Здравейте! Колеги,след продажбата на Урала си взех ЗиЛ 131 - накратко за ЗиЛ-а,буквално нова машина,както си е подигнат на трупчета от военните,така си е и останал.Та въпроса ми е - Колеги един човек спомена,че сменял карбуратора на ЗиЛ-а с такъв от Виетнамка,спомена нещо,че виетнамковия бил двукамерен и "хранел" по-добре мотора и давал по-добра икономия а зиловия бил еднокамерен и така. Реших да се допитам до вещи хора в тази насока,аз до сега не съм карал бензинов руски камион. Какъв е извода - да купувам ли нов виетнамков карбуратор или да си оставям оригиналния. Благодаря предварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въпрос относно Карбуратор
Свий
X
-
От: Въпрос относно Карбуратор
Карбураторът на Зил-а е двукамерен, с два дифузора и всеки си захранва собствения ред цилиндри. Разликата в работните обеми на двигателите е съществена, така че силно се съмнявам в успешната замяна на оригиналния с какъвто и да е друг карбуратор, включително от виетнамка. По-добре да се мисли за газификация, отколкото да се мъчи човек да прави ново оборудване. В http://www.youtube.com/watch?v=3uShr7329eQ има доста подробен клип как се преработва този двигател да работи с инжекционно впръскване на бензин - който му се занимава, нека го прави и да сваля разхода. Аз лично предпочитам газификацията.
-
От: Въпрос относно Карбуратор
Карбуратора си е двукамерен . Не виждам смисъл да качваш от газка карбураторите са сходни но всеки двигател работи най оптимално с карбуратора който му е сложил завода производител . В най добрия случай ще ти падне мощноста а за разхода не е сигурно . Ако ще качваш газова уредба карбуратора е без значение .Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Въпрос относно Карбуратор
Само факта че ЗиЛ-а е с 5555 куб.см двигател и 150 к.с. а ГАЗ-ката с приблизително 4200куб.см и 125 к.с.трябва да те спре да правиш тая операция.Не може карбуратор предвиден за по-малък двигател да храни ефективно по-голям и мощен и да има някакъв плюс от това.А и да има някакъв ефект минусите ще са доста повече.0887284106-Митко
http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related
Коментар
-
От: Въпрос относно Карбуратор
Баща ми имаше газ 53. Първите години когато му слага АГУ го направи с карбуратот от лада 1500s и плочка. Работата на бензин беше добра в ниските и средните обороти, но при натоварване не му стигаше вътака. На газ нямаше никакви проблеми. И ми се струва че с карбуратора от лада беше по-добре. След това прубихме газковия и така си замина камиона.
Коментар
-
От: Въпрос относно Карбуратор
Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнениеЗдравейте! Колеги,след продажбата на Урала си взех ЗиЛ 131 - накратко за ЗиЛ-а,буквално нова машина,както си е подигнат на трупчета от военните,така си е и останал.Та въпроса ми е - Колеги един човек спомена,че сменял карбуратора на ЗиЛ-а с такъв от Виетнамка,спомена нещо,че виетнамковия бил двукамерен и "хранел" по-добре мотора и давал по-добра икономия а зиловия бил еднокамерен и така. Реших да се допитам до вещи хора в тази насока,аз до сега не съм карал бензинов руски камион. Какъв е извода - да купувам ли нов виетнамков карбуратор или да си оставям оригиналния. Благодаря предварително.Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec
Коментар
-
От: Въпрос относно Карбуратор
Благодаря ви за разясненеито,не съм вещ в тази насока - бензинови двигатели на руски камиони. Урала го покарах точно 2 седмици на бензин и изхвърлих двигателя,но ЗиЛ-а искам да го карам с тоя мотор,поради причината,че е нов. Пали от раз при -20градуса и работи като часовник,буквално като часовник. Евентуално утре ще кача някоя снимка. Така ми обясни въпросният "Разбирач",че ЗиЛ-а бил с еднокамерен карбуратор и от Виетнамката било по-добре - явно е говорел на изуст.
Коментар
-
От: Въпрос относно Карбуратор
На ЗИЛ 130/131 карбуратора е К-88А или К-90. На ГАЗ 53/66 е К-126Б. И двата са двукамерни с едновременно отваряне на дроселовите клапи. И при двата има ограничители на оборотите. Може и да е възможно, но нищо не се получава даром и едва ли е оправдано, щом конструктора така го е измислил. Икономията е относително нещо.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Въпрос относно Карбуратор
Малко не е по темата, но как стои въпросът с преносимостта на газовите бутилки, в смисъл има ли опция да се свалят и зареждат и после да се монтират? Защото ако всеки път караш камиона на газ станция, тогава определящо е разстоянието до обекта!
Коментар
-
От: Въпрос относно Карбуратор
Карбуратора, за сега не го пипай. Ако наистина искаш да ползваш този красавец дълго, първо смени всички масла и течности. Предполагам са на 20г. Прегледай и всички гумени съединения.
Руската гума си е доста чешитска - както си седи и изфирясва.
Завиждам за готината придобивка. Карал съм такова известно време по горите. Уникално проходима машина. Конкретната има ли системата за спадане и помпене на гумите?
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар