Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Виетнамка...дифове. Проходимост и сравнение!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Естествено че бяха натоварени....все пак това си беше строителен обект не опитно поле. 157 като се копне в канавка и само гледаш как 3-те колела се въртят безпомощно в редичка. 131 тоже.

    Коментар


    • #17
      Дявол Коледа

      Убеден съм че ако в теста бъде добавен и Урал просто всичко ще е в негова полза тази машина е уникатна не само с проходимоста си ами и с разхода си ако е бензинов вариант но съм убеден че в негови клас по проходима машина от Урал няма
      ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
      тел.088четири 9едно9 4нула4
      -------------------------------------------------------

      Коментар


      • #18
        винаги има по
        drive alive

        Коментар


        • #19
          Забравих да добавя още един минус на Виетнамката - спирачкиет и са комбинирани (на въздух и масло)- демек няма. Като се натовари и дойде спускане, да не си пред нея. Джогана поне в спирането е добър.
          Чувал съм (ама не сам пробвал) че като затъне 157ка на една страна и почнат да превартат 3те оси от едната страна му се натягат спирачките от тресчотките за да ги затрудни да превартат, а от другата се охлабват и се контролират от педала става нещо като блокаж... Поне лесно се натягат защото са от горната страна (мембраните). Веднъж ми се случи но се извадих с лебедката. За това с спирачките повтарям че само съм чувал, нищо повече незнам...
          Но като икономичност (ако можем да говорим за такава) 157ка не е толкова лакум като 66цата и 131цата (те са 8ци и са ненаситни) бързо оборотни са. 157 е с по бавноходов двигател. Като го взех беше на 1500км и има6е под карбуратора една плочка за максималните оборотите - с две клапи. Като я махнах и свалих карбуратора с около 4см (колкото е плочката) свали разхода доста.
          За Урала ако не прекъсва (което е рядкост) и резервара пълен минаваш от кадето искаш и точния смисъл на думата
          За неговия двигател знам че е на базата на 131 но е по силен и голям като обем...
          Случайни хора УАЗ не карат

          Коментар


          • #20
            Дявол Коледа

            Двигателя на Урала е 8700 кубика поне доколкото си споням и е подобен на този на Зил135 който пък е носител на ракетите Луна и на Рекативната система за залпов огън Ураган харчи като за световно точно колко немога да кажа но при ползване на бавните съм у беден че ще достигане 100/100 но пък няма спиране минава от всъкъде проблема е че като мине той после пак само Урал може да мине такива колвози остава че не е за разправяне също така Урала е 6х6 фулл тайм предния мост не се изключва
            ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
            тел.088четири 9едно9 4нула4
            -------------------------------------------------------

            Коментар


            • #21
              Tърсете Урал с дизеловия двигател и ще намалите разходите наполовина
              Луд умора нема,само се поти!!!

              Коментар


              • #22
                колеги в дърводобива съм от доста време ,виждал сам какви ли не неща
                наистина ифите много се клатят но несъм виждал обърната
                за зиловете - кво чакате слагаите двигатели от ифа или беларус,с първия се държат добре и на асвалт ,с втория на асвалт са доста бавни ,но за пресечена местност са просто чудесни
                виетнамка - има и предимства и недостатъци,но за мен е една доста добра машинка
                157 цата е по проходима от 131 незнам зашо но и от двете има при мен и виждам че първата се справя по добре ,и двете са с ифа мотор
                ако ви интерисува мога да разпитам за доработките за този мотор
                това което знам е че се обръща картера ,и се прави фланец за скоростите
                "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

                Коментар


                • #23
                  Бе гледам за всякви камиони исписахте за ТАТРА нищо неказахте!
                  Гледам тука сега на брат ми на обекта всички татри ги извзеха поради строеж на обект в Плевен, който бил на няква сипица и всичко затъвало... Татрата доколкото знам е с 3 задвижващи моста и с блокажи?! Аз специално съм гледал в сняг как разура там където камаза неможа да гъкне...
                  4ао
                  Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                  Коментар


                  • #24
                    Тогава нямахме Татра, а Уралите са си доста скъпи. Миналата година се спасих от Петрохан ма тая незнам. Само кат се сетим, че мога да ме пратят горе ми става зле. Тоя 8 месечен, по 6 дена в седмицата офф-роуд преди 2 години ми е достатъчен. Но на въпроса .....
                    .... в последствие си купихме и Татра ама нещо не става .... 6х6 и т.н. ... или двигателя не достатъчно бавен или раздатката ...... ???? не знам, ма като и бухнат 12-15тона и се окопава и с 6-те си колела. Краза е само с 2 двигателни моста и деяни повече от Татрата, направо се едно е вериги ........ един много съществен недостатък натоварен не завива ... обикновенно на по-остри завой му дърпахме предницата с фадрома, багер или квото се намери. Багера Катерпилар 328 или 428 Д не помня точно е царя на гората ма все пак той има доста хидравлични "ръце" и си помага сам доста успешно. Иначе преди година купихме от Германия истинския "оффроудър" - ходещ багер Менци Мук ........ нема такава машина, ако некой е виждал това е е**ти ташака.

                    Коментар


                    • #25
                      ходещ багер Менци Мук
                      Човече, дай снимка В рудник в планината съм работил, но такова чудо не съм виждал!

                      Коментар


                      • #26
                        http://images.google.bg/imgres?imgur...l%3Dbg%26lr%3D

                        Коментар


                        • #27
                          Само дето тоя багер върви и комплект с багериста. Досега само най-добрата ни нинджа багерист вобще се осмелява да го кара. Иначе аз съм го свалял от камион (той сам си слиза, без рампи и т.н.....нали е ходещ) и ми е най-гадното изживяване в живота кратък.

                          Коментар


                          • #28
                            Направо немам думи! Най-шантавата машина, която съм виждал! Обаче в гората сигурно върши работа повече от цяла бригада пиянки! И понеже не си се справил със снимките ще покажа някоя аз:






                            Коментар


                            • #29
                              Къде по точно беше участъка на теста ти? През 2002 доколкото си спомням деривацията се работеше през Понор североизточно от хижа Петрохан посока Пробойница но тогава май бяхте още близо до Петрохан или аз нещо бъркам.

                              Коментар


                              • #30
                                ,81-83г.при строежа на лифта Симеоново-Алеко се разкарваше
                                едно такова чудо ,само дето си нямаше нито едно колело а
                                4-ри крака.Копаеше дупките за основите на стълбовете и
                                кабелния канал в най-трудните участъци.
                                Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                                Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                                В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X