От: един наистина голям камион
...много остро влизане...нямаше нужда...
Взех данните за самосвала от Уики на немски...това не ми е силния език, затова се извинявам.
След по обстойно търсене, намерих това: http://www.worsleyschool.net/science.../machines.html
Прав си - тарата е 200 и кусур тона. Полезния товар е 400 тона.
Цената на машината е около 3 милиона долара без гумите...
И това е най големия камион в света наистина...
Сега за шосейните самосвали:
Общото тегло е както следва:
Технически допустимо: от 7 до 8т на управляема ос и от 12 до 13 тона на двигателна
Съответно 4х2 => 19/21 тона технически ; 6х4 => 31/34 тона технически ; 8 х 4 => 40/42 технически
Истинското ограничение в техническата товароносимост на автомобила са гумите, и те позволяват до 20-30% претоварване преди да почнат да гърмят от самосебе си. Освен това, при претоварване с повече от 10 - 15 % автомобила рязко повишава разхода на гориво...износва по-бързо спирачки, съединител, шенкели, втулки на ресорите, изобщо - като теглиш калема - не си струва да претоварваш...
Що се отнася до теглата: 4х2 шаси кабина по спомен е около 8-9 тона, малка самосвална надстройка е около 3 тона с междинната рама, т.е. общата тара е около 11-12 тона, т.е. полезния товар е около 7-9 тона. т.е. за 4х2, какъвто е този на снимката съм прав във сметките.
6х4 шаси кабина е около 10-11 тона, самосвална надстройка е от 3 до 4 тона, т.е. общата тара е от 13 до 15 тона, а полезния товар е от 16 до 21 тона - тук си прав естествено, и при 8х4 също си прав, както и за 8х8, 10х4 и нагоре също си прав...
...няма страшно да се бърка - затова господ е дал общуването..
...а аз не продавам камиони от вече 3 години, така че е нормално да позабравям нещата вече...
...много остро влизане...нямаше нужда...
Взех данните за самосвала от Уики на немски...това не ми е силния език, затова се извинявам.
След по обстойно търсене, намерих това: http://www.worsleyschool.net/science.../machines.html
Прав си - тарата е 200 и кусур тона. Полезния товар е 400 тона.
Цената на машината е около 3 милиона долара без гумите...
И това е най големия камион в света наистина...
Сега за шосейните самосвали:
Общото тегло е както следва:
Технически допустимо: от 7 до 8т на управляема ос и от 12 до 13 тона на двигателна
Съответно 4х2 => 19/21 тона технически ; 6х4 => 31/34 тона технически ; 8 х 4 => 40/42 технически
Истинското ограничение в техническата товароносимост на автомобила са гумите, и те позволяват до 20-30% претоварване преди да почнат да гърмят от самосебе си. Освен това, при претоварване с повече от 10 - 15 % автомобила рязко повишава разхода на гориво...износва по-бързо спирачки, съединител, шенкели, втулки на ресорите, изобщо - като теглиш калема - не си струва да претоварваш...
Що се отнася до теглата: 4х2 шаси кабина по спомен е около 8-9 тона, малка самосвална надстройка е около 3 тона с междинната рама, т.е. общата тара е около 11-12 тона, т.е. полезния товар е около 7-9 тона. т.е. за 4х2, какъвто е този на снимката съм прав във сметките.
6х4 шаси кабина е около 10-11 тона, самосвална надстройка е от 3 до 4 тона, т.е. общата тара е от 13 до 15 тона, а полезния товар е от 16 до 21 тона - тук си прав естествено, и при 8х4 също си прав, както и за 8х8, 10х4 и нагоре също си прав...
...няма страшно да се бърка - затова господ е дал общуването..
...а аз не продавам камиони от вече 3 години, така че е нормално да позабравям нещата вече...
Коментар