Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЗиЛ 157 - Джоган

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: ЗиЛ 157 - Джоган

    На пропанбутан движат без проблем
    Случайни хора УАЗ не карат

    Коментар


    • #17
      До: ЗиЛ 157 - Джоган

      Поздрав Ради .Да караш камион из гората по път или без път да слушаш рева на двигателя .Да хвърчи кал до небето пълен кеф
      К мирной жизни не пригоден.
      Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
      ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

      Коментар


      • #18
        До: ЗиЛ 157 - Джоган

        Първоначално публикуван от stariat Преглед на мнение
        Поздрав Ради .Да караш камион из гората по път или без път да слушаш рева на двигателя .Да хвърчи кал до небето пълен кеф
        Кеф ама когато го правиш за развлечение.Аз с това си изкарвам хляба няколко години вече и не искам да ги виждам.Моля обяснете на момчето колко е приятно да му сменяш гума в блато или в кал около метър.От мене батко акъл -бягай на далече от тези уникални машини.

        Коментар


        • #19
          До: ЗиЛ 157 - Джоган

          Че са проходими, и то доста, вярно. Но, че горят като за световно, е дваж по-вярно! Точно с разхода на тези машини е свързан един от най-ярките ми спомени от родната казарма:
          28 Декември, 1990 г. Тръгваме на някакво нощно учение с джугана, от Айтос, до Банево, 22км по асфалт, няколко километра по черно, и на връщане някъде по средата на пътя свърши бензина. Часът-около 23-23:30 Студ, псувни... Абе-ярък спомен! Не си спомням колко литра беше резервоара, но шофьора каза, че знаел, че гори много, и на тръгване напълнил резервоара догоре. Мисля, че става въпрос за 100 литра, смятайте сами какъв е разхода То вярно, че при такъв разход явно не е била наред машината, но и напълно изправни, пак си горят, и то яко! Просто са правени за военни цели, а там разхода е фактор, който може и да се пренебрегне, и за руските условия, преди 40-50 години, когато бензина в СССР си беше като водата...
          Та за проходимост за удоволствие, или при крайни обстоятелства става, но ако някой ще си вади хляба с това, както колегата Джартов, не си заслужава.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #20
            До: ЗиЛ 157 - Джоган

            Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
            На пропанбутан движат без проблем
            А Джогана на снимката твой ли е?

            Коментар


            • #21
              До: ЗиЛ 157 - Джоган

              Първоначално публикуван от stariat Преглед на мнение
              Поздрав Ради .Да караш камион из гората по път или без път да слушаш рева на двигателя .Да хвърчи кал до небето пълен кеф
              Благодаря.И аз точно това искам - да има повечко преживявания с подобни машини по гората.Голям кеф е както казваш.

              Коментар


              • #22
                До: ЗиЛ 157 - Джоган

                Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                Кеф ама когато го правиш за развлечение.Аз с това си изкарвам хляба няколко години вече и не искам да ги виждам.Моля обяснете на момчето колко е приятно да му сменяш гума в блато или в кал около метър.От мене батко акъл -бягай на далече от тези уникални машини.
                Да,това е наистина така,особено със ЗиЛ 157,поради липсата на хидравлика.Но ако просто си имаш едно такова off-road камионче и си го имаш просто за кеф и когато ти се иска - тогава да си го караш.Но да седя далече от тези камиони е вече късно,защото прекалено много се запалих по тях.А може ли да попитам твоя камион какъв е?

                Коментар


                • #23
                  До: ЗиЛ 157 - Джоган

                  Първоначално публикуван от pangarov Преглед на мнение
                  здравей и от мен радвам се за твоя интерес към тези машини.аз също имам такъв зил 157 но не го ползвам за гората.возя се само когато си искам за удоволствие .може да кажеш на бащати да ти купи един,че скоро и помен няма да има от тях-както ги режат сега .
                  Ами аз като му кажа то ще вземе да ме послуша и ще купи ама тогава няма да се стърпи да не го кара често,което ще е най-добрият вариант,защото тои беше този,който ме запали по тях,като ми е разказвал неговите преживявания в школата и така на мен ми стана интересно и оттам малко по малко и станах много голям почитател на руските камиончета.Иначе благодаря за идеята - допада ми

                  Коментар


                  • #24
                    До: ЗиЛ 157 - Джоган

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    Че са проходими, и то доста, вярно. Но, че горят като за световно, е дваж по-вярно! Точно с разхода на тези машини е свързан един от най-ярките ми спомени от родната казарма:
                    28 Декември, 1990 г. Тръгваме на някакво нощно учение с джугана, от Айтос, до Банево, 22км по асфалт, няколко километра по черно, и на връщане някъде по средата на пътя свърши бензина. Часът-около 23-23:30 Студ, псувни... Абе-ярък спомен! Не си спомням колко литра беше резервоара, но шофьора каза, че знаел, че гори много, и на тръгване напълнил резервоара догоре. Мисля, че става въпрос за 100 литра, смятайте сами какъв е разхода То вярно, че при такъв разход явно не е била наред машината, но и напълно изправни, пак си горят, и то яко! Просто са правени за военни цели, а там разхода е фактор, който може и да се пренебрегне, и за руските условия, преди 40-50 години, когато бензина в СССР си беше като водата...
                    Та за проходимост за удоволствие, или при крайни обстоятелства става, но ако някой ще си вади хляба с това, както колегата Джартов, не си заслужава.
                    Ами този спомен е доста ЯРЪК.Доста екстремни преживявания сте имали тогава.Но наистина си прав - да си имаш някакво ЗиЛ-че,което да караш само за кеф и само когато ти се иска.А хляба да си вадиш с подобно нещо си е бая работа!

                    Коментар


                    • #25
                      До: ЗиЛ 157 - Джоган

                      А машината на Джартов е тази:
                      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=27782
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #26
                        До: ЗиЛ 157 - Джоган

                        Първоначално публикуван от RADI_157 Преглед на мнение
                        Искам да те питам,Rosen74,един от тези ЗиЛ-ове на снимките твой ли е?Защото ако е твой имам малко въпроси относно вида на горивото - има ли газ и т.н.
                        Ами то от двата остана само един, другия замина на следващия ден за скраб ,
                        още ме е яд, особенно като си помисля за това
                        http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=29606
                        Наш остана "Аспарух" , преполагам си забелязал надписа на единия, просто така го купихме .
                        Та "Аспарух" върви предимно на газ, бензин усеща рядко, когато свърши газта и веднага подивява, осезаема е разликата между бензин и газ
                        А за разхода, почти никога не съм успявал да го засека точно, но с около 60 литра газ работи цял ден, на къси разстояния , от гората до най-удобното място за претовараване в по-нежни камиони
                        Само веднъж имах възможността да го засека по-точно, с газ за 30 лв, по-малко от 30 литра, изминаваше около 20 - 23 км по асфалт и 4-5 в гората,като почти през цялото време в гората му се налагаше да тегли една "Ифа", която с товара грубо тежи около 12 тона
                        От вчера все съжалявам, че не снимах нито едно от премеждията в гората, "Аспарух" наистина прави чудеса

                        Коментар


                        • #27
                          До: ЗиЛ 157 - Джоган

                          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                          А машината на Джартов е тази:
                          http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=27782
                          Това е една от всички.Минал съм през много бараки.Сега съм се спрял на Газ 66 Виетнамка.Най добре работя с нея.По проходимост не отстъпва на Зила товари малко по малко а гори два пъти по малко.В гората е по маневренна и се работи по лесно с нея.Разбира се това мое мнение се базира на моя тип на работа.Просто за моите обекти моя камион е по подходящ.Най малко имам за цел да омаловажа безспорните качества на Зила.

                          Коментар


                          • #28
                            До: ЗиЛ 157 - Джоган

                            малко снимки
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                            • #29
                              До: ЗиЛ 157 - Джоган

                              Джоги си е кушия да го караш,ама зимата в снега-даже се бях хванал на бас и спретнах такъв драг на плаца,че отнесох три денонощия.
                              През другото време заякваш в ръцете мъжката.Разхд 70/100 беше в норматива-но е по проходим от БТР,два джогана го издърпахме от една пряспа,беше се пльоснал на тумбак и до там.Нещо ни обясняваха че бил копиран в по-голямата част от "Студебейкър"-те от ВСВ.
                              За ортак на джоба не ми се и мисли.
                              Втората година карах Урал и мислех че съм в рая.

                              Коментар


                              • #30
                                До: ЗиЛ 157 - Джоган

                                Първоначално публикуван от Rosen74 Преглед на мнение
                                Ами то от двата остана само един, другия замина на следващия ден за скраб ,
                                още ме е яд, особенно като си помисля за това
                                http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=29606
                                Наш остана "Аспарух" , преполагам си забелязал надписа на единия, просто така го купихме .
                                Та "Аспарух" върви предимно на газ, бензин усеща рядко, когато свърши газта и веднага подивява, осезаема е разликата между бензин и газ
                                А за разхода, почти никога не съм успявал да го засека точно, но с около 60 литра газ работи цял ден, на къси разстояния , от гората до най-удобното място за претовараване в по-нежни камиони
                                Само веднъж имах възможността да го засека по-точно, с газ за 30 лв, по-малко от 30 литра, изминаваше около 20 - 23 км по асфалт и 4-5 в гората,като почти през цялото време в гората му се налагаше да тегли една "Ифа", която с товара грубо тежи около 12 тона
                                От вчера все съжалявам, че не снимах нито едно от премеждията в гората, "Аспарух" наистина прави чудеса
                                Да,надписа го забелязах и доста се чудих какво точно е това "Аспарух",но вече ми се изясни.А относно горивото благодаря за отговора - отговорил си точно така,както имах предвид.Щом на газ тегли натоварена Ифа,аз немога да си представа какво ли ще е на бензин...голям звяр е Джогана .Много ме кефи.Благодаря!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X