Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дронове: по света и у нас, за граждански и военни цели

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Дронове: по света и у нас, за граждански и военни цели

    Първоначално публикуван от Веско Преглед на мнение
    Според сайта - двигателя е турбореактивен, в раницата на гърба е резервоара с гориво за 10 минути полет.
    Таван 3000 метра, максимална скорост 150 км/час.
    Турбореактивен при такава компактност, и да създава толкова подемна сила??? Не се виждат пламъци, няма газове със супер висока температура, абе изобщо на мен малко фантастично ми се струва.
    Даа а пък тавана от 3000 метра.....мани мани....?????? Направо междузвездни войни!!!!
    Последно редактирано от disko04; 04-10-16, 13:15.
    Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

    Коментар


    • #47
      От: Дронове: по света и у нас, за граждански и военни цели

      На клипа ясно се вижда струята която излиза отдоло. Леко като мараня.
      Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
      За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

      A1+

      Коментар


      • #48
        Re: Дронове: по света и у нас, за граждански и военни цели

        Ще го измислят най накрая. Браво. Това е проект на много години.

        Коментар


        • #49
          От: Дронове: по света и у нас, за граждански и военни цели

          Наскоро се потвърди информацията за стратегическа подводница - дрон, разработена в Русия:

          «Статус-6» — океанская многоцелевая система вооружени
          я, предназначенная для поражения баз ВМФ и важных объектов экономики противника в районе побережья и нанесения гарантированного неприемлемого ущерба территории страны путём создания зон обширного радиоактивного загрязнения, непригодных для осуществления в этих зонах военной, хозяйственно-экономической и иной деятельности в течение длительного времени.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Status6-2015.png
Прегледи:1
Размер:366.8 КБ
ID:5736871

          Не е ясно на каква фаза е разработката, но отделните елементи, въоръжения и технологии вече съществуват.
          Планирани са изпитания 2019-2020 година.

          Оперативна дълбочина - до 1000 метра, скорост - до 185 км/час, максимален пробег - 10000 км

          Бойните глави са с мощност 100 мегатона. Ето как изглежда поражението от такава атака, моделирано в Nukemap:

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Status3d.jpg
Прегледи:1
Размер:264.5 КБ
ID:5736874

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100Mt.jpg
Прегледи:1
Размер:149.1 КБ
ID:5736872

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Statu6-Cloud.jpg
Прегледи:1
Размер:159.9 КБ
ID:5736875

          За подводната навигация на дрона се използва инерционна навигационна система, позволяваща прецизна навигация без изплуване.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1280px-Inertual_unit.jpg
Прегледи:1
Размер:103.0 КБ
ID:5736876
          Show must go on!
          LZ1VES

          Коментар


          • #50
            От: Дронове: по света и у нас, за граждански и военни цели

            Малко информация как работи лазерната инерционна навигационна система



            Show must go on!
            LZ1VES

            Коментар


            • #51
              От: Дронове: по света и у нас, за граждански и военни цели

              И още новости в спорта от Финландия - този път истински безпилотен апарат!



              И дърпа по склона, и вдига нависоко!

              Show must go on!
              LZ1VES

              Коментар


              • #52
                От: Дронове: по света и у нас, за граждански и военни цели

                Ау, искам такъв да си хвърча по планините, стига с тоя офроуд! От известно време се чудех кога ли ще пуснат и по-големи за хора!
                Honda XL600LM, 1987
                Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                Коментар


                • #53
                  От: Дронове: по света и у нас, за граждански и военни цели

                  Първоначално публикуван от Веско Преглед на мнение
                  И още новости в спорта от Финландия - този път истински безпилотен апарат!

                  ...

                  И дърпа по склона, и вдига нависоко!
                  ...
                  И ако на някой му падне на главата, прави особено интересна прическа Това е като летяща сенокосачка. Интересно ми е колко батерии са му сменили докато заснемат видеото.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Дронове: по света и у нас, за граждански и военни цели

                    Човека даже беше без каска... С тези батерии поне 40-50 минути ще изкара. Идеята е всеки ротор да има своя батерия, така, че ако един или няколко двигателя откажат, машината да може да лети и да се спусне безопасно. Флайт контролерите също са поне 3 независими групи, за да няма откази. Такава платформа е практически много по-сигурна от традиционните едно, дву/тримоторни системи с течно гориво.
                    Грешка може да има пилота, но има достатъчно сензори и системи за сигурност, които не са скъпи и предпазват от повечето грешки.
                    Както всеки екстремен спорт, и този с дронове има да извърви дълъг път, но това е бъдещето.
                    Show must go on!
                    LZ1VES

                    Коментар


                    • #55
                      От: Дронове: по света и у нас, за граждански и военни цели

                      Ято дрони за военни цели - преодоляване на ПВО например.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Дронове: по света и у нас, за граждански и военни цели

                        Някой прави/продава ли любителски/професионални ( не военни ) дронове на бензин/етер/спирт....?

                        Коментар


                        • #57
                          От: Дронове: по света и у нас, за граждански и военни цели

                          Първоначално публикуван от _kalata_ Преглед на мнение
                          Някой прави/продава ли любителски/професионални ( не военни ) дронове на бензин/етер/спирт....?
                          Най-разпространените дронове висок клас - с фиксирано крило са винаги с ДВГ или турбинни на авиационно гориво, като самолетите.

                          За средния клас с фиксирано крило също се използват предимно ДВГ, когато е необходим по-дълъг полет.

                          Ето например една от първите серийни системи Sea Scan (2001 година), за намиране и проучване пасажите с риба тон, работеща от рибарски кораб:



                          След успешното представяне на Seascan фирмата Insitu е закупена от Boeing и сега предлагат популярната разузнавателна система ScanEagle:



                          В класа на леките дронове (под 25 кг), с фиксирано и вътящо крило, основно се изполват батерии.

                          За по-дълъг полет се използват горивни клетки, например на фирмата от UK Intelligent Energy:



                          С две такива клетки, сериен дрон на DJI лети 2 часа вместо 20 минути.
                          Show must go on!
                          LZ1VES

                          Коментар


                          • #58
                            От: Дронове: по света и у нас, за граждански и военни цели

                            Компютърна симулация от НАСА.



                            В Ames Research Center на НАСА в Силициевата долина - Калифорния, изследователите използват компютърна симулация, за да проучат аеродинамиката на популярен малък дрон, захранван с батерии - модифициран DJI Phantom 3 Quadcopter.
                            DJI Phantom 3 използва четири ротора, които генерират достатъчно тяга, за да може да лети. Симулациите разкриват сложните движения на въздуха дължащи се на взаимодействието между роторите и X-образния корпус по време на полет.

                            За експериментират, изследователите добавили още четири ротори на дрона, за да проучат ефекта върху тягата. Такава конфигурация дала почти двукратно увеличение на тягата.
                            Изводите дават нови идеи в дизайна на автономни, тежкотоварни мулти роторни превозни средства, предназначени за превоз на товари.

                            Това изследване беше представено през 2017г. на Американския институт по аеронавтика и астронавтика - SciTech форум в Grapevine, Тексас, от Seokkwan Yoon, сътрудник на NASA Advanced Supercomputing Division at Ames.
                            Последно редактирано от Веско; 16-01-17, 22:00.
                            Show must go on!
                            LZ1VES

                            Коментар


                            • #59
                              От: Дронове: по света и у нас, за граждански и военни цели

                              След като американците въведоха регистрация на дроновете, вече започнаха и преследването на пилотите им за 'неразумно шофиране' ...
                              http://www.avweb.com/eletter/archive...t=email#228337
                              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Дронове: по света и у нас, за граждански и военни цели

                                Първоначално публикуван от Веско Преглед на мнение
                                Най-разпространените дронове висок клас - с фиксирано крило са винаги с ДВГ или турбинни на авиационно гориво, като самолетите.
                                Имах предвид куад+ -коптери, иначе отдавна има РЦ-та с 1-2 витла или фиксирано крило на ДВГ и турбини, та предполагам с една платка се ъпгрейдва до ниво "дрон".

                                В ютюб видях само експериментални модели, та явно никой не предлага серийно... а и гледам, че повечето се заиграват със схемата 1 перка = 1 двигател. На мен по-скоро ми беше чудно дали не може да закачи един ДВГ към динамо и после брез батерия да се захранят перките...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X