От: Изработка на камиона - МАК!
Бе да те кажа - доста си позагубих интереса към бизнеса с товарни автомобили - затова и спрях да циркулирам...
Основната причина да го загубя е, че това е силно цикличен бизнес, с финасово опостушителни характеристик за дилърите на пазар с размера на българския...
А клиентите рядко разкриват финансовите детайли на бизнеса си - особено пък пред търговци на камиони, които общуват с други клиенти.
И естествено че печелят и докато работят, ама общо взето май сметката е между това да изкарват пари с камиона между 3/4тата и 5/6тата година, или да инкасират печалбата от разликата между продажбата на 3/4 годишен камион и нуждата от оборотни (за да се метнат на следващия).
Казвам го като човек анализиращ финансови потоци, и уверен че трябва да се инвестира в камиони с идеята да се изкарват пари, а не за да се карат и да показват името на собственика на платнището.
Ма дето казваш - ако го почнем - ще отпрашим 10тина страници тема поне...
Първоначално публикуван от Ц. Кръстев
Преглед на мнение
Основната причина да го загубя е, че това е силно цикличен бизнес, с финасово опостушителни характеристик за дилърите на пазар с размера на българския...
А клиентите рядко разкриват финансовите детайли на бизнеса си - особено пък пред търговци на камиони, които общуват с други клиенти.
И естествено че печелят и докато работят, ама общо взето май сметката е между това да изкарват пари с камиона между 3/4тата и 5/6тата година, или да инкасират печалбата от разликата между продажбата на 3/4 годишен камион и нуждата от оборотни (за да се метнат на следващия).
Казвам го като човек анализиращ финансови потоци, и уверен че трябва да се инвестира в камиони с идеята да се изкарват пари, а не за да се карат и да показват името на собственика на платнището.
Ма дето казваш - ако го почнем - ще отпрашим 10тина страници тема поне...
Коментар