Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Виетнамка...дифове. Проходимост и сравнение!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Виетнамка...дифове. Проходимост и сравнение!

    ...досега никаде не намерих инфо ква е системата на задвижване

    - само задно при нужда предно твърдо 50/50???

    - перманетно с блокаж на междуосевия???

    - блокаж на задния или предния???

    - или????

  • #2
    Задно с ръчно включване на предния мост. (Part time)
    VPetrov.photography

    Коментар


    • #3
      Благодарим!

      Праим си проучване кое от соц.камионите е най-добро като системи
      ..засега печели Ифа Л60.

      Коментар


      • #4
        А би ли обяснил защо ифата печели
        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

        Коментар


        • #5
          Щото е перманетно 4х4, има блокировка на междинния диф, има и механична блокировка на преден и заден мост.........а бе става пълен блок.

          Изследването е проведено на база участък в Петроханския балкан през 2002г. в участъка м/у 8 и 9 Водохващане от деривацията "Искрецки". Класацията ми започва с най-проходимите машини и свършва с най-зле представилите се:

          1. Универсален багер Катерпилар 10т 4х4
          2. Ифа л60 или 50
          3. 157 зил
          4. 131 зил
          5. краз самосвал нормален
          6. уазка форгон
          8. Паджеро, Уаз джип, Патрол


          немах наблюдение над прага и виетнамка!

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Andrei
            Щото е перманетно 4х4, има блокировка на междинния диф, има и механична блокировка на преден и заден мост.........а бе става пълен блок.

            Изследването е проведено на база участък в Петроханския балкан през 2002г. в участъка м/у 8 и 9 Водохващане от деривацията "Искрецки". Класацията ми започва с най-проходимите машини и свършва с най-зле представилите се:

            1. Универсален багер Катерпилар 10т 4х4
            2. Ифа л60 или 50
            3. 157 зил
            4. 131 зил
            5. краз самосвал нормален
            6. уазка форгон
            8. Паджеро, Уаз джип, Патрол


            немах наблюдение над прага и виетнамка!
            Много интересно наблюдение, предполагам че Виетнамката ще се справи много добре, но естествено за конкретният терен е добре да се направят истински тестове (каквото и сте сторили)

            Коментар


            • #7
              За другото нямам коментар но УАЗ-ка фургон спрямо УАЗ-джип според мен няма шанс при каквито и да са условия. Ще ми е много интересно да разбера какъв е теста и как е правен.
              VPetrov.photography

              Коментар


              • #8
                Теста е относителен разбира се .... начи в тоя участък от 1,7км правихме "път" (откраднахме 4м от склона). Пътя стана отвратителен разбира се .... класика скат над 100% и от другата страна пропаст 200м. Терена беше скалист и се получиха прагове от по 50см и више. Участъците в които скатните води се събираха - дерета - отрязаха пътя до 1. Точно 457 метра бяха в гъста гора и водата там се задържа 6 месеца.............ужасна кал 50см (като караш имаш чуството че плуваш- образуват се вълни е**ти ташака).

                Т.е. участъка беше комбиниран за преставителна извадка.

                Форгона ми стана любим ... много по-добре балансиран е от джипа (като се треснеш на скорост в праг не виждаш небе-земя) и т.н. Недостатък е че нямаше хидравлика на волана.

                За 8 месеца от Паджеро2.5тд, патрол, Нива 1,7, Уаз джип, устискаха само Уаз-ките.

                Коментар


                • #9
                  Дявол Коледа

                  Незнам как точно е правен теста но до колкото знам от лични наблюдения на Ифата и е много висок центъра на тежеста и е с доста тясничко разстояние между колелата кето е предпоставка за преобръщане
                  ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                  тел.088четири 9едно9 4нула4
                  -------------------------------------------------------

                  Коментар


                  • #10
                    не знам за преобръщане, но като качество и икономичност, Ифата 4х4 е доста пред Зил... но са останали малко

                    щом багера е на първо място, значи няма опасност от преобръщане на конкретния участък...
                    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                    Коментар


                    • #11
                      Не мисля.....виждал съм много камази нагоре с гумите, Ифа не ....... за подкрепа една история.

