Здравейте, колеги! Искам да попитам, дали някой от вас е присаждал двигател от Ман или Мерцедес на Ифа Л60 и как става ? Благодаря предварително!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Присаждане на двигател на Ифа Л60
Свий
X
-
Здравей,
Ифа l 60 е с 380мм феродов диск .Имаш ли някакъв мотор от Mercedes или MAN за мостра. Можеш да наложеш кожуха от Ифата да пробаш .Лагерчето в коляновия вал също може да е различно.
Ако ще ползваш Ифовити части ТО поне другия мотор също да е с Феродов диск 380мм.
Какво не ти харесва на Оригиналния мотор ,че мислиш за смяна?Мартин Димитров
УАЗ
Коментар
-
Първоначално публикуван от Gagoff Преглед на мнениеДа, Л60 има кардан между двигателя и скоростите, точно оттам не ми е ясно как да го направя.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
Здравейте, колеги! Мои приятели имат Ифи Л60 с Манови мотори 220 к.с и 230 к.с и камионите вървят много по-добре, и разхода на гориво е много приличен, но техните камиони са закупени в готов вид от Полша. Питах някой уж майстори по нашия край и ми казаха да търся Мерцедес или Ман мотор със същото устройство като на Ифата ( от двигателя към скоростите с кардан), но такъв филм май няма! Лек ден!
Коментар
-
Преди много години правихме L60 с мотор на Щаер. оригиналния мотор беше с наяден блок около ризите. Ифата се експотираше яко по горите. Мотора на Щаера не даваше никакви дефекти и гореше по малко.
Коментар
-
-
Първоначално публикуван от boreto2 Преглед на мнениеМисля че при Даф 2800 - лагери, семеринги всичко е в цолови размери което си е проблем.
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнениеНашия Даф 2800 го имаме и експлоатираме повече от 10 години . Не съм мерил нищо но има всичко включително и турско . Редовно си върви двойно претоварен а крана Пеши 16 тона на метър какво е видял само той си знае Много корав камион е .
значи имате Урал на Витиня. После един МАН дето с него местите заводите. Едно Волво четири моста и ЕФер кран. ДАФ досега не си спомням да сиВ го хвалил...
В съседната тема - за Мадара 4х4 - що така плюеш по Камаз-а? През годините и в разни теми поне 50 пъти си го споменавал с добро
Коментар
-
Тия дни дафа трябва да се върне от основен ремонт на крана . Той през последните десетина години ни беше основния камион . Волвото го докарахме миналата година по това време от Хюлеман Холандия иначе е работил във Финландия . Не е ставало въпрос доста камиони са ни в ръцете . МАНа го докара един приятел от Франция и го държи на паркинг горе в техническия . С него местим в района защото е там на място . Камаза от нов ни беше служебен . Колко дребни ядове ми е дал през годините само аз си знам . Накрая преди да го продадем изгни една риза и вкара водата в трети цилиндър та ми отвори работа . За времето си беше добър камион . Сега е рентабилен евентуално в дърводобива то нашия там отиде .
-
-
На Ифата скоростите и раздатката заедно ли са хванати? Ако са отделно може да се сложи двигател заедно със скорости от западен камион. Би трябвало около 200 коня двигател със скорости да има и с бързи и бавни, което би било полезно. А ако са заедно раздатката и скоростите пак има вариант, който съм виждал на една прага/там скоростите и раздатка са заедно/. На прагата на отпред на раздатката беше изкроена плоча за там където ляга ск. кутия и беше сложен двигател и скорости Авия. Много добре се беше получило, така че може да се помисли и в тази насока.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар