Имам една идея да скъсявам Виетнамка.Да се направи възможно най къса.Кое е по правилно-да се преместят напред задните ресьори и да се изреже останалото след тях от шасито-или да се среже и скъси по средата шасито?Ако се реже и скъсява по средата някъде-мисля че трябва след това да се усилва с П-образни профили,заварки,болтове и други-което е по сложният според мен вариант-затова съм по съгласен да се изместят напред ресьорите и да се отреже оставащото след тях назад.Разбира се ще се налага да се завърти дифа задният малко нагоре за да не е голям ъгълът на каретата на задният кардан.Очаквам и други идей ако някой има такива.
Благодарско за помоща и съветите 
  
							
						
					Благодарско за помоща и съветите
 
  
							
						


 
  
							
						

 Виждал съм на Камази и Зилове да се заварва шасито, поради бързото спускане на легена (залепнал материал по него) шасито се къса при удара, режат , заварват усилват и наставят и пак на кариерата
 Виждал съм на Камази и Зилове да се заварва шасито, поради бързото спускане на легена (залепнал материал по него) шасито се къса при удара, режат , заварват усилват и наставят и пак на кариерата 
 
							
						 
							
						
Коментар