Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Успешни тестове на 10-местен електрически самолет

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Сблъсък на титаните за това кое е по зелено
    https://www.investor.bg/novini/444/a...kolite-324616/

    Коментар


    • DBRS
      DBRS коментира
      Редактиране на коментар
      щуротии - и двете ще се ползват + LNG

    • Паджеровод
      Паджеровод коментира
      Редактиране на коментар
      Стига пък ти, знаеш ли LNG какъв въглероден отпечатък има , какво чудо

    • gabocvet
      gabocvet коментира
      Редактиране на коментар
      https://bmpd.livejournal.com/3955894...574#t406971574
      Не е самолет но оценката на масата на акумулаторите е на 30-35% от теглото в надводно положение.

  • #32
    https://www.nextbigfuture.com/2021/0...-for-2026.html
    Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

    Коментар


    • #33
      За самолети за малки разтояния лично аз смятам че сметката се връзва – могат да направят много яки зарядни станци на летището и самолета лети по разписание да речем ,като кацне пак е на летише и т.н не е като колата която по идея трябва да може да те закара където и да е и в един момент да се окажеш с празна батерия на средата на нищото.
      Тука в Америка съм преглеждал поне 4 фирми дето са се напънали да правят ел. самолет.

      В момента Водорода в масивия случаи се добива от някъкъв въглеводород- метан ,пропан.. и от сорта .Сигурно има и такъв направен от разлагането на вода ама там се консумира много електороенергия фаида няма.
      Занимавах се малко и с горивни клетки – там КПД е къде 50% . Oще преди 10 г е тия Ballard Power Systems в сътрудничество с ФОРД И Мерцедес бяха направили ФЦ( Фюел Цел-горивна клетка) и на 3 Мерца и 3 Форда им навъртяха 150 000км без проблеми ,проблема беше че като цяло колата с ФЦ е много скъпа.
      https://www.toyota.com/mirai/ - цената започва от 50к УСД ...за кола с размерите на Корола....ще стане ама иска чакане. В Калифорнияата гледам са са се разраснали и даже са направили бая водородостанци - https://cafcp.org/stations
      Мираята е 13к Киловата и тежи 1900кг -баси теглото е като наЕС класа мерцедес.

      CALIFORNIA FUEL CELL PARTNERSHIP
      Последно редактирано от brpi; 15-07-21, 21:41.

      Коментар


      • #34
        https://insideevs.com/news/520730/te...alyst-outlook/
        Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

        Коментар


        • #35
          https://www.reviewgeek.com/93726/all...0-mile-flight/
          Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

          Коментар


          • #36
            12 електрически самолета за DHL https://www.timesofisrael.com/israel...e-of-aviation/
            Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

            Коментар


          • #37
            Първи полет за електрически самолет на Rolls-Royce
            Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

            Коментар


            • #38
              Удивително! Цели 15 минути полет и почти 300 км/ч Скоро дори може и пощата да почнем да возим...

              Коментар


              • NovemberCharlie
                NovemberCharlie коментира
                Редактиране на коментар
                Ето ти една идея https://www.investor.bg/analizi/447/...aterii-335830/

              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Да бе, то идеи да искаш... На корем. И като излезеш в живия живот, все летим със старите хвърчила.

              • NovemberCharlie
                NovemberCharlie коментира
                Редактиране на коментар
                Добре, де. Да сме живи и здрави, пък ще видим.

            • #39
              На визия ще го докарат до изтребител от втората световна.
              Фиат Купе
              Опел Фронтера В
              Мицубиши Паджеро Пинин

              Коментар


              • #40
                Като параметри не могат да се доближат до самолет от втората световна - нито като пробег, нито като скорост, нито като време за зареждане.
                Усвояват хората едни пари. Както е казал творецът: "и балъци за милиони"...
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • #41
                  Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                  Като параметри не могат да се доближат до самолет от втората световна - нито като пробег, нито като скорост, нито като време за зареждане.
                  Усвояват хората едни пари. Както е казал творецът: "и балъци за милиони"...
                  Пробег при самолетите е разстоянието, което те изминават при кацане - от опирането в пистата до пълно спиране. Ти вероятно имаш предвид радиус на действие.

                  Но и за пробега се сещам нещо интересно. Тези с гадното мръсно гориво излитат тежки и с голям разбег , а кацат леки и със значително намален пробег.
                  Тези със зелените неутрални акумулатори както излитат, така и кацат - тежки и кекави.
                  Това на пръв поглед не е проблем за играчки като тези по-горе, но току що излетял пътнически самолет се налага да изхвърля гориво за да кацне аварийно.
                  (Аварийно понякога значи пътник, който се е заключил в тоалетната.)
                  Какво ще изхвърля електрически такъв - пътниците може би?!?
                  Последно редактирано от Паджеровод; 19-09-21, 17:44.

                  Коментар


                  • #42
                    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                    Пробег при самолетите е разстоянието, което те изминават при кацане - от опирането в пистата до пълно спиране. Ти вероятно имаш предвид радиус на действие.

                    Но и за пробега се сещам нещо интересно. Тези с гадното мръсно гориво излитат тежки и с голям разбег , а кацат леки и със значително намален пробег.
                    Тези със зелените неутрални акумулатори както излитат, така и кацат - тежки и кекави.
                    Това на пръв поглед не е проблем за играчки като тези по-горе, но току що излетял пътнически самолет се налага да изхвърля гориво за да кацне аварийно.
                    (Аварийно понякога значи пътник, който се е заключил в тоалетната.)
                    Какво ще изхвърля електрически такъв - пътниците може би?!?
                    Да, може би радиус на действие е по-подходящо като термин.

                    Не се бях замислял за проблема "пълно-празно", но и той не е за пренебрегване.
                    Хм, дали пък покрай това няма да направят истински реверс на двигателите. На ел. моторетките им е почти все тая в коя посока ще се въртят...
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • #43
                      Няма нужда от обръщане на посоката на въртене. Отдавна реверсът при витловите е с промяна на ъгъла на лопатките. И е по лесно де, дори и да обърнеш въртенето, пак трябва да обърнеш и лопатите с атакуващия ръб напред.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X