И Тесла се включва https://www.inverse.com/innovation/t...v-concept-vtol
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Успешни тестове на 10-местен електрически самолет
Свий
X
-
Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
This electric aircraft can fly for around 15 minutes with a projected range of around 60 miles.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Поредната хвалба за "пробив", от която не следва нищо, докато батерии с такива характеристики не се появят по магазините. Все пак източникът е що-годе сериозен, та има някаква надежда.
Споменават за енергийна плътност за килограм и нищо за енергинйа плътност за единица обем, а и двете са еднакво важни.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.
Коментар
-
Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.
Коментар
-
Ето, докараха Ковида да могат да ни имплантират чипове/лампови усилватели и вече отпада нужвата от облючване с https://en.wikipedia.org/wiki/Chemtr...spiracy_theory . Вече могат да пуснат нормалните самолети, които да не ни облъчват
Това в кръга на шегата, иначе идеята заслужава адмирации. Гледах инвестициите в ZeroAvia, както и таймлайна който имат на сайта. Звучи интересно.Queen o’ the Hebrides’ golden tears, Distillation o’ two hundred years
Skal, Prost, Salud, Kampei, Cheers, Slainte-mhath! Laphroaig!
Коментар
-
За колите има логика- да не замърсяват градовете. Но самолетите са далеч встрани и високо... Прибързано е ако все още голям процент от тока се прави от въглища. Но пък е интересно, безспорно.
Коментар
-
А, не съм съгласен, че целта е само да се изкара пушека от градовете. Все пак идеята е да се намали използването на въгле-водороди, както и да се намали емисията на СО2. А в световен мащаб, авиацията използва около 8% от преработения нефт, така че числото не е малко.
А относно въглищата - водещите няколко разработки са с водородни клетки, не на въглища
-
-
"А относно въглищата - водещите няколко разработки са с водородни клетки, не на въглища"
Водещи, ако имаш обсесия конкретно към ЗероАвиа, но основно са с акумулатори.
А тази компания е интересна действително. С инвеститорите и таймлайна да, но се откроява и техният мастит технически консултант Джейми Хайнеман, експерт готови решения и специални ефекти
Коментар
-
Не съм казал, че не са електрически. Въглищата бяха за твоето предишно изказване, та идеята ми беше, че не разчитат на тока от въглищата, а на водородните клетки. (Всичко това, все пак е малко условно, защото водорода трябва да се появи отнякъде. На сайта им има картинки, как се прави само с енергия от възобновяеми източници, та дано е така...)
-
-
https://www.h3x.tech/ Новоразработен ел.двигател за авиационни цели, 13kW/кг , в пъти повече от тези в момента. Основно постигнато чрез оптимизирано разположение и охлаждане на компонентите, както и 3Д принтирани медни намотки.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар