От: Въпрос относно Карбуратор
Той мощност си има, но с шлайфа, със сигурност ще му е по-гот. Просто е правен за други горива. Пък и разходът ще падне, което не е без значение. Освен това приключението не е кой знае колко голямо.
Освен това е добър момент да се ревизира сглобката, преди да се е износил.
Той не е каран. Като го подкара ще текне от гарнитури на клапаните, семерингите и куп други места, вследствие на стоенето и стареенето на корк, гума и т.н. Ако сега си го стегне и ревизира младежът, дълго време ще кара без грижи. Особено с масло, различно от М10.
Аз бих ревизирал основно и спирачната система, особено мембраните. Щото при теч не спира, като повечето камиони.
Той мощност си има, но с шлайфа, със сигурност ще му е по-гот. Просто е правен за други горива. Пък и разходът ще падне, което не е без значение. Освен това приключението не е кой знае колко голямо.
Освен това е добър момент да се ревизира сглобката, преди да се е износил.
Той не е каран. Като го подкара ще текне от гарнитури на клапаните, семерингите и куп други места, вследствие на стоенето и стареенето на корк, гума и т.н. Ако сега си го стегне и ревизира младежът, дълго време ще кара без грижи. Особено с масло, различно от М10.
Аз бих ревизирал основно и спирачната система, особено мембраните. Щото при теч не спира, като повечето камиони.
Коментар