До: КАМАЗ - ДАКАР 2005
Има и РОМАНи,обаче са доста малко.Всичко е вярно но съм чувал че имат най-добрите спирачки,от соц-камионите.
Колега,карал,някога,чисто нов Роман,твърдеше,че дори и без да се кара,машината се саморазпада.
Интересно е,че производството продължава и до ден днешен.Румъците си ги правят,в някаква кооперация с МАН и в момента актуалните модели са с двигатели Евро 4/5.А кабината е,копие на предпоследните модели на МАН.Вероятно и качеството е на ниво,а цените са доста конкурентни.
За Йелч-двигателя е добър(английски лиценз),използва се при челните товарачи L34.Има и турбина.
Има и РОМАНи,обаче са доста малко.Всичко е вярно но съм чувал че имат най-добрите спирачки,от соц-камионите.
Колега,карал,някога,чисто нов Роман,твърдеше,че дори и без да се кара,машината се саморазпада.
Интересно е,че производството продължава и до ден днешен.Румъците си ги правят,в някаква кооперация с МАН и в момента актуалните модели са с двигатели Евро 4/5.А кабината е,копие на предпоследните модели на МАН.Вероятно и качеството е на ниво,а цените са доста конкурентни.
За Йелч-двигателя е добър(английски лиценз),използва се при челните товарачи L34.Има и турбина.
Коментар