Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЗиЛ 157 ремонт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: ЗиЛ 157 ремонт

    Първоначално публикуван от pangarov Преглед на мнение
    здравейте колеги .имам ено питане.някой да знае дали тук на тази снимка на бензинова помпа за 157 дали е имало нещо и ако има какво е то.понеже така ми я дадоха.
    Здрасти колега хвала чети се занимава с такъв китюк,но нищо всеки сие луд по своему .За въпроса ти-тоя отвор мисля чее когато се скъса платното бензина да не влиза в картера ами да изтече от там навън.
    Най-добре е да имаш богати приятели!!!
    Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

    Коментар


    • #62
      До: ЗиЛ 157 ремонт

      Тази е за 130/131 Разликата е в лостчето и захващането, а и тази е с повече клапани вътре, бе нестава за 157
      Случайни хора УАЗ не карат

      Коментар


      • #63
        До: ЗиЛ 157 ремонт

        Колегата е прав смени само платното а това там е отдушник.Свещи слагай бриск вмз са скапани. Термостат около 70 градуса че оригиналния е пълен със спирт

        Коментар


        • #64
          До: ЗиЛ 157 ремонт

          Първоначално публикуван от pangarov Преглед на мнение
          може ли да ми кажеш откъде да си намеря и аз такава книга.или да ми я дадеш да я скенирам
          Това отдолу е нещо подобно . Формата е ДеЖаВу.
          Прикачени файлове
          Уморените коне не ги убиват , нали ??

          Коментар


          • #65
            До: ЗиЛ 157 ремонт

            мерси за бързите отговори ,но там има резба е си мислех дали не е имало нещо за завиване.иначе тази помпа я свалих от 157 за 157 му дават два варианта Б9Б и Б10Б.тази на смимката е Б10Б с по голем дебит е.ако някой може да ми намери такава на драго сърце ще я взема.мерси пак.

            Коментар


            • #66
              До: ЗиЛ 157 ремонт

              Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
              Тази е за 130/131 Разликата е в лостчето и захващането, а и тази е с повече клапани вътре, бе нестава за 157
              Жив да си аз щех да купа за 130помпа че на Джуги помпата е аут и не подкачва.Кво са я правили аскеритета са я спукали лепили та пак тече .Ше търсим помпа.
              К мирной жизни не пригоден.
              Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
              ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

              Коментар


              • #67
                До: ЗиЛ 157 ремонт

                Първоначално публикуван от stariat Преглед на мнение
                Жив да си аз щех да купа за 130помпа че на Джуги помпата е аут и не подкачва.Кво са я правили аскеритета са я спукали лепили та пак тече .Ше търсим помпа.
                E и при мене когато го взехме и неговата си нещеще да качва и взех 130, нищо не съвпадаше...
                Незнам дали още го има магазина на един бивш старшина на Дружба зад Родеото там беше магазина първи в един кантон, после в съседен блок, от там взех нова и вече над 5години в студ и лято -безпроблемна

                pangarov нали си си свалил помпа, неразбрах защо ти е друга, тази не работи ли?
                Утре ако се сета ще снимам счупената антика ако я намера да се видат разликите че така може да съм се подвел, ако е така моля да ме извините
                Случайни хора УАЗ не карат

                Коментар


                • #68
                  До: ЗиЛ 157 ремонт

                  Мерси Ник утре като се прибирам към София ше проверя
                  К мирной жизни не пригоден.
                  Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                  ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                  Коментар


                  • #69
                    До: ЗиЛ 157 ремонт

                    Първоначално публикуван от vanu4a Преглед на мнение
                    Абе той в гората и до 70-80 /100 е стигал,зависи от мястото.
                    С този разход си супер колега.Старата ми машинка 157 под 130/100 в гората не падаше.Сега съм с 131 и той си гори пак толкова.Просто терени , товари и т.н..157-ца ме кефеше повече и подръжката му е по-ефтина, но много ме мореше управлението-няма хидравлика и тясна кабинка.Аз и за това го смених с 131-то.Пълната техн.документация за 157 и за 131 аз също я имам преснимана , ако мога с нещо да помогна?
                    Поздрави!

                    Коментар


                    • #70
                      До: ЗиЛ 157 ремонт

                      Аз сложих хдравлика от 130,но човека иска да го кара оригинал.Препоръчвам да държи палците на ръцете извън волана.На тази резбичка на помпата се навива отдушник който отвежда бензина по далече от изпускателните тръби.

                      Коментар


                      • #71
                        До: ЗиЛ 157 ремонт

                        искаш да кажеш медна тръбичка и да я извия настрани долеч от тях?

                        Коментар


                        • #72
                          До: ЗиЛ 157 ремонт

                          При мене беше надолу към картера ама можеш дая огънеш и настрана.

                          Коментар


                          • #73
                            До: ЗиЛ 157 ремонт

                            мерси много за отговора много ми помогна.
                            имам още един въпрос по отношение на ел. инсталацията.някой може ли да погледне или ако има спомени освен двата бутони биметалически бушона над педалите (20A),дали има още един като кутийка около тях той е 6А.понеже аз го нямам а ми казаха ,че в книга на ел. инсталациятя е посочен.

                            Коментар


                            • #74
                              До: ЗиЛ 157 ремонт

                              На три от камионите които имах 157 к го нямаше фабрично.Виж на схемата за какво е,но май го имаха само фургоните.

                              Коментар


                              • #75
                                До: ЗиЛ 157 ремонт

                                Първоначално публикуван от niki8531 Преглед на мнение
                                На три от камионите които имах 157 к го нямаше фабрично.Виж на схемата за какво е,но май го имаха само фургоните.
                                този 6А го дават за уредите на таблото,мигачите и ламрата при двигателя.
                                интерестно е че на схемата има един бутонен 20А и този който е като кутийка 6А.на повечето камиони като гледах са два бутони 20А и другия 6А липсваше дали са го изкъртили или както при мен няма нито един прекъсвач,всичко са свързали директно

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X