Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моля за мнение за Робур

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Моля за мнение за Робур

    Хайде обратно по темата!
    Човека няма да ходи да краде дърва в гората с него. Ще се прави високопроходим автомобил на "базата" на Робур.
    Така , че стига сме сравнявали Робура с каквото и да е, след време изобщо няма да личи че е Робур.

    Коментар


    • #47
      До: Моля за мнение за Робур

      Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
      СъгласенНека не оспамваме темата на човека.В конкретният случай се знае кой е по по най.То всеки си хвали своята машина ама ако беше много добър Робур-а щяха в армията,дърводобива и на куп места още да купуват Робур а не Урал
      П.П. Слагайте червени картони на воля и яко-това не прави Робур-а проходим и издържлив колкото Урал-а
      Колега, Робура не е Урал и не трябва да бъде. Урал си имаме. Имаме Зил с мотор от Урал. Имаме Виетнамка с мотор от Чайка и гуми от БТР 13х18 (щото питаше кво са гуми от БТР). Имаме и Камаз 6х6, голям колкото къща , който тия дни смятам да изкарваме на тестове. Робур нямахме и затова решихме Севдо да го вземе та да видим що за птица е. Това е. Всяка машина е по добра от другите в нещо, но не във всичко.
      http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

      Коментар


      • #48
        До: Моля за мнение за Робур

        Луда работа......

        Коментар


        • #49
          До: Моля за мнение за Робур

          Първоначално публикуван от disem Преглед на мнение
          Луда работа......
          Нали знаеш ..."за лудо работи, за лудо не стой!"

          Коментар


          • #50
            До: Моля за мнение за Робур

            Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
            Хайде обратно по темата!
            Човека няма да ходи да краде дърва в гората с него. Ще се прави високопроходим автомобил на "базата" на Робур.
            Така , че стига сме сравнявали Робура с каквото и да е, след време изобщо няма да личи че е Робур.
            Колега, не е точно така, като/ако махнат кабината с емблемата, наистина от пръв поглед няма да е ясно, че това е Робур, но трансмисия; рама; окачване и т. н., ще си бъдат същите, а именно те определят ходовите качества на автомобила. Аз бих ги посъветвал да не сменят и двигателя /което едва ли ще се случи/. Настоящият двигател има две основни отрицателни страни, едната е обективна, другата субективна. Обективният проблем, е че за него резервни части практически не съществуват, субективният, е че е със въздушно охлаждане. Наистина смятам, че въздушното охлаждане се възприема с резерви само на субективна основа, всъщност бидейки такъв този двигател е изключително лек и компактен, доста е опростен и оптимизиран, липсва му цяла една система - охладителната /водна риза, радиатор, перка/и, плетеница от тръбопроводи, помпа, ел. двигател/вискомуфа, всякакви датчици; жици и бушони и т. н. и т. н./. В същото време /както писах в първия си пост по темата/, този двигател не създава никакви проблеми от гледна точка прегряване и пр. лошо охлаждане, явно е сметнат доста прецизно, все пак това е немска машина, а не ЗАЗ. Като се има предвид, че "основен конструктор" на проекта ще е Йори /с неговата страст към огромните кубатури и мощности, а също така и стремеж към тотална и безалтернативна "газификация"/ ми е ясно, че шансовете на това двигателче са нищожни. Все пак, по въпроса може да се помисли, особено ако и Стефан има участие в "мисленето".
            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

            Коментар


            • #51
              До: Моля за мнение за Робур

              А ще има ли силица този двигател да върти четири гуми от БТР?

              Коментар


              • #52
                До: Моля за мнение за Робур

                Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнение
                Колега, Робура не е Урал и не трябва да бъде. Урал си имаме. Имаме Зил с мотор от Урал. Имаме Виетнамка с мотор от Чайка и гуми от БТР 13х18 (щото питаше кво са гуми от БТР). Имаме и Камаз 6х6, голям колкото къща , който тия дни смятам да изкарваме на тестове. Робур нямахме и затова решихме Севдо да го вземе та да видим що за птица е. Това е. Всяка машина е по добра от другите в нещо, но не във всичко.
                Йори, като го заизкарвате, нали ще ми се обадите и аз да покарам зверо... И ще напиша репортаж за списанието. Моля ти се, нали си ми другарче.
                LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                www.ADV-Bulgaria.com

                Коментар


                • #53
                  До: Моля за мнение за Робур

                  Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                  Колега, не е точно така, като/ако махнат кабината с емблемата, наистина от пръв поглед няма да е ясно, че това е Робур, но трансмисия; рама; окачване и т. н., ще си бъдат същите, а именно те определят ходовите качества на автомобила. Аз бих ги посъветвал да не сменят и двигателя /което едва ли ще се случи/. Настоящият двигател има две основни отрицателни страни, едната е обективна, другата субективна. Обективният проблем, е че за него резервни части практически не съществуват, субективният, е че е със въздушно охлаждане. Наистина смятам, че въздушното охлаждане се възприема с резерви само на субективна основа, всъщност бидейки такъв този двигател е изключително лек и компактен, доста е опростен и оптимизиран, липсва му цяла една система - охладителната /водна риза, радиатор, перка/и, плетеница от тръбопроводи, помпа, ел. двигател/вискомуфа, всякакви датчици; жици и бушони и т. н. и т. н./. В същото време /както писах в първия си пост по темата/, този двигател не създава никакви проблеми от гледна точка прегряване и пр. лошо охлаждане, явно е сметнат доста прецизно, все пак това е немска машина, а не ЗАЗ. Като се има предвид, че "основен конструктор" на проекта ще е Йори /с неговата страст към огромните кубатури и мощности, а също така и стремеж към тотална и безалтернативна "газификация"/ ми е ясно, че шансовете на това двигателче са нищожни. Все пак, по въпроса може да се помисли, особено ако и Стефан има участие в "мисленето".
                  Това е жадуваното от мен връщате към темата.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Моля за мнение за Робур

