От: Дронове: по света и у нас, за граждански и военни цели
Голямо хвъркане пак вчера с Глобъл-хоука Около 13-15 часа - България, ЛНР, ДНР, там 'ши' около 6-7 часа, след което 3-4 'вътрележки' по границата на Крима по маршрута Херсон/Одеса - Сочи, накрая - Ямбол и от там надолу...
Заедно с Посейдона разбира се, ама той хвърка малко... София-Плевен - Одеса/Херсон, Севастопол, и обратно - Варна-Плевен-София, Благоевград...
Разликата в маршрута между 'ръчния' и автоматичния пилот е голяма... То не че Посейдона не е бил на автопилот, