Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ми 28 - Руската Алтернатива на AH-64 Апачи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Ми 28 - Руската Алтернатива на AH-64 Апачи

    Ммм ... Смело заявление.
    Рекламните проспекти казват максималните данни за всичко. Че често пъти режимите са несъвместими - който видял - видял. Кьорав карти не играе. Това ние с парите на сираците купуваме Кугуари. Никой друг не ги взема и даром.
    Когато става дума за турбинни двигатели, няма как да не се туря в сметката околната температура и надморската височина. Така че 1/3 от рекламните възможности на плажовете на Балтика през зимата са наистина повече от много на 2 000 метра след три месеца на прашно летище и с пълни пакети и десет разузнавача с тяхното си имане в търбуха. Работата е че и в такива условия го може.
    Подскажи ми някой друг, който може 10% от това.

    Коментар


    • #17
      До: Ми 28 - Руската Алтернатива на AH-64 Апачи

      Стефане в Афганистан Ми-24 НЕ СА ВОЗЕЛИ ДЕСАНТ под заплаха от смъртно наказание не са качвали хора защото поведението става такова че "Нахрен воевать на афтобусе с автоматчиками!"...Та само ако щатната 17-ка не може да се справи а 24-ката успее да кацне и да литне пак тогава са взимали хора... И к1ви месеци работа, там двигателите са ги мятали в крайпътните канавки щот консуматив. Давай да не разправяме легенди...
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #18
        До: Ми 28 - Руската Алтернатива на AH-64 Апачи

        Да? А кой е прибирал групите от камънака? Камазовете? А кой е будалкал пакистанското ВВС, Ту-тата?
        Не знам цялата история. Но през 88-ма всички имаха противопрашни филтри като за там. 200 кила пясък и камъни за един час работа на земята. Нито прашинка в турбините. И по норматив - по литър спирт във въздухозаборника през лятото, над 1 500 метра. Ако моторът е спиран. После си лети нормално.

        Коментар


        • #19
          До: Ми 28 - Руската Алтернатива на AH-64 Апачи

          Въпреки противопрашните филтри думите "и нито прашинка в двигателя" са направо комични. При сваляне на двигателя след 1/3 от предназначения за работа ресурс лопатките на 6 и 7 степен на компресора са с дебелината на станиол. Да не говорим че техниците на своя глава разпломбират регулатора и вдигат температурата на газовете пред турбината с колкото могат градуси само и само да изстискат още някое конче от двигателя, тя турбината така и така няма да остика колкото и е писано в книгите та поне малко повече да лети. И като за капак групите в 99% от случаите са доставяни и прибирани от Ми-8МТ (Ми-17 по нашему), щот там където са те обикновенно 24-ката не може да се вдигне по причина - недостатъчен таван...
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #20
            До: Ми 28 - Руската Алтернатива на AH-64 Апачи

            Ми-8 са ги прибирали от широкото. Където могат да си разчистят място сами. Тогава те нямаха ПТУРсове, и когато ония си стоят в пещерите и от там трепат всичко което мърда, няма кой, освен Ми-24. Да слагат управляеми ракети на Ми-8 започнаха чак през 90-те. Вярно - по опита тъкмо от Афганистан.
            Не, тия с афганските филтри вече са били с нормален ресурс на турбините. Значи всички от началото на 80-те нататък. За това се и смяха до сълзи на учудените американци в първата война в Залива. Те тогава научиха че пясъкът е абразив.

