Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КАМАЗ - ДАКАР 2005

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: КАМАЗ - ДАКАР 2005

    Има и РОМАНи,обаче са доста малко.Всичко е вярно но съм чувал че имат най-добрите спирачки,от соц-камионите.
    Колега,карал,някога,чисто нов Роман,твърдеше,че дори и без да се кара,машината се саморазпада.
    Интересно е,че производството продължава и до ден днешен.Румъците си ги правят,в някаква кооперация с МАН и в момента актуалните модели са с двигатели Евро 4/5.А кабината е,копие на предпоследните модели на МАН.Вероятно и качеството е на ниво,а цените са доста конкурентни.
    За Йелч-двигателя е добър(английски лиценз),използва се при челните товарачи L34.Има и турбина.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #47
      До: КАМАЗ - ДАКАР 2005

      Навремето не знам как румънците пътуваха на международно с тях . Запомнил съм ги като се разминавах с тях че в кабината над кревата имаха закачени сумати гарнитури за глава. Другото което съм запомнил са огромните колони които правеха по витиня и че първа бавна на мадарата е поне три пъти по бърза от първа бавна на романа Може и нещо да произвеждат но на международно от много години не работят с техни машини.
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • #48
        До: КАМАЗ - ДАКАР 2005

        Чувал съм,че навремето,шофьорите "изнасяли" в Турция предни стъкла от Роман.Били идентични с МАНовите,тогава.И стрували,колкото лек автомобил.
        Романа е бавен но пък вози доста повече от мадарата.Скоростите били 6бр и не всички са имали бързи/бавни.Знам че имаше нещо,за взаимнозаменяемост на скоростните кутии със западни...ама не помня.А и само по разкази говоря.Карал съм само за няколко маневри,за проба.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #49
          До: КАМАЗ - ДАКАР 2005

          Абе и аз съм чувал че продавали и диферинциалите и като се връщат празни единя тегли другия. И на мен не ми се вярваше ама в началото при мамалигите беше голяма мизерия много по голяма от наща
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • #50
            До: КАМАЗ - ДАКАР 2005

            Къде от Камаз избегахте чак на Роман.В тон с тия скокове от Камаз-Дакар 2005 на Камаз-Дакар 2010 през сайта на Камазмастер
            http://www.kamazmaster.ru/vehicles/
            0887284106-Митко
            http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
            http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related

            Коментар


            • #51
              До: КАМАЗ - ДАКАР 2005

              Ралли «Дакар»: весь подиум наш!
              Четвертый этап ралли «Дакар» выдался особенно удачным для команды «КАМАЗ-Мастер»: «наши» заняли весь подиум в категории Т4. Первое место взял Владимир Чагин, второе досталось Фирдаусу Кабирову (+00:07:44), а третье занял Ильгизар Мардеев (+00:11:50). Очередная победа на этапе ралли стала для Чагина настоящим подарком: вчера гонщик отметил свое 40-летие.



              «Этап состоял из 160 километров спецучастка — можно даже сказать получил удовольствие от его прохождения. Довольно быстрая трасса. За первые 20 километров мы поднялись с 2400 до 3000 метров высоты. Горный серпантин вверх на грузовике — занятие не из приятных. Затем был спуск. Приходилось пропускать джипы, которые мы обошли вчера, ведь старт был уже смешанным. Можно конечно вырубить чувства и ехать побыстрее, но это рискованно. Затем был быстрый участок, три раза пересекали дюны. Уже почти на вершине одной из них у нас скрестились траектории с одним из «Фольксвагенов», это очень опасно. Пришлось остановиться и пропустить. Мне показалось, что прошло около двух минут пока мы, спустив колеса, потихонечку тронулись и преодолели песчаную гору. Но, главное, что все ребята приехали с хорошим настроением», - поделился впечатлениями от этапа Фирдаус Кабиров.



              В классе легковых автомобилей первое место занял Робби Гордон, второе Стефан Петрансель (+0,01), а третье Нассер Салех Аль-Аттия (+2,26).

              Коментар


              • #52
                До: КАМАЗ - ДАКАР 2005

                Първоначално публикуван от pilota7222 Преглед на мнение
                ....
                Автобусите ги попреместиха в друга тема.
                КамАЗ и MB Actros,нямат нищо общо.
                Actros е на пазара от 1996г,а КамАЗ е произвел първия си сериен камион 20 години преди това.
                Наистина,има взаимствани решения от западни марки,включително и MB,но от актуалните им тогава модели.
                RoMAN си е по официален лиценз на MAN.Даже и външния вид е копиран почти напълно.

                Що се отнася до състезателния КамАЗ–той никога не е бил с по-мощен двигател от на всичките си конкуренти-успехите му се дължат на комплексните му качества,както и на професионализма на екипажите...
                Специално,стойността на Въртящия момент,не е много впечатляваща-дори серийни мотори имат много по-добри показатели.
                Голямата мощност е в резултат и на високите обороти,при които се постига.Тези параметри от такъв работен обем,въобще не са върхови или необичайни-има ги серийно и то от години.(само стойността на мощността и оборотите не са типични за актуални серийни камиони).
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • #53
                  До: КАМАЗ - ДАКАР 2005

                  Не разбрах защо темата е КАМАЗ-ДАКАР 2005
                  only 4 x 4,sim AWD

                  Коментар


                  • #54
                    До: КАМАЗ - ДАКАР 2005

                    Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                    Абе и аз съм чувал че продавали и диферинциалите и като се връщат празни единя тегли другия. И на мен не ми се вярваше ама в началото при мамалигите беше голяма мизерия много по голяма от наща
                    А чул ли си ;Уно курсо уно Дачия
                    К мирной жизни не пригоден.
                    Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                    ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                    Коментар


                    • #55
                      До: КАМАЗ - ДАКАР 2005

                      Вчера се наложи да обезвъздуша по спешност съединителя на служебния Камаз и си припомних колко проклето е руското автомобилно конструиране както се казваше в един филм "защо слагат гайки там където не влиза гаечен ключ". Голям купоне е трябва някък си да се промушиш отдолу под акумолаторите и резервната гума с звездогаечен 14 да успееш на под четвърт оборот да отвиеш пробката странно защо сложена отгоре на хидровъздушния усилвател и през цялото време с едната ръка държиш една кутийка от кит и се опитваш да хванеш на къде ще тръгне истичащата спирачна течност иначе ти тече по главата
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X