Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Успешни тестове на 10-местен електрически самолет

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    И Тесла се включва https://www.inverse.com/innovation/t...v-concept-vtol
    Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

    Коментар


    • #17
      https://www.businessinsider.com/city...ce=facebook.co
      Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
        Тъй де, все същото:
        This electric aircraft can fly for around 15 minutes with a projected range of around 60 miles.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #19
          https://spectrum.ieee.org/aerospace/...nally-take-off
          Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

          Коментар


          • DBRS
            DBRS коментира
            Редактиране на коментар
            Дано станат масови!

        • #20
          Поредната хвалба за "пробив", от която не следва нищо, докато батерии с такива характеристики не се появят по магазините. Все пак източникът е що-годе сериозен, та има някаква надежда.

          Споменават за енергийна плътност за килограм и нищо за енергинйа плътност за единица обем, а и двете са еднакво важни.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #21
            https://spectrum-ieee-org.cdn.amppro...ctric-airplane
            Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

            Коментар


            • Паджеровод
              Паджеровод коментира
              Редактиране на коментар
              750kW трябват за да вдигне тази играчка 480км/ч...
              Чак сега си давам сметка каква мощност трябва на един 30-тонен МиГ-25 за да вдигне 3000км/ч.
              Защото реактивните двигатели винаги ги дават в килонютони тяга
              Хм, нещо сметките пак не излизат...
              Последно редактирано от Паджеровод; 14-09-20, 20:00. Причина: мисля

            • sek.1
              sek.1 коментира
              Редактиране на коментар
              МиГ 25 е военен самолет а там критериите са съвсем други . МиГ 25 празен е около 18 тона и товари още толкова гориво .
              Последно редактирано от sek.1; 15-09-20, 05:26.

          • #22
            https://newatlas.com/aircraft/ground...s-royce-accel/
            Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

            Коментар


            • Asteri
              Asteri коментира
              Редактиране на коментар
              Освен за играчка за друго не става.

          • #23
            https://www.inverse.com/innovation/t...musk-plans/amp
            Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

            Коментар


            • Stbd
              Stbd коментира
              Редактиране на коментар
              Тук става дума за самолет електрически, реактивен и с вертикално излитане! Титанична....мисъл..!!

            • Паджеровод
              Паджеровод коментира
              Редактиране на коментар
              Отгоре на всичко свръхзвуков... Още във времето на гадните въглеродни горива се налагаше двигателите да работят на гранични режими, за да го постигнат, актуалните изтребители трудно превишават скоростта на звука без форсаж... А те са резултат на половин век наука и технологии. Мноого оптимистично!

          • #24
            https://youtu.be/8uupo7ayeho
            Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

            Коментар


            • #25
              https://www.businessinsider.com/roll...content=topbar
              Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

              Коментар


              • #26
                Ето, докараха Ковида да могат да ни имплантират чипове/лампови усилватели и вече отпада нужвата от облючване с https://en.wikipedia.org/wiki/Chemtr...spiracy_theory . Вече могат да пуснат нормалните самолети, които да не ни облъчват

                Това в кръга на шегата, иначе идеята заслужава адмирации. Гледах инвестициите в ZeroAvia, както и таймлайна който имат на сайта. Звучи интересно.
                Queen o’ the Hebrides’ golden tears, Distillation o’ two hundred years
                Skal, Prost, Salud, Kampei, Cheers, Slainte-mhath! Laphroaig!

                Коментар


                • #27
                  За колите има логика- да не замърсяват градовете. Но самолетите са далеч встрани и високо... Прибързано е ако все още голям процент от тока се прави от въглища. Но пък е интересно, безспорно.

                  Коментар


                  • mdim
                    mdim коментира
                    Редактиране на коментар
                    А, не съм съгласен, че целта е само да се изкара пушека от градовете. Все пак идеята е да се намали използването на въгле-водороди, както и да се намали емисията на СО2. А в световен мащаб, авиацията използва около 8% от преработения нефт, така че числото не е малко.
                    А относно въглищата - водещите няколко разработки са с водородни клетки, не на въглища

                • #28
                  "А относно въглищата - водещите няколко разработки са с водородни клетки, не на въглища"

                  Водещи, ако имаш обсесия конкретно към ЗероАвиа, но основно са с акумулатори.

                  А тази компания е интересна действително. С инвеститорите и таймлайна да, но се откроява и техният мастит технически консултант Джейми Хайнеман, експерт готови решения и специални ефекти

                  Коментар


                  • mdim
                    mdim коментира
                    Редактиране на коментар
                    Не съм казал, че не са електрически. Въглищата бяха за твоето предишно изказване, та идеята ми беше, че не разчитат на тока от въглищата, а на водородните клетки. (Всичко това, все пак е малко условно, защото водорода трябва да се появи отнякъде. На сайта им има картинки, как се прави само с енергия от възобновяеми източници, та дано е така...)

                • #29
                  Добиват все по завършен вид https://evtol.com/news/beta-alia-evt...st-milestones/

                  Коментар


                  • #30
                    https://www.h3x.tech/ Новоразработен ел.двигател за авиационни цели, 13kW/кг , в пъти повече от тези в момента. Основно постигнато чрез оптимизирано разположение и охлаждане на компонентите, както и 3Д принтирани медни намотки.

                    Коментар


                    • mdim
                      mdim коментира
                      Редактиране на коментар
                      Интересно, въпреки, че това е пиковата мощност, която поддържат около 30 сек. Постоянната е около 80% от това. Резултатите са на база изчисления, но обещават и реални измерени резултати от изпитанията Q2 2021, а то започва има-няма след седмица.
                      Едно звучно българско Машалла!

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X