Мотора е Волво. Рено-Мак, е част от концерна Волво-Тръкс.
Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Рено - тръкс, МАК, че поне допреди 2 години и Нисан дизел /Камионите на Нисан/ са част от Волво тръкс.
В момента рено премиум, примерно е живо Волво Фх със друга кабина и емблема Рено... Нисан дизел се продава из азията, а волво и МаК май от години са лидери в продажбите в северна америка, с тамошните модели обаче - за Европа не стават по ред причини.
VAG например, освен МАН, отдавна са горд собственик на скания..... В южна америка произвеждат и продават volkswagen trucks.... Плетеница...
Там са и Рено камиони и нисан дизел... А, волво и МАК май останаха единствени от широко използваните марки със собствени ск. кутии, мостове и тн.
Сребърния Булдог на капака на камиона Мак, означава, че някой от главните елементи - като трансмисията е направена от друга фирма.
А златното куче, 100% Двигател и трансмисията на МАК!
Само по това има някакво различаване на пътя. Май скоро няма да видим такъв МАК. (пътища - )
Той мотора си е на Волво, ама нали са заедно с МАК и пак си слагат златно куче. За целта са боядисали мотора в червено и са го кръстили MP10( иначе е D16 и се боядисва в зелено).
А МАК няма да видим у нас, че и в Европа, защото разбиранията на клиенти и производители от двете страни на Атлантическия океан са доста различни.
Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Рено Тракс е част от Волво АБ.
Рено Леки коли е основен акционер във Волво АБ с около 15%, но има по-малко власт във вземането на решения отколкото шведските инвестиционни фондове които заедно държат повече...
16 литровия двигателя на МАК е Волво, даже май се и прави в Швеция.
Мостовете на Мак може и да са на Мак, но по-вероятно е да са на Меритор, за скоростните им кутии не знам.
Мостовете на Волво и на Рено са Меритор със сигурност.
Преди сливането Рено си правеше задните мостове, после продадоха завода на Меритор.
От Евро 4 насам - двигателите на Рено до 11 литра са на Дойц. Не знам дали завода който правеше двигателите всъщност остана в Групата или и него го шитнаха на Дойц. Така или иначе - Волво АБ е от големите акционери в Дойц.
Скоростните кутии на Рено са от Волво само ако са автоматични.
Механичните са си на ZF
Виж . за ръчните кутии на волво колко са Волво - нямам идея...
Това за Премиума дето бил ФХ12-13 го забравете.
Първо обема на кабината е горе долу аналог на ФМ. После двигателя е 10 литров
Иначе е хубав камион...
А Макове, и изобщо муцунести камиони има, но при регулациите в Европа относно дължини на кабини и товарни отсеци - просто не са рентабилни.
Колега, може да попреговориш обемите на премиума - 11 литра е. Малките са 7 литра. Може да ни разкажеш и другите разлики от волво.
Също виж на автоматичните скорости за камион кое им е автомотичното. i-Shift примерно... Иначе да - налазили са ги ЗФ с кутиите, ама те къде ли не са...
Рено Тракс е част от Волво АБ.
Рено Леки коли е основен акционер във Волво АБ с около 15%, но има по-малко власт във вземането на решения отколкото шведските инвестиционни фондове които заедно държат повече...
Благодаря, стегнато и информативно както винаги!
Нещо такова си мислех и аз, но без анализа за практически обособилия се консорциум от шведски фондове.
Колега, може да попреговориш обемите на премиума - 11 литра е. Малките са 7 литра. Може да ни разкажеш и другите разлики от волво.
Също виж на автоматичните скорости за камион кое им е автомотичното. i-Shift примерно... Иначе да - налазили са ги ЗФ с кутиите, ама те къде ли не са...
Обема на премиума е 10,8 литра.
Едно време беше 11,1 литра
Волво ФХ13 е с двигател малко над 13 литра.
Този двигател се слага и на Рено Керакс и Магнум, но не съм чувал да се слага на Премиум
А малките са 6,7 литра ако не се лъжа - там може и да бъркам...
Рено Премиум се предлага в две конфигурации Route/Long Distance и Distribution
Премиум Дистрибюшън се предлага като Волво ФЕ.
Премиум ЛонгДистанс си е уникален за Рено.
Камиона има много достойнства - лек и икономичен, с шанс да е евтин.
Имаше и недостатъци - най-вече дребни дразнещи болежки характерни за марката, които са се получили от пестене на дребни детайли.
(например захващането на задните калници, които падат като круши, след което губиш няколко човеко дни да се разправяш със застраховки, и това заради една шибано заварена тръбна стойка дето струва 60 евро и си е конструктивно недооразмерена първо, лошо изпълнена после)
(или пък различно празнещите се двойни резервоари - за сума ти години не можаха да намерят друго решение на тоя проблем освен да поръчваш еднакви по обем резервоари...и даже и с Волво резервоари - пак смучат различно, щото някои им е икономисал малка част от клапаните по капачката)
Не вярвям да са ги коригирали тия неща през последните 3 години откакто нямам досег с марката...проблема им винаги е бил точно мениджмънта.
Това за Премиума дето бил ФХ12-13 го забравете.
Първо обема на кабината е горе долу аналог на ФМ. После двигателя е 10 литров
Иначе е хубав камион....
Зависи как си го поръчваш-ето един пример-то си го пише с двигател от Магнум-който пък е Волво 13,а друг има и тук в Севлиево,фирма "Чакала". RENAULT Premium 500Dxi tractor unit for sale
То и FM–а на Волво го има с 13литровия мотор. Основното е, че FH го няма с малкия двигател, както и Магнума. Затова FH и Magnum, са в един клас, а FM и Premium са в друг. Малките модели са по-евтини, и често по-икономични и по-ефективни– по-малко тегло, по-малък мотор с добри характеристики, по-добра аеродинамика и т.н. Но са по-малко комфортни за превози на големи разстояния.
Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Това конкретно зависи КЪМ КОГО си го поръчваш.
Въпросният със сигурност не е заводско изпълнение на Рено (...и то си го пише - one of a kind).
Най-вероятно е преправен и хомологизиран от някой, който прави специални доработки.
СИСУ например доста дълго време произвеждаше камиони, които използваха двигател на Магнум (тогава 12 литров), и кабина на Премиум.
Двигател Двигател ДХИ13 се слага и на Керакс, слага се и на състезателните камиони на Рено - та компонентите за такава преработка ги има - не е нещо особено трудно да се купят като резервни части.
Даже няма да се учудя ако се окаже че има и Рено хомологация за някоя изгъзена поръчка някъде по света...
Само за инфо - ние в България сме слагали и Алисън трансмисия на Рено Керакс, ама ни побеляха косите докато направим доставката...
В русе пък се движи един Премиум Д 340 с кабина от Ман - човека катастрофира и такава кабина намери - такава сложи...
Това обаче съвсем не означава, че можеш да си поръчаш Премиум с кабина на Ман, нали?
Това със Стоимен е интересно - ще му звънна да питам що за животно има и откъде...
ФМ на Волво е изключително модулен камион и покрива гамата не само на Рено Премиум и Рут и Дистрибюшън, ами и на Рено Керакс и на Рено Лендер...
Това е и разликата между двата производителя между другото - гамата на Волво е като Лего. Гамата на Рено е доста по-малко модулна.
Така им е структурирана и хомологизацията - по френски - поддържат сертификати за съответствие на сигурно някъде около 300-400 типа Рено Премиум само...
Това конкретно зависи КЪМ КОГО си го поръчваш.
Въпросният със сигурност не е заводско изпълнение на Рено (...и то си го пише - one of a kind).
Най-вероятно е преправен и хомологизиран от някой, който прави специални доработки.
Колега нищо лично,ама не мисли,че както работи представителя на Рено за България,така работят и в другите страни-търговската политика е различна навсякъде.Щом си плащам ще ми сложат каквото си поръчам,като двигател кутия и т.н.По принцип в Италия можеш да видиш най странните изпълнения на тов. автомобил,като например Рено Премиум соло камион с 3 оси с боге,фургон,малка кабина без легло и двигател 500к.с. и пак като го продава може да напише-ЕДИНСТВЕН ПО РОДА СИ (както е в случая с тая обява) ама се оказва че не е единствен щом го има при Чакала,а и по Испания съм виждал достатъчно екземпляри от тая конфигурация-вземат ги Само и Единствено заради цената.17 години от живота ми минаха по кабините (като шофьор и собственик) на всякакви модели и марки камиони и вярвай ми Рено е много назад в класацията ми за рентабилен и удобен камион и от двете позиции в каквато и ще да е конфигурация.
Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
0885 660 613
Коментар