                    Първоначално публикуван от disem Преглед на мнение
                    А ще има ли силица този двигател да върти четири гуми от БТР?
                    Вече стана ясно, че на Робура, който взимате колелата не са му оригиналните /и джантите и гумите/, оригиналните колела на военното изпълнение са 1/1 с тези на "Виетнамката" по р-ри. В този му вид той спокойно държи 90-100км/ч по шосе, достигал съм и края на скоростомера -120км/ч, но си личи, че това вече му е много. На пресечен терен /както писах вече, но да не дразним аудиторията/, демонстрира доста по-сериозен тягов ресурс от Урал!
                    От тук нататък нещата стават доста относителни, например, ако в проекта си заложите максимална скорост по шосе от 250км/ч, то двигателчето ще се окаже много "лабаво", но тогава пък и трансмисията ще е "нефелна"!
                    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                    Коментар


                    • #55
                      До: Моля за мнение за Робур

                      Е не видя ли кво стана? Студеният двигател с мокър бензин не пален от година превъртя гумите на място на трета. Соти да каже че няма кво да каже ... Сипи му бензин вместо ръждива вода - ще го сваляш от клоните.
                      За мене смяната на двигателят ще е грешка. Ама това ви го казах по три различни начина веднага. Той сигурно тежи стотина кила. Може и по-малко. Нищо друго не тежи толкова.
                      Окачването не може да остане същото. И да преместят кабината зад задната ос, празен с тия ресори практически не може да го кара. Може само да пълзи. Освен ако не му добави поне 2,5 тона баласт. Само че не знам дали може да намери курсове за баластен влекач, та да му хареса да прави пари от геврека

                      Коментар


                      • #56
                        До: Моля за мнение за Робур

                        Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнение
                        Щом така добре ги разбираш тези машини най добре да обясниш какво имаш предвид преди да сме направили някоя "фатална грешка" и да сме "станали за смях".
                        Направи си труда ако обичаш.
                        Май нещо не се разбрахме с теб.Въобще не сам имал предвид че ще станете за смях.
                        Напротив аз ти се възхищавам за нещата които правиш тези които познавам от форума.
                        За другото просто се пошегувах неуместно за което се извинявам.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Моля за мнение за Робур

                          Пак ви казвам - луда работа.......

                          Коментар


                          • #58
                            До: Моля за мнение за Робур

                            Извън темата:
                            Аз разделих темата на две с идеята да се развие дискусия но това явно не стана,съжалявам ако с някое мое действие съм обидил някого,ако съм го направил то е било несъзнателно и без лоши чувства.
                            Извинявам се още веднъж за причиненото неудобство.
                            Ако имате предложения мнения и препоръки към мен на ЛС.
                            Благодаря.
                            MG RACING

                            Коментар


                            • #59
                              До: Моля за мнение за Робур

                              Ако махате оригиналния двигател и той наистина тежи 100-тина кила-проявявам интерес за закупуването му.
                              Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Моля за мнение за Робур

                                Луда работа!
                                Днес реших да почовъркам това онова по камиона. Първо оправих прекъсването. Оказа се кабел След като го оправих, завъртях стартера и двигатела запали от половин оборот След като така или иначе седях в кабината с работещ двигател, реших да се повозя. Първото нещо което ми направи впечатление е че скоростите влизат малко трудно. Първа скорост въобще не виждам за какво е! Върти гуми на място и не ще да тръгне. От втора тръгва перфектно. След като посвикнах с тежкия волан, го изкарах на асфалта. Набира си перфектно и се ускорява добре. Даже малко се поувлякох и като се наложи да спирам видях зор. Започна да тегли настрани и като натиснах спирачката още малко, блокира някое от задните колела и се разнесе яко свирене на гуми Като се "наиграх" на асфалта, пак влязох на черно. Опитах се да разбера за какво са различните лостове, но не можах. Има един на мястото където на колите е ръчната спирачка. Той е с три положения. Едното е "N" - свободна. Другите две предполагам, че са 4х2 и 4х4. Има и един лост до облегалката на седалката. Пише EIN и AUS. Това демултипликатора ли е? Не намерих къде има блокаж както твърди Стефан Без проблем минах през огромна кучина рохка пръст.
                                Накратко казано мисля, че наистина може да се получи нещо интересно. Двитатела се справя отлично. Явно наистина е добре сметнат. Има динамика. Не се затруднява въобще. Като цяло обаче има много работа Да му мисли Йори

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X