Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос относно Карбуратор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Въпрос относно Карбуратор

    Той мощност си има, но с шлайфа, със сигурност ще му е по-гот. Просто е правен за други горива. Пък и разходът ще падне, което не е без значение. Освен това приключението не е кой знае колко голямо.
    Освен това е добър момент да се ревизира сглобката, преди да се е износил.
    Той не е каран. Като го подкара ще текне от гарнитури на клапаните, семерингите и куп други места, вследствие на стоенето и стареенето на корк, гума и т.н. Ако сега си го стегне и ревизира младежът, дълго време ще кара без грижи. Особено с масло, различно от М10.
    Аз бих ревизирал основно и спирачната система, особено мембраните. Щото при теч не спира, като повечето камиони.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #47
      От: Въпрос относно Карбуратор

      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
      приключението не е кой знае колко голямо.
      Ъхъ. 2 глави и колекторни тръби + сметката за пасване на едното с другото + уцелване на ъгли и копланарност. Не, че е невъзможно, просто не всеки ще го направи от първия път.

      Коментар


      • #48
        От: Въпрос относно Карбуратор

        Между двете глави има смукателна плоча наречена странно защо жаба . Тя е на доста дебели гумени гарнитури и пасва практически винаги от първия път . Това при моторите на ЗиЛ и ГАЗ е най малкия проблем .
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • #49
          Re: Въпрос относно Карбуратор

          Перфекционистите биха и пуснали един камък по фланшовите повърхности.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #50
            От: Въпрос относно Карбуратор

            Колеги имам Газ 53 и не мога да регулирам карбуратора и постоянно прекъсва.Дори да е загряла,като и подавам газ тя пак глъхне,постоянно трябва да е на смукач.Ако някой знае как да я оправя,моля пишете!

            Коментар


            • #51
              От: Въпрос относно Карбуратор

              Погледни прозорчето на карбуратора и виж нивото на горивото. Ако нивото е ОК, виж жигльорите. Особено, ако някой юначен момък е напъхал вътре тел, за да харчела по-малко.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #52
                От: Въпрос относно Карбуратор

                колега,изпаритела е брц 190кв. карбуратора се дупчи отпред на двете камери по една дупка. щуцерите за газта вьтрешно 10мм.троиника от пласмасовите/сьс наи широка дупка/ за около четери часа работа и почваш да пьтуваш сьс разход от 75 до 100 на сто зависи от терена икарането.много безавариини километри.но сьм сигурен че ще ти служи верно. наи важното.завари по една гаика едра резба за ключ 19 на ограничителите на предния мост зада нетроши полуоските.

                Коментар


                • #53
                  От: Въпрос относно Карбуратор

                  Добър ден! Колеги, през последните няколко дни обърнах внимание на Зил-а. Намалих главите, както казахте с 4мм, коригирах и повдигачите, но сега се появи друг проблем. Жабата не иска да съвпадне, трябва ли и тя да се шлайфа и с колко трябва да се коригира или има друг начин. Само това ми остана да сглобя мотора. Поздрави

                  Коментар


                  • #54
                    От: Въпрос относно Карбуратор

                    Предполагам че главата ляга под 45 градуса. Това ще рече че трягва на жавата да отнемеш корен квадратен от отнетото на главите. В твоя случай си отнел 4мм на главите, значи жабата трябва да се намали с 2мм. Ако си отнел 5мм главите, жабата трябва да я отнемеш с 2,236мм. Така че е добре да знаеш с точност колко е отнето, че иначе много главоболия ще имаш. Баща ми преди 15-тина години взема една газка, на която са шлайфали главите, а жабата не беше. Така не лягаше добре. Палим камиона всичко наред, но като се напъни мотора и мешеше водата с маслото. 3 пъти отваряхме двигателя и се чудехме от какво е. Последния път дойде друг майстор и веднага разбра от къде идва проблема. Няколко пъти хоси жабата да я отнемат докато пасне.
                    Последно редактирано от dimich87; 06-03-13, 21:09.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Въпрос относно Карбуратор

                      Майстора който ще шлайфа/фрезова жабата трябва да е много добър както и машината му . Там градусите трябва да са абсолютно точни .
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • #56
                        От: Въпрос относно Карбуратор

                        Колеги, аз мисля да наложа жабата и с луфтомерна пластина да измеря какво е разтоянието, което трябва да се коригира. Дали това е удачен вариант с луфтомерните пластитни. Главата е намалена с 4,1мм

                        Коментар


                        • #57
                          От: Въпрос относно Карбуратор

                          То ако имаше луфт, та да сложиш луфтомерна пластина, нямаше да има нужда от шлайфане, а от наставяне или по-дебела гарнитура.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Въпрос относно Карбуратор

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0122.jpg
Прегледи:1
Размер:104.6 КБ
ID:5460042Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0123.jpg
Прегледи:1
Размер:101.6 КБ
ID:5460043Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0124.jpg
Прегледи:1
Размер:94.0 КБ
ID:5460044

                            Ето я въпросната жабка. Също така намалих и повдигачите, да може да отговорят на корекцията на главите, само жабката остава да намаля и сме готови за тестове. Поздрави

                            Коментар


                            • #59
                              От: Въпрос относно Карбуратор

                              Колега Рокко, Както ти казах вчера трябва да прешлайфаш само където ляга към блока. Към главите не трябва да буташ изобщо. На тебе сега там не би трябвало да ти се получава луфт, даже и към блока не трябва да ти се е получил луфт. Единствено че жабата стърчи над главите и пълнителните канали и фодния канал няма да съвпадат. Даже с пълнителния канал не е толкова голям проблема, колкото при водния. Водата прави големи бели. Щом си смъкнал 4,1мм главите, трябва да намалиш жабата с 2,025мм.
                              Пак ти повтарям за леглото към главите да не го буташ, но в крайна сметка викни майстора който ще я прави на място да я види. Или ако можеш му закарай целия двигател и да си мери той, че после да не се окаже че трябва да се бутат още главите.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Въпрос относно Карбуратор

                                А тя трудно си се напасва и без шлайф,ама вече е свирено и давай нататък.Аз като ремонтирах зила,един майстор от старата школа ми каза да натъркам гумените гарнитури с талк или тебешир за да не се изхлузват при стягане и че с по тънки гарнитури става по лесно отколкото с по дебели.Не съм шлайфал главите,но всичко стана от първия път.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X