Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моля за мнение за Робур

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Моля за мнение за Робур

    Предлагат ми един такъв камион в много добро състояние почти за без пари. Преди да предложа на баща ми да го вземе, искам да помоля за мнение, защото тази техника ми е леко чужда. Знам само, че е с въздушно охлаждане
    Последно редактирано от disem; 05-03-07, 18:00.

  • #2
    Re: Моля за мнение за ИФА 4х4

    Грешкаааа Всички ИФИ са с водно охлаждане С въздушно охлаждане са Прага и Татра. Ифата е много добро камионче по старите са с 4 цилиндъра а по новите са с 6 цилиндъра
    ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
    Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

    Коментар


    • #3
      Re: Моля за мнение за ИФА 4х4

      Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
      Грешкаааа Всички ИФИ са с водно охлаждане С въздушно охлаждане са Прага и Татра. Ифата е много добро камионче по старите са с 4 цилиндъра а по новите са с 6 цилиндъра

      Да не е някой Робур

      Коментар


      • #4
        Re: Моля за мнение за ИФА 4х4

        Даааа! Наистина грешка! Ходих пак да питам. Робур е! Бензинов с въздушно.

        Коментар


        • #5
          Re: Моля за мнение за ИФА 4х4

          Лично мое мнение, Робур не искам да виждам и на снимка. Това чудо се чупи по три пъти на ден. Може и аз да съм попаднал на строшляци 5-броя, това преди години.

          Коментар


          • #6
            Re: Моля за мнение за ИФА 4х4

            Първоначално публикуван от disem Преглед на мнение
            Даааа! Наистина грешка! Ходих пак да питам. Робур е! Бензинов с въздушно.
            Не ти требе, бегай далече! То затова струва толкова малко...
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              Re: Моля за мнение за ИФА 4х4

              Мога да кажа само добри неща за това камионче. Имах такова около 5-6 години, минал съм му около 50000км аз - и още толкова са го карали наемни шофьори. Докараха ми го от бившата ГДР армия. Голям проблем /и май единствен/ при него е , че не могат да се намерят никакви части и това преди 5 години- сега да не говорим, затова и го продадох. Тези 100000км ги е минало без практически никаква поддръжка -поради горепосочения проблем. Къса /сравнително/ база, широка колея, колелата практически са му разположени по границите на габаритите. Разход - 20 л/100км; товароподемност 3т; товарен обем 8куб. м; "ремонтопотребност" никаква на практика /за 100000км, при положение, че не беше първа младост/; в кабината, освен двете нормални, има още две пълноценни сгъваеми седалки. Двигател 4цил. редови, въздушно охлаждане 3000куб. см; 4 синхронизирани скорости /кара се като лека кола/; демултипликатор /демек бързи-бавни/; няма блокажи; 4х4 парттайм с постоянно задвижване на задния мост; от раздатъчната кутия излизат два вала за отбор на мощност /при мен имаше монтирани две механични лебедки/; компресор - пневматични спирачки, автоматичен контрол на налягането на гумите от кабината с манометри на арматурното табло за всяка гума по отделно; два резервоара по 80л; два люка на покрива с диаметър 80см; стойки за 4бр. АК до седалките и каишки за ПК на тавана на кабината. Р-нието от скоростната кутия до диференциала на задния мост е абсолютно същото като при дизеловите цивилни версии /каквито камиони имаше в България доста/, при това положение може да се монтира кардан от такъв и разхода падна на 15л/100км, което си е разход на средностатистическа джипка, или руска лека кола.
              Безспорно битува предубеждение към автомобилите с въздушно охлаждане, но аз съм го карал през юли, с 4,5т товар 400км без спиране, с преминаване през Шипка, със свалена решетка на радиатора - температурата не надмина 95градуса /всички датчици и индикатори си му работеха/
              С две думи накратко: ако можеш да намериш още някой-друг екземпляр невдвижение за малко пари за части - взимай го и не се замисляй изобщо. Особено, ако не го ползваш за индустриални цели т. е. не се предполагат особено големи пробези и съответно поддръжка.
              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