                      ....връщаме се от обекта вечер към 18.00 (слизаме към прохода) аз съм последен с чисто новата ми нива със смачкан калник и ауспух в багажника (кофти първи ден за нивата). По принцип от основния "път" имаше доста шорткътове, които бех забранил на шофьорите да използват защото верятноста да се заглобиш и то нощем е огромна.
                      След един завой пред мен се открива следната гледка ..... на отсрещня склон виждам само дъното на легена Ифа-та т.е. кретена се катери по почти 50% наклон в безпътицата. Спирам и почвам да крещя, ма пича е твърде далече не ме чува само ми се хили от степенката на Ифа-та. В тоя момент минава през бабуна и изпада то камиона. Ифа-та е на 1-ва бавна и продължава да си катери. Оня тръгна да я гони, ма по баира нямаше шанс па и Ифа-та е висока.

                      Историята приключи щастливо като Ифата отряза 10см дръвче пънчето от което се закачи някъде отдоло и загасна.

                      Коментар


                      • #12
                        Разход в най-лошия месец- валя през повечето време:

                        Зил157 само на бавни: 100л/100км
                        Зил131 само на бавни: 130л/100км
                        Уаз форгон само на бавни: 30/100км (съмнение за кражби от негрите)
                        Уаз джип само на бавни:27/100км тук съм сигурен
                        Паначаревото 17л дизел Патрола3.3 май беше 21л.

                        Нивата я карах само по черен път ... беше ми жал как се усуква.

                        Коментар


                        • #13
                          Баща ми караше 5-6 години такава ИФА и наистина доста се люлее и клати и си е страшно по чукарите с нея но досега не съм чувал за преобърната въпреки впечатлението което оставя у возещия се вътре (ще изкъртя дръжките направо). Закъсвали сме с нея само веднъж в една голяма зима и около 60 см сняг, а отдолу прясна оран и доволно количество кал съответно, а тя натоварена.

                          Коментар


                          • #14
                            Става въпрос за такава Ифа

                            Коментар


                            • #15
                              Абе май хубаво сте се поомазали с тези кокали

                              Трябваше да ги пробвате натоварени - те се пак са камиони и това е предназначението им. Аз имам ЗИЛ 157КЗ, бордови с лебедка и дълга база. Свалях дърва миналата година от лозенската планина. Заедно с едни перничани с виетнамки, едната на газ другата на бензин, джугана на бензин. При искачването (празни) виетнамките ми дърпаха но не много. На виетнамката и дават по дукоменти 4тона товар, 157ка - 5тона, но реалноста е друга - Газ66- 7 кубика дърва, на зила 12кубика като един кубик тежи около 750-800кг.
                              Виетнамките искарват едвам независимо с газ ли е или не, блокажи ли е, говориме само за 1ва бавна С Зила някои завои ги зимах на два пъти с маневри заради пречещата ми хидаравлика която няма. 157ка според мен натоварен е най проходим сравнение с виетнамките(газ66) и Прагите V3S.
                              Та въпроса нали е за сравняване:
                              ГАЗ 66 има Бързи диферинциали и бързооборотен мотор (от газ 53б, 4.2 литра, осмак V-образен, 115к.с.)което не е добре като се натовари, но празна бяга доста, малко се лажка натоварена,в жегата може да изхвърли водата единствен + според мен Хидравлика, блокажи.
                              ЗИЛ 157 + 3 осен, бавни диференциали и двигател( 6-редови, 120к.с., стоящи клапани)по асвалт върви бавно но натоварен извън пътя деяни, НЕ прегрява (поне моя)... - Няма хидравлика( трудности в остри завои)
                              И двете имат самонапомпващи у-ва но има полза от тях само когато не са натоварени като за последно...

                              П.С - Защо недобавите Урал, ТАТРА,Молотовка,Прага и ЗАУРЕР в тестовете. Ще бъде много интересно... Имам и други случки за разправяне но някои друг път...
                              Случайни хора УАЗ не карат

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X