От: Изработка на камиона - МАК!
Ще ти сложат - грънци.
Има огромна разлика между търговска политика на производителя и търговска политика на дилъра.
Затова казах, че е важно не какво си поръчваш, а на кого си го поръчваш.
Такъв камион от фабриката няма да излезе.
Може да излезе от гаража на Бернар Тракс, който е срещу фабиката, може да излезе и от гаража на Рено Тракс ЮК, където също правят това и онова...но не и директно от завода.
Не знам колко години са ти минали зад волана и колко от тях си се борил с Рено, ама на мен ми минаха почти точно 9 години (от Март 2000 до Март 2008 ) от живота да се боря с търговската им политика, и то точно на Рено, така че имам някаква идея какво се прави и къде и как точно се поръчва специална машина...
Един любопитен детайл от производството на камиони например, е че има случаи кабината за конкретен автомобил да закъснее, или да има нужда от няккаква модификация, а останалите компоненти да са пристигнали и вече да им е планирано място на конвейера.
В този случай камиона минава по конвейера - стига до местото където слагат кабините, пропускат го нататък и го изкарват на буксир до една гаражна клетка зад фабриката, където после му монтират кабината, когато тя дойде.
И това се случва дори в Бург-он-Брес където в едното хале правят кабините а в другото е поточната линия за сглобяване на камионите...
На поточната линия работят 19 годишни момчета и момичета които основно завиват гайки, при това абсолютно едни и същи, и като объркат някоя - идва баткото да помага. Как виждаш точно да му турят да завива гайки на друг двигател и скоростна кутия без да спрат конвейера?
Първоначално публикуван от Валентин Исаев
Преглед на мнение
Има огромна разлика между търговска политика на производителя и търговска политика на дилъра.
Затова казах, че е важно не какво си поръчваш, а на кого си го поръчваш.
Такъв камион от фабриката няма да излезе.
Може да излезе от гаража на Бернар Тракс, който е срещу фабиката, може да излезе и от гаража на Рено Тракс ЮК, където също правят това и онова...но не и директно от завода.
Не знам колко години са ти минали зад волана и колко от тях си се борил с Рено, ама на мен ми минаха почти точно 9 години (от Март 2000 до Март 2008 ) от живота да се боря с търговската им политика, и то точно на Рено, така че имам някаква идея какво се прави и къде и как точно се поръчва специална машина...
Един любопитен детайл от производството на камиони например, е че има случаи кабината за конкретен автомобил да закъснее, или да има нужда от няккаква модификация, а останалите компоненти да са пристигнали и вече да им е планирано място на конвейера.
В този случай камиона минава по конвейера - стига до местото където слагат кабините, пропускат го нататък и го изкарват на буксир до една гаражна клетка зад фабриката, където после му монтират кабината, когато тя дойде.
И това се случва дори в Бург-он-Брес където в едното хале правят кабините а в другото е поточната линия за сглобяване на камионите...
На поточната линия работят 19 годишни момчета и момичета които основно завиват гайки, при това абсолютно едни и същи, и като объркат някоя - идва баткото да помага. Как виждаш точно да му турят да завива гайки на друг двигател и скоростна кутия без да спрат конвейера?
Коментар