            Коментар


            • #21
              До: Ми 28 - Руската Алтернатива на AH-64 Апачи

              Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
              Да? А кой е прибирал групите от камънака?
              Ми-8, съпровождани от Ми-24.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #22
                До: Ми 28 - Руската Алтернатива на AH-64 Апачи

                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                Ми-8 са ги прибирали от широкото. Където могат да си разчистят място сами. Тогава те нямаха ПТУРсове, и когато ония си стоят в пещерите и от там трепат всичко което мърда, няма кой, освен Ми-24. Да слагат управляеми ракети на Ми-8 започнаха чак през 90-те. Вярно - по опита тъкмо от Афганистан.
                Не, тия с афганските филтри вече са били с нормален ресурс на турбините. Значи всички от началото на 80-те нататък. За това се и смяха до сълзи на учудените американци в първата война в Залива. Те тогава научиха че пясъкът е абразив.
                Стефане що ме караш да ровя сега из прашасалите купчини бумаги за да ти докажа че не си прав. Управляеми ракети са ползвани мнооого рядко и за особенно отговорни мисии. Иначе бухай НУРС-ове на поразия. А за циклоните на входа не си прав, и американските и руските чистят горе-долу еднакво, Супер Стелиънат си ги има открай време. Двигателите както са мряли така си и мрат до ден днешен...
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #23
                  До: Ми 28 - Руската Алтернатива на AH-64 Апачи

                  А какъв е таванът на Ми-8 /въпроса е риторичен и само за уточнение/? Защото ще ви разкажа една истинска история, от първо лице. Не става въпрос за война, но измежду участвуващите има и неоживели! Два броя!!!
                  Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Ми 28 - Руската Алтернатива на AH-64 Апачи

                    Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                    А какъв е таванът на Ми-8 /въпроса е риторичен и само за уточнение/? Защото ще ви разкажа една истинска история, от първо лице. Не става въпрос за война, но измежду участвуващите има и неоживели! Два броя!!!
                    Давай историята!
                    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                    Коментар


                    • #25
                      До: Ми 28 - Руската Алтернатива на AH-64 Апачи

                      Значи, труден въпрос. Модификациите по двигателите и комплектацията са много. Но статическият таван е примерно 4 000 - 4500 метра, динамичният - 6 000, той се и приема за практически.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Ми 28 - Руската Алтернатива на AH-64 Апачи

                        Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                        Значи, труден въпрос. Модификациите по двигателите и комплектацията са много. Но статическият таван е примерно 4 000 - 4500 метра, динамичният - 6 000, той се и приема за практически.
                        Ахам...Това значи че това нещо като се понатовари само с гориво и вече с засилка едвам се качва на 4000 метра... И каца там и после ако няма накъде да се търкулне надоло в пропастта не може да излети от там никога...
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Ми 28 - Руската Алтернатива на AH-64 Апачи

                          Динамичният се приема за практически?!?! И това са 6000 метра!!!

                          В такъв случай, ще задам следващият риторичен и доуточняващ въпрос: Каква е най-голямата надморска височина на нашата /България/ територия?
                          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Ми 28 - Руската Алтернатива на AH-64 Апачи

                            Мусала!!!2925м
                            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                            Коментар


                            • #29
                              До: Ми 28 - Руската Алтернатива на AH-64 Апачи

                              Такаааа, сега да видим какво е написало конструкторското бюро на Мил за Ми-17 като полетни данни (и по-специално това което ни интересува!!!)
                              Динамический потолок, м:
                              При нормальной взлетной массе 5000
                              При максимальной взлетной массе 3600
                              Статический потолок при нормальной взлетной массе вне влияния земли, м: 1760


                              Стефане, май си чел някаква фантастика
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Ми 28 - Руската Алтернатива на AH-64 Апачи

                                Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                                Мусала!!!2925м
                                Бе, Нинджа, историята е достатъчно стара, за да изчака още известно време. Не бързай!

                                Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                                Такаааа, сега да видим какво е написало конструкторското бюро на Мил за Ми-17 като полетни данни (и по-специално това което ни интересува!!!)
                                Динамический потолок, м:
                                При нормальной взлетной массе 5000
                                При максимальной взлетной массе 3600
                                Статический потолок при нормальной взлетной массе вне влияния земли, м: 1760


                                Стефане, май си чел някаква фантастика
                                Е, и каква е максималната височина, на която той, като един същински въртолет може да зависне стабилно и на практика да функционира?
                                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X