              Коментар


              • #8
                Re: Моля за мнение за ИФА 4х4

                Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                Мога да кажа само добри неща за това камионче. Имах такова около 5-6 години, минал съм му около 50000км аз - и още толкова са го карали наемни шофьори. Докараха ми го от бившата ГДР армия. Голям проблем /и май единствен/ при него е , че не могат да се намерят никакви части и това преди 5 години- сега да не говорим, затова и го продадох. Тези 100000км ги е минало без практически никаква поддръжка -поради горепосочения проблем. Къса /сравнително/ база, широка колея, колелата практически са му разположени по границите на габаритите. Разход - 20 л/100км; товароподемност 3т; товарен обем 8куб. м; "ремонтопотребност" никаква на практика /за 100000км, при положение, че не беше първа младост/; в кабината, освен двете нормални, има още две пълноценни сгъваеми седалки. Двигател 4цил. редови, въздушно охлаждане 3000куб. см; 4 синхронизирани скорости /кара се като лека кола/; демултипликатор /демек бързи-бавни/; няма блокажи; 4х4 парттайм с постоянно задвижване на задния мост; от раздатъчната кутия излизат два вала за отбор на мощност /при мен имаше монтирани две механични лебедки/; компресор - пневматични спирачки, автоматичен контрол на налягането на гумите от кабината с манометри на арматурното табло за всяка гума по отделно; два резервоара по 80л; два люка на покрива с диаметър 80см; стойки за 4бр. АК до седалките и каишки за ПК на тавана на кабината. Р-нието от скоростната кутия до диференциала на задния мост е абсолютно същото като при дизеловите цивилни версии /каквито камиони имаше в България доста/, при това положение може да се монтира кардан от такъв и разхода падна на 15л/100км, което си е разход на средностатистическа джипка, или руска лека кола.
                Безспорно битува предубеждение към автомобилите с въздушно охлаждане, но аз съм го карал през юли, с 4,5т товар 400км без спиране, с преминаване през Шипка, със свалена решетка на радиатора - температурата не надмина 95градуса /всички датчици и индикатори си му работеха/
                С две думи накратко: ако можеш да намериш още някой-друг екземпляр невдвижение за малко пари за части - взимай го и не се замисляй изобщо. Особено, ако не го ползваш за индустриални цели т. е. не се предполагат особено големи пробези и съответно поддръжка.
                Ето това е отговор заслужаващ точка! Благодаря! Изчерпателно и полезно!!!

                Коментар


                • #9
                  Re: Моля за мнение за ИФА 4х4

                  Взимаи го.Има многооооо "АЛАМИН".За втори4ни суровини,
                  Иван Дочев-ТЛК 73,4.2l-0888713925

