Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Присаждане на двигател на Ифа Л60

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Присаждане на двигател на Ифа Л60

    Здравейте, колеги! Искам да попитам, дали някой от вас е присаждал двигател от Ман или Мерцедес на Ифа Л60 и как става ? Благодаря предварително!

  • #2
    Л 60 и тя ли е с кардан между двигателя и кутията като В 50 ?
    Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
    Място и хора към които да принадлежи ...

    Коментар


    • #3
      Да, Л60 има кардан между двигателя и скоростите, точно оттам не ми е ясно как да го направя.

      Коментар


      • #4
        Здравей,
        Ифа l 60 е с 380мм феродов диск .Имаш ли някакъв мотор от Mercedes или MAN за мостра. Можеш да наложеш кожуха от Ифата да пробаш .Лагерчето в коляновия вал също може да е различно.
        Ако ще ползваш Ифовити части ТО поне другия мотор също да е с Феродов диск 380мм.
        Какво не ти харесва на Оригиналния мотор ,че мислиш за смяна?
        Мартин Димитров
        УАЗ

        Коментар


        • Gagoff
          Gagoff коментира
          Редактиране на коментар
          Няма турбо и харчи доста повече от МБ и Ман, когато камиона е пълен е по муден.

      • #5
        Първоначално публикуван от Gagoff Преглед на мнение
        Да, Л60 има кардан между двигателя и скоростите, точно оттам не ми е ясно как да го направя.
        Мотора, който ще слагаш, трябва да си е с неговия съединител, камбаната от неговите скорости, и механизма за управление на съединителя. Взимаш и първичния вал от скоростите, които си вървят с мотора, и отзад на него вече фланец от ифата и връзване на кардана към скоростите. Трябва да се види лагеруването и осовото осигуряване на първичния вал към камбаната.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #6
          Здравейте, колеги! Мои приятели имат Ифи Л60 с Манови мотори 220 к.с и 230 к.с и камионите вървят много по-добре, и разхода на гориво е много приличен, но техните камиони са закупени в готов вид от Полша. Питах някой уж майстори по нашия край и ми казаха да търся Мерцедес или Ман мотор със същото устройство като на Ифата ( от двигателя към скоростите с кардан), но такъв филм май няма! Лек ден!

          Коментар


          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Мда, в Германия е имало фирма, която ги е преработвала. Моторите са с по-малък обем и малко по-леки, но по-мощни, има даже 270 коня. D0826 LF. На тоя мотор съединителя е с подобни размери като на Ифата. Може би слагат целия съединител, и камбана от Ифата на мановия мотор.

        • #7
          Преди много години правихме L60 с мотор на Щаер. оригиналния мотор беше с наяден блок около ризите. Ифата се експотираше яко по горите. Мотора на Щаера не даваше никакви дефекти и гореше по малко.

          Коментар


          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Щаера е и по-близък като обем и тегло, и по-як от мановите, които ги слагат.
            Ама кажи как го слагахте?! То е ясно, че има варианти, ама кой избрахте?

        • #8
          Напиши ми тел на лични ще ти звънна като се наспя утре да споделя.

          Коментар


          • #9
            Преди десетина години колеги садиха на ИФА W 60 двигател от ДАФ 2800 . Тоя мотор на ДАФ е много корав . Тогава колегата участваше активно в операцията .
            Последно редактирано от sek.1; 29-04-20, 07:44.
            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

            Коментар


            • #10
              Аз само да вметна един жокер.... За ръг и тръг, повечето унимози са с кардан...

              Коментар


              • #11
                Мисля че при Даф 2800 - лагери, семеринги всичко е в цолови размери което си е проблем.

                Коментар


                • #12
                  Първоначално публикуван от boreto2 Преглед на мнение
                  Мисля че при Даф 2800 - лагери, семеринги всичко е в цолови размери което си е проблем.
                  Нашия Даф 2800 го имаме и експлоатираме повече от 10 години . Не съм мерил нищо но има всичко включително и турско . Редовно си върви двойно претоварен а крана Пеши 16 тона на метър какво е видял само той си знае Много корав камион е .

                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • #13
                    Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                    Нашия Даф 2800 го имаме и експлоатираме повече от 10 години . Не съм мерил нищо но има всичко включително и турско . Редовно си върви двойно претоварен а крана Пеши 16 тона на метър какво е видял само той си знае Много корав камион е .
                    Е тоя ДАФ па отде излезе сега!?
                    значи имате Урал на Витиня. После един МАН дето с него местите заводите. Едно Волво четири моста и ЕФер кран. ДАФ досега не си спомням да сиВ го хвалил...
                    В съседната тема - за Мадара 4х4 - що така плюеш по Камаз-а? През годините и в разни теми поне 50 пъти си го споменавал с добро

                    Коментар


                    • sek.1
                      sek.1 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Тия дни дафа трябва да се върне от основен ремонт на крана . Той през последните десетина години ни беше основния камион . Волвото го докарахме миналата година по това време от Хюлеман Холандия иначе е работил във Финландия . Не е ставало въпрос доста камиони са ни в ръцете . МАНа го докара един приятел от Франция и го държи на паркинг горе в техническия . С него местим в района защото е там на място . Камаза от нов ни беше служебен . Колко дребни ядове ми е дал през годините само аз си знам . Накрая преди да го продадем изгни една риза и вкара водата в трети цилиндър та ми отвори работа . За времето си беше добър камион . Сега е рентабилен евентуално в дърводобива то нашия там отиде .

                  • #14
                    На Ифата скоростите и раздатката заедно ли са хванати? Ако са отделно може да се сложи двигател заедно със скорости от западен камион. Би трябвало около 200 коня двигател със скорости да има и с бързи и бавни, което би било полезно. А ако са заедно раздатката и скоростите пак има вариант, който съм виждал на една прага/там скоростите и раздатка са заедно/. На прагата на отпред на раздатката беше изкроена плоча за там където ляга ск. кутия и беше сложен двигател и скорости Авия. Много добре се беше получило, така че може да се помисли и в тази насока.

                    Коментар


                    • #15
                      Раздатката е хваната за скоростите и от скоростите към двигателя е с кардан.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X