автомобилен двигател ,възможно ?

                                Първоначално публикуван от old111 Преглед на мнение
                                Най големия проблем на генераторите когато не произвеждат ток е че след продължителен престой са се размагнитили и ...
                                Направо ме хвърли в размисъл. Дай малко по-подробно, че при масовите генератори, единствения вариант, за който се сещам размагнитването да има значение, е да няма никакъв акумулатор. Доколкото знам, генератори, които се предвиждат за експлоатация без акумулатор, имат отделен малък генератор за подмагнитване с постоянни магнити.
                                Ако има още някакво извращение, ще ми е интересно да науча.
                                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X