                  Коментар


                  • #10
                    Re: Моля за мнение за ИФА 4х4

                    Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                    Мога да кажа само добри неща за това камионче. Имах такова около 5-6 години, минал съм му около 50000км аз - и още толкова са го карали наемни шофьори. Докараха ми го от бившата ГДР армия. Голям проблем /и май единствен/ при него е , че не могат да се намерят никакви части и това преди 5 години- сега да не говорим, затова и го продадох. Тези 100000км ги е минало без практически никаква поддръжка -поради горепосочения проблем. Къса /сравнително/ база, широка колея, колелата практически са му разположени по границите на габаритите. Разход - 20 л/100км; товароподемност 3т; товарен обем 8куб. м; "ремонтопотребност" никаква на практика /за 100000км, при положение, че не беше първа младост/; в кабината, освен двете нормални, има още две пълноценни сгъваеми седалки. Двигател 4цил. редови, въздушно охлаждане 3000куб. см; 4 синхронизирани скорости /кара се като лека кола/; демултипликатор /демек бързи-бавни/; няма блокажи; 4х4 парттайм с постоянно задвижване на задния мост; от раздатъчната кутия излизат два вала за отбор на мощност /при мен имаше монтирани две механични лебедки/; компресор - пневматични спирачки, автоматичен контрол на налягането на гумите от кабината с манометри на арматурното табло за всяка гума по отделно; два резервоара по 80л; два люка на покрива с диаметър 80см; стойки за 4бр. АК до седалките и каишки за ПК на тавана на кабината. Р-нието от скоростната кутия до диференциала на задния мост е абсолютно същото като при дизеловите цивилни версии /каквито камиони имаше в България доста/, при това положение може да се монтира кардан от такъв и разхода падна на 15л/100км, което си е разход на средностатистическа джипка, или руска лека кола.
                    Безспорно битува предубеждение към автомобилите с въздушно охлаждане, но аз съм го карал през юли, с 4,5т товар 400км без спиране, с преминаване през Шипка, със свалена решетка на радиатора - температурата не надмина 95градуса /всички датчици и индикатори си му работеха/
                    С две думи накратко: ако можеш да намериш още някой-друг екземпляр невдвижение за малко пари за части - взимай го и не се замисляй изобщо. Особено, ако не го ползваш за индустриални цели т. е. не се предполагат особено големи пробези и съответно поддръжка.
                    Колега имал си щастието да караш военното изпълнение на Робура което явно е добро.Но нормалните са пълна скръб или поне повечето да не говорим за резервни части.
                    На човека не му трябва тоя камион най-вече заради частите.

                    Коментар


                    • #11
                      Re: Моля за мнение за ИФА 4х4

                      модератора смени заглавиети на темата че е подвеждащо.
                      тъкмо се засилих да пиша за ифа и опааааааааа
                      "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

                      Коментар


                      • #12
                        До: Моля за мнение за Робур

                        Аз имам Робур 3001 купих го от Германия на 1500км.сега е на 70000.нямам никакви проблеми с него,не съм го ремонтирал,само смяна на масло и подръжка,тръгвам с него и на края на света и дори и инструменти не си нося,за ваша информация имам автосервиз и се занимавам с коли и камиони вече 20 години, но робура не ме оставил никъде,имам още 6 камиона,Ивеко 7910,Ивеко 6590,Мерцедес 709,813,814 и Скания 413 но Робура ми е първия с него съм почнал и няма да го продам никога.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Моля за мнение за Робур

                          А какво ще кажете за проходимоста и здравината на трансмисията на това нещо?

                          Коментар


                          • #14
                            До: Моля за мнение за Робур

                            Първоначално публикуван от disem Преглед на мнение
                            А какво ще кажете за проходимоста и здравината на трансмисията на това нещо?
                            Перфектно е, само за идиоти

                            Отиваме днес при Севдо да гледаме Робура. Той се оказа заврян в един кокошарник. За голямо мое учудване машината се оказа в много добро състояние. Успя да запали и го раздвижихме.



                            Ето го и поредния луд който щял да маха сичкото зелено отгоре и да му сади нещо........... абе май пикап ще става





                            А този с гащеризона цел дан не млъкна, че сме щели да унищожим хубавия камион.



                            През това време кокошките кротко си пасяха маслото от Робура, вероятно им е вкусно



                            Ето го и донора, много е грозен горкия. Надявам се с гумите от БТР-а да се поразхубави



                            Дава вид на сериозен от долу. Надявам се в ръцете на Соти да изкара поне сезон.











                            Между скоростите и раздатката е с кардан. Идеята е да сложим V12 с автомат.



                            А този дразнител пак нещо ни тормози. Тук май стана въпрос за нечий топки



                            А ето го и собственика, човека през цялото време ни обясняваше как всички светлини работели и много се гордееше с това, а ние още от самото начало му обяснихме че всичкото зелено на скрап отива. Карай



                            Имам малко проблеми с филма може и да не успея за тази вечер.
                            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                            Коментар


                            • #15
                              До: Моля за мнение за Робур

                              Ето. Грешка след грешка.
                              Още там ви казах че никоя нормална кокошка НЕ пасе масло от Рубур. Пият го бе, пият! Като къркането, само че с човките. За уголемяване на яйцата. Май че на петела, имаше там някви тънкости, ама аз съм забравил ботаниката.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X