Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Перфектния МАН

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Перфектния МАН

    Колесна формула 4х4 . Под кабината класически манов шестак 360 конски сили . Кран Ефер 18 600 с 12 метра стрела и 4 хидравлични опори . Назад тристранен самосвал . Над него опори за превоз на 2 дълги греди . От страни изводи от хидравликата за работа с допълнителни изпълнителни устройства и резервоар за почти кубик вода . За първи път попадам на толкова функционален камион . Има всичко което ти трябва и може да ти потрябва . Камиона мечта ! Работил е във френското енерго да поставя стълбове на трудно достъпни места . Това лято като го видях се влюбих в него от пръв поглед Камиона е на приятел ама ако някой ми купи такъв дълго ще го обичам Като се качиш в кабината в главата ти нахлуват 300 дяволи и ти идва да мачкаш наред разни кисели гъзари с пернишки голфове и БМВта Тежък е но е уникално проходим.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0029.jpg
Прегледи:4
Размер:125.0 КБ
ID:6124104Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0032.jpg
Прегледи:3
Размер:127.6 КБ
ID:6124103Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0035.jpg
Прегледи:1
Размер:72.7 КБ
ID:6124102Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0039.jpg
Прегледи:2
Размер:146.7 КБ
ID:6124099Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0038.jpg
Прегледи:1
Размер:149.5 КБ
ID:6124100Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0040.jpg
Прегледи:3
Размер:160.4 КБ
ID:6124098
    Прикачени файлове
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

  • #2
    От: Перфектния МАН

    Нещо разлюбих двигателите МАН ама този изглежда като добра база.

    Коментар


    • #3
      От: Перфектния МАН

      Тоя МАН няма нищо общо с твоя МАН . Ясене чуден е за кемпер . Отиваш на мястото сваляш къщата с крана и си движиш с камиона Все ще изпадне неща като подвоз на дръвца То в коша на тоя се събират 2-3 цели савиема като твоя
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • #4
        От: Перфектния МАН

        Удължаван е у нас, нали?

        Коментар


        • #5
          От: Перфектния МАН

          Камиона е добър, но не става за стълбове(като има отгоре стълбове как ще изправи стрелата за да ги разтовари или изправи) Камиона е използван за инертни материали- самосвал е, за палетни товари - може да се разтовари. Според мен най удобен е за превоз и монтаж на малки трансформатори - това се търси и тук в БГ. С този камион трудно се печели(печели се от бизнеса на ЕНЕРГОТО) С поздрав Борето
          Водача трябва да има книжка за автокранист, крановата уредба - ревизионна книга. Последната измишльотина при крановете - искат лабораторен анализ на хидравличното масло на крана.Голямата риба изяжда по малката.

          Коментар


          • #6
            От: Перфектния МАН

            Колега, продаваш ли го или само реклама му правиш?
            Щото това е допотопен камион,а за проходимост да не говорим...........и уникалния му мотор, често им се показват буталата между 5и6 цилиндър а турбините им ич ги нема, ама иччч

            Коментар


            • #7
              От: Перфектния МАН

              Но това не е само кран, едва ли ще искат документи за него ако не те хванат когато го ползваш.

              Камиончето е добро, стига да има приложение. Примерно може да го играе и оффроад "паяк", стига крана да е достатъчно як (не се вижда добре на снимките табелката му).

              Мотора като реална сила е нещо като два камазови(идентичен с 420-коньовия). Скорости ZF16(най-вероятно) има и с полуавтомат на Фулер(12 степенен). Задължително има и демултипликатор в раздатката, както и блокажи на мостовете (които са стандартни от HL-серията обща за Мерцедес и МАН).
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • #8
                От: Перфектния МАН

                Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                ...и резервоар за почти кубик вода...
                На тази вода каква и е функцията?
                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                Коментар


                • #9
                  От: Перфектния МАН

                  Първоначално публикуван от Nik0la Преглед на мнение
                  Щото това е допотопен камион
                  Точно това му е най-ценното!

                  Опитвал ли си се да махнеш НЯКОЯ от главите на двигателя на съвременен МАН?
                  Разглобява се почти всичко, за да има достъп. По едно време очаквах даже и стоповете да се наложи да сваляме за да стигнем до главите.

                  Ако аз си купувам камион ще е именно като този-прост, ремонтопригоден, с лесен достъп до всички агрегати и механизми.

                  Ама по-добре Мерцедес, това е марката която е с най-лесен ремонт, и с най-евтини части. И ги има.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Перфектния МАН

                    Първоначално публикуван от boreto2 Преглед на мнение
                    Камиона е добър, но не става за стълбове(като има отгоре стълбове как ще изправи стрелата за да ги разтовари или изправи) Камиона е използван за инертни материали- самосвал е, за палетни товари - може да се разтовари. Според мен най удобен е за превоз и монтаж на малки трансформатори - това се търси и тук в БГ. С този камион трудно се печели(печели се от бизнеса на ЕНЕРГОТО) С поздрав Борето
                    Водача трябва да има книжка за автокранист, крановата уредба - ревизионна книга. Последната измишльотина при крановете - искат лабораторен анализ на хидравличното масло на крана.Голямата риба изяжда по малката.
                    Качваш стълбовете и стрелата я законтряш на опората по средата между двата стълба не сгъваш крана . Средната опора е за това . Това му е хубавото има си тресчотки за стягане на стълбовете и всичко останало . Всичко по камиона е правено във Франция и Германия там това е работил . Практически самостоятелно без друга помощна машина си е вършел перфектно работата . За тая дивотия с маслото нямах идея ще питам днес нашите от катедра повдигателни съоръжения за какво става въпрос .
                    Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                    На тази вода каква и е функцията?
                    От страни на изводите на хидравликата и на крана се закача малка сондажна установка да си извърти дупките за стълбовете а в този процес обикновено за всичко трябва и вода .
                    Първоначално публикуван от Nik0la;3:mrgreen:062377
                    Колега, продаваш ли го или само реклама му правиш?
                    Щото това е допотопен камион,а за проходимост да не говорим...........и уникалния му мотор, често им се показват буталата между 5и6 цилиндър а турбините им ич ги нема, ама иччч
                    Колега 5 такива двигателя само че на автобуси ми бяха пред очите десетина години . Единя поне без да го отварят подмина 2 милиона километра а тоя е на 300 000 реални . Ако си около София - Пазарджик или Велинград питай за Къркъма от Велинград как с неговия МАН през ноща отсвири радара на Траянови врата с над 180 километра в час и какъв стрес им беше докарал на куките които успели с чисто нова Опел Астра да го стигнат чак като влезнал в Пазарджик щото все пак град та се наложило на понамали
                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Удължаван е у нас, нали?
                    Не всичко си е оригинално от Германия/Франция по камиона . Така тяхното ЧЕЗ си ги е поръчвало на МАН .
                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    .

                    Ама по-добре Мерцедес, това е марката която е с най-лесен ремонт, и с най-евтини части. И ги има.
                    За тази серия в Нелас имат всичко и е поне 20 - 30 % по евтино от Мерцедес .
                    Последно редактирано от sek.1; 01-12-16, 05:54.
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • #11
                      От: Перфектния МАН

                      То от тия времена повечето части са стандартни. Възлите са на големите доставчици Вабко, Бош, Кнор, ZF и пр. И не се различаваха за различните модели толкова колкото сега.
                      В този мотор, дори блока се прави в кооперация с Мерцедес. Но Мерцедес ползват такива редови в автобусите си, в камионите са V-образния му вариант (серията OM 400). При МАН 2 (като тоя от темата), слагат само един V10 с 500к.с.
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар


                      • #12
                        От: Перфектния МАН

                        И по малкия му брат Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0917.jpg
Прегледи:1
Размер:145.9 КБ
ID:5735844...Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0920.jpg
Прегледи:1
Размер:134.7 КБ
ID:5735845
                        На нас клиренс ни трябва , не скорост

                        Коментар


                        • #13
                          От: Перфектния МАН

                          Брат, брат, ама май полубрат. Това оранжевото няма ли повече общо с Volkswagen LT, отколкото с Мерцедес ..?
                          Nissan Terrano 2,7 TDI

                          Коментар


                          • #14
                            От: Перфектния МАН

                            Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
                            Брат, брат, ама май полубрат. Това оранжевото няма ли повече общо с Volkswagen LT, отколкото с Мерцедес ..?
                            Те там са все многоженци та не е ясно кой на кого е по брат Особено от как счетоводителите са водещи при конструирането . На белия хубавото му е че е конструиран и произведен преди тая ера .
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • #15
                              От: Перфектния МАН

                              Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
                              Брат, брат, ама май полубрат. Това оранжевото няма ли повече общо с Volkswagen LT, отколкото с Мерцедес ..?
                              Само кабината е от LT. Останалото е МАН.
                              Те МАН и VAG са стара дружинка, в Южна Америка Фолксваген правят и камиони...

                              Преди няколко години MAN се опитаха да купят Скания, но не получиха разрешение за сделката от антимонополната комисия към ЕС. Тогава Фолксваген купиха Скания, та стана не по врат, а по шия.
                              Последно редактирано от cecoa1; 01-12-16, 09:39.
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X