Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Скъсяване на ГАЗ 66

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Скъсяване на ГАЗ 66

    Проблема е в това, че гумите Виетнамеца са направени за големи натоварвания. Когато бъде олекотен гумите не работят правилно. За това обаче си има лекарство, скъпо но със сигурност ефективно. Слагат се гуми за джип с подгодящ грайфер и размер. Интерко гледам че предлагат вече 52" гума. Аз мисля, че ще му се успят Ще пробвам някой ден
    http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

    Коментар


    • #32
      До: Скъсяване на ГАЗ 66

      Ми колега можеш да си плеснеш една бетонна плоча като на влекачите та да компенсираш теглото и то върху шасито точно над моста че да има ефект. Па тая смехурия за карданите е ....., те руснаците нови от завода не могат да ги изкарат балансирани па ти с флейката го режеш и после сичко ти е ок. А далипа не требва и ъгъла на карадана откъм раздатката да се коригира. Ако ме питате мене намерете си мостове от камаз дето са с редукци та да не се кършат много карданите.
      идеите са навсякъде и даже не ги заключват

      Коментар


      • #33
        До: Скъсяване на ГАЗ 66

        Първоначално публикуван от hotrod Преглед на мнение
        А далипа не требва и ъгъла на карадана откъм раздатката да се коригира.
        Не трябва

        Коментар


        • #34
          До: Скъсяване на ГАЗ 66

          Първоначално публикуван от hotrod Преглед на мнение
          А дали па не требва и ъгъла на карадана откъм раздатката да се коригира.
          Казвай това как се прави, че аз много много не разбирам.
          http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

          Коментар


          • #35
            До: Скъсяване на ГАЗ 66

            С чука за ъгли, как ...
            РК нали е отделен агрегат, килва се назад. На нови опори.

            Коментар


            • #36
              До: Скъсяване на ГАЗ 66

              Опитай пак. Помня, ако не се лъжа, че имаше и преден кардан.
              http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

              Коментар


              • #37
                До: Скъсяване на ГАЗ 66

                Ако е пълноценнен, трябва да има два предни. И за лебедката.
                Аз да не съм казал че е хубаво да се реже Виетнамката? Предният ще остане дълъг, малко ще му се влоши положението, за да се подобри поне донякъде това на задния.

                Коментар


                • #38
                  До: Скъсяване на ГАЗ 66

                  Звъни оня ден един друг луд и вика да сме почвали Виетнамка с V12 мотор и да я скъсяваме. На мен тъкмо ми беше поразминала тая идея от миналата година, но оня ми пали фитилите та не знам кво да правя. Затова следя темата с интерес. Основно правило обаче е, че ако се облекчи единият кардан от към раздатката ще е за сметка на другия. Но е възможно и да пропускам нещо и е добре знаещите да обяснят!
                  http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                  Коментар


                  • #39
                    До: Скъсяване на ГАЗ 66

                    Нещата според мен ще си дойдат на мястото с двойночупещ кардан (с двойни карета).
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Скъсяване на ГАЗ 66

                      Може и да потрябва ако лифта надвиши 50см
                      http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                      Коментар


                      • #41
                        До: Скъсяване на ГАЗ 66

                        Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                        Нещата според мен ще си дойдат на мястото с двойночупещ кардан (с двойни карета).
                        Задължително ще се сложат кардани с двойни каретаДори подходящи кардани са от трактор CASE(не помня точно кой модел)Така няма да има рязане и пасване на кардани и баланси.Всичко си идва на мястоНо всичко това за направата на Виетнамката е за в бъдеще поне при мен.Засега няма подходящо място за правенето а и няма възможност на този етап

                        Коментар


                        • #42
                          До: Скъсяване на ГАЗ 66

                          Аааа незнам как става само казвах че с подложки под ресьорите ще се облекчи само едното каре а другото какво - кучета го яли. По принцип съм си мислел за вариант 2 къси кардана свързани с висящ лагер с определен наклон и така да се намалят ъглите на каретата, ма незнам дали ще стане с тези къси бази дето сте ги подкарали.
                          идеите са навсякъде и даже не ги заключват

                          Коментар


                          • #43
                            До: Скъсяване на ГАЗ 66

                            Интересно, какви са тия кардани. Аз съм неориентиран в земеделската техника. Пусни някоя снимка да се поограмотя!
                            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                            Коментар


                            • #44
                              До: Скъсяване на ГАЗ 66

                              Първоначално публикуван от hotrod Преглед на мнение
                              Аааа незнам как става само казвах че с подложки под ресьорите ще се облекчи само едното каре а другото какво - кучета го яли. По принцип съм си мислел за вариант 2 къси кардана свързани с висящ лагер с определен наклон и така да се намалят ъглите на каретата, ма незнам дали ще стане с тези къси бази дето сте ги подкарали.
                              Бре, тъкмо си мислех, че ще споделиш някое революционно изобретение ама нема. Лоша работа.
                              http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                              Коментар


                              • #45
                                До: Скъсяване на ГАЗ 66

                                Първоначално публикуван от hotrod Преглед на мнение
                                Аааа незнам как става само казвах че с подложки под ресьорите ще се облекчи само едното каре а другото какво - кучета го яли. По принцип съм си мислел за вариант 2 къси кардана свързани с висящ лагер с определен наклон и така да се намалят ъглите на каретата, ма незнам дали ще стане с тези къси бази дето сте ги подкарали.
                                Шасито се скъсява само отзад и се местят ресьорите напред.Отпред не се пипа нищоПо този начин има само проблем с задният кардан.Къде виждаш проблем с предният кардан?Раздатката си остава на мястото,двигателят си е оригиналният,скорости също оригинални,ресьори и друго си е стандартно.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X