Все пак и на мен ми се е случвало да пътувам с Камаз 100км., не падна под 120 км/ч много вървят
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
КАМАЗ - ДАКАР 2005
Свий
X
-
Първоначално публикуван от ivo752002Все пак и на мен ми се е случвало да пътувам с Камаз 100км., не падна под 120 км/ч много вървят
Някой има ли информациа за старта на състезанието тази година.!https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM
-
Или си се напил безпаметно ... за малко...))
Те тия Камази нямат нищо общо с простите за шосето, ама миналата година кво стана? Таковаха фсичкото кресльо) Първите двама, после един ДАФ, а четвърти - сервизния камион на Камаз)) С умрелите от умора механици в него, и без кинти, фенки, и прочее големи надувания на големите спортисти...
Прочее, единия от шофьорите на отбора им, до преди три години се състезаваше с УАЗ
Коментар
-
а видяхте ли на един от репортажите,не помня на кой етап точно беше даваха един от камазите се беше счупил нещо.та един от екипа държеше един БЛОК със клапаните на единият цилиндър.на свеки цилиндър клапаните на отделен блок ли са???и цилиндрите ли са така???
не бях виждал подобно нещо до сега.БЕЗДРУМ-Но тълкувайки българския език, безпътието по-скоро е унило състояние на духа, когато просто се чудши какво да направиш в кофти
(това е българска дума) ситуация (която пък не е българска дума).
Коментар
-
За КАМАЗ
По принцип твърдо са с индивидуални глави на блока. Ще потърся информация и ще я покажа. Имам нещо напредвид. КАМАЗ направиха за армията нова кола 8 х8. Но първото рали спечелиха не с КАМАЗОВ мотор а с ЯМЗлonly 4 x 4,sim AWD
Коментар
-
КАМАЗ ДАКАР
Ярославские моторы привели «КамАЗы» к победе
Новой убедительной победой команды «КАМАЗ-МАСТЕР» на грузовиках, оснащенных 800-сильными ярославскими дизель-моторами, завершился 18-дневный ралли-марафон «Дакар-2004».only 4 x 4,sim AWD
Коментар
-
Re: За КАМАЗ на РАЛИ ДАКАР
Първоначално публикуван от uazikЗнае някой КАМАЗИТЕ с Двигател ЯМЗ ли са на ралито тази година.https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM
Коментар
-
Йок сър!
От три години в категорията камиони прототипите са забранени. Така че това е просто Камаз-4911 от магазина. ЯМЗ е форсиран, окачването е втвърдено като във всеки случай на спортно каране, резервоарите са алуминиеви, седалките и волана са спортни, и това е ...
Сини габарити няма Сигурно и пърдящ никелиран аспух няма, не са дорасли до големия тунинг -:о) Шарените лепенки едва ли дигат скоростта повече от 20%))
Коментар
-
Всъщност истината е по средата! Наистина на Дакар в основната класация не могат да участват автомобили и камиони, които са произведени само в един брой (прототипи). Затова и КАМАЗ произведоха цяла серия от 15 или 30 машини не съм сигурен, които в последствие продаваха между другото на супер цена от около 200000 USD, което е почти безплатно за този камион. Единствените разлики, които регламента допуска между тези машини и реалния участник в рали Дакар са други джанти и няколко незначителни елемента. Но пък тези машини определено се различат значително от стандартното производство на КАМАЗ. Основния им купувач между другото в Русия са специалните служби (ФСБ).
Коментар
-
Какво излиза.Пак си е преправяно.Защото като са направили няколко за продажба те са си легализирали прототипите.Такаче пак не си е оригиналния КАМАЗ.Лично аз не вярвам че всяка една машина от дакар си е точно както ги е пройзвел завода.Единствено моторите имат общо.Обаче сичко друго!https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM
Коментар
-
За Камаз
В Русия фактически в конкурентния пазар на дизелови двигатели има
само два основни производитела ЯМЗ и КАМАЗ/за автомобили/. Двигателя ЯМЗ за РАЛИ ДАКАР се произвежда в опитно-инструменталния завод на ЯМЗ/ 10 броя /.
Не знам тази година КАМАЗИТЕ с какъв двигател са, но след,като поразсъждавах 800 к.с. могат да направят само на ЯМЗ.
ЯМЗ на МIMS-2002 г. , изкараха опитен образец на редови 4-ри цилиндров двигател ЯМЗ (за ГАЗ,УАЗ,ЗИЛ ).
Попитах ги кога - Когда деньги даш. Сколько - 20 лимона.
Мисля,че са малко.only 4 x 4,sim AWD
Коментар
-
Мисля, че наистина КАМАЗ 4911 е оборудван с двигател на ЯМЗ.
Ето една информация от самия завод (информацията е официално публикувана и е за Париж-Дакар 2004).
В ралли "Париж-Даккар" участвуют ярославские двигатели.
Суперралли "Париж-Даккар" стартовали с первого дня нового года. К Ярославлю международные автогонки имеют непосредственное отношение: в них участвуют КамАЗы, оснащенные двигателями производства ЯМЗ. Участие в самом престижном этапе кубка мира по ралли-рейдам для автопроизводителей является настоящей проверкой на прочность. Крупнейшие компании мира считают делом чести победу в авторалли "Париж-Даккар". Кстати, Россия в этом элитном соревновании прочно удерживает лидерство и во многом, благодаря ярославским моторам. Как сообщает "Ярославская ГТРК", в этом году в ралли "Париж-Даккар" участвуют 563 экипажа из 38 стран. Среди них - три КамАЗа с ярославскими двигателями. Главные конкуренты нашей команды - чехи, голландцы и бельгийцы. Впрочем, довольно сильные соперники россиян не смущают. Ведь одна из главных составляющих успеха - надежная техника, созданная при участии ярославских моторостроителей.
В рали маратона „Париж-Дакар” участват ярославски двигатели.
Супер ралито „Париж-Дакар” стартира в първите дни на новата година. За Ярославск международните състезания имат особено значение: в тях участват КАМАЗи оборудвани с двигатели производство на ЯМЗ.Участието в най-престижния етап за световната купа по рали-рейд се явява за автомобилопроизводителите истинска проверка на надеждността на тяхната продукция. Най-големите световни производители считат за чест победата в авто ралито „Париж-Дакар”. В това елитно съревнование Русия удържа лидерство в голяма степен и благодарение на ярославските двигатели. Както съобщава „Ярославская ГТРК” тази година в „Париж-Дакар” участват 563 екипажа от 38 страни. Сред тях – три КАМАЗа с ярославски двигатели.Основните конкуренти на нашите екипажи са – чехите, холандците и белгийците. Впрочем сериозните съперници не притесняват руския тим. Все пак едно от основните неща е надеждната техника, създадена с участието на ярославските производители на двигатели.
Източник – ЯМЗ 09.01.2004 г.
Информацията е от 2004 г., за тази година завода все още не е публикувал информация.
Изхождайки от брандирането на КАМАЗите участващи на Дакар 2005
смятам, че и тази година са с двигатели ЯМЗ иначе не виждам смисъл от надписите YaMZ върху машините.
Ето и малко снимки:
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар