Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Скъсяване на ГАЗ 66

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Скъсяване на ГАЗ 66

    Имам една идея да скъсявам Виетнамка.Да се направи възможно най къса.Кое е по правилно-да се преместят напред задните ресьори и да се изреже останалото след тях от шасито-или да се среже и скъси по средата шасито?Ако се реже и скъсява по средата някъде-мисля че трябва след това да се усилва с П-образни профили,заварки,болтове и други-което е по сложният според мен вариант-затова съм по съгласен да се изместят напред ресьорите и да се отреже оставащото след тях назад.Разбира се ще се налага да се завърти дифа задният малко нагоре за да не е голям ъгълът на каретата на задният кардан.Очаквам и други идей ако някой има такива.
    Благодарско за помоща и съветите

  • #2
    Re: Скъсяване на ГАЗ 66

    според мене по добре да се местят задните ресори.заварката си остава заварка демек кърпеж и то на отговорно място.по дискаварито гледах непомня името ама им даваха по три хиляди долара за самоделка и руснаците бяха така скъсили една виетнамка с местене на задния мост.

    Коментар


    • #3
      Re: Скъсяване на ГАЗ 66

      Много добра идея ! И на мен отдавна ми се въртяр такива мисли .Ако имаш варянт да преместиш ресьорите е по добре. Ама не знам дали е изпълнимо. Режи шасито само в краен случаи. Все пак това ще е машина за екстремални натоварвания. Пускай и снимки как върви работата...и успех

      Коментар


      • #4
        Re: Скъсяване на ГАЗ 66

        Мисля скоро да купя една Виетнамка точно за тази цел-да се направи по къса-но все още не съм се ориентирал къде е най правилно да се скъси.Целта да е по къса е за да може в последствие ако не ми хареса оригиналната и кабина-да сложа отгоре някакво купе-т.е. да стане като джип.Ако се замени кабината и сложа купе от кола например-със сигурност ще имам проблеми с регистрацията-но ако само я скъся-предполагам че всичко ще е наред и няма да има проблеми-но пък оригиналната и кабина никак не ми харесва

        Коментар


        • #5
          Re: Скъсяване на ГАЗ 66

          ща си я караш с регистрацията на камиона и данъка е по малко и застраховката.по рано имаше в офроад списанието за една газка сусамер като и гледах регистрацията беше на камион

          Коментар


          • #6
            Re: Скъсяване на ГАЗ 66

            Неби трябвало рязането на шасито някаде около средата и неговото скъсяване да е проблем толкова голям. Мерят се диагонали и базови размери е зимат и се реже, заварва се след като е захванато с планики, П-образни профили и други. Да се усуче възможно най малко, първо се захваща на няколко места с по една "точка".
            По трудно е за се занимавате с ресиорите според мен, зашото там са още повече диагонали и по голямо напрежение има ->по голяма вероятност за скъсване... Виждал съм на Камази и Зилове да се заварва шасито, поради бързото спускане на легена (залепнал материал по него) шасито се къса при удара, режат , заварват усилват и наставят и пак на кариерата
            Та то там няма ли осукване
            Поздрави
            Случайни хора УАЗ не карат

            Коментар


            • #7
              Re: Скъсяване на ГАЗ 66

              трапер няма още изгодна оферта за уаз а.ходих до софия в една авто къща .1000лв с регистрация ама няма раздатка и купето калпаво

              Коментар


              • #8
                Re: Скъсяване на ГАЗ 66

                Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                Неби трябвало рязането на шасито някаде около средата и неговото скъсяване да е проблем толкова голям. Мерят се диагонали и базови размери е зимат и се реже, заварва се след като е захванато с планики, П-образни профили и други. Да се усуче възможно най малко, първо се захваща на няколко места с по една "точка".
                По трудно е за се занимавате с ресиорите според мен, зашото там са още повече диагонали и по голямо напрежение има ->по голяма вероятност за скъсване... Зависи какво сте намислили след скъсяването - за да стане на бъги ли или с по- малко карусерия да има е или нещо друго...
                Поздрави
                Идеята е да стане като джип не като бъги.И след време евентуално да се сложи купе от кола върху шасито-да кажем от волга или нещо по голямо-но това е за в бъдеще.На първо време ще се кара с оригиналната си кабина.Целта от скъсяването е да не е толкова дълга и съответно да е по маневрена.Няма да се ползва като камион и няма да се товари с нищо

                Коментар


                • #9
                  Re: Скъсяване на ГАЗ 66

                  Да сванах в последствие
                  Случайни хора УАЗ не карат

                  Коментар


                  • #10
                    Re: Скъсяване на ГАЗ 66

                    Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
                    трапер няма още изгодна оферта за уаз а.ходих до софия в една авто къща .1000лв с регистрация ама няма раздатка и купето калпаво
                    Дай на ЛС-та или в ICQ-ето номера ми:292-212-949

                    Коментар


                    • #11
                      Re: Скъсяване на ГАЗ 66

                      Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                      Неби трябвало рязането на шасито някаде около средата и неговото скъсяване да е проблем толкова голям. Мерят се диагонали и базови размери е зимат и се реже, заварва се след като е захванато с планики, П-образни профили и други. Да се усуче възможно най малко, първо се захваща на няколко места с по една "точка".
                      По трудно е за се занимавате с ресиорите според мен, зашото там са още повече диагонали и по голямо напрежение има ->по голяма вероятност за скъсване... Виждал съм на Камази и Зилове да се заварва шасито, поради бързото спускане на легена (залепнал материал по него) шасито се къса при удара, режат , заварват усилват и наставят и пак на кариерата
                      Та то там няма ли осукване
                      Поздрави
                      +1

                      Коментар


                      • #12
                        До: Re: Скъсяване на ГАЗ 66

                        Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                        Неби трябвало рязането на шасито някаде около средата и неговото скъсяване да е проблем толкова голям.
                        Според мен е по-добре да се преместят ресъорите.
                        АКО ПОНЕ ВЕДНЪЖ НА ДЕН НЕ ИЗПИТАШ СТРАХ, ЗНАЧИ НЕ ЖИВЕЕШ !!!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Re: Скъсяване на ГАЗ 66

                          Първоначално публикуван от superMAX Преглед на мнение
                          Режи шасито само в краен случаи. Все пак това ще е машина за екстремални натоварвания.
                          Подкрепям това мнение.Машината ще се осуква доста.Ако го срежеш в средата ще късъш заварки.И доста често ще трябва да подсилваш шасито на мястото кадето ко скъсиш.
                          АКО ПОНЕ ВЕДНЪЖ НА ДЕН НЕ ИЗПИТАШ СТРАХ, ЗНАЧИ НЕ ЖИВЕЕШ !!!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Скъсяване на ГАЗ 66

                            а и скъсяването на шасито чрез преместване на ресъорите не е чак толкова голяма философия.ако искаш ще ти кайа как скъсиш шасито на моето баги
                            АКО ПОНЕ ВЕДНЪЖ НА ДЕН НЕ ИЗПИТАШ СТРАХ, ЗНАЧИ НЕ ЖИВЕЕШ !!!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Скъсяване на ГАЗ 66

                              Стойките на ресьорите така и така са си на заварка към шасито. Така че, замерваш отстоянията, режеш по заводските заварки и местиш напред. Кардана може да ти го скъси почти всеки КАДЪРЕН стругар.
                              Относно регистрацията - първо го регистрирай, после РЕЖИ.
                              Мойто сузуки занаеш на какво прилича, ама документите са ми изрядни.
                              Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
                              http://www.cardomain.com/ride/2562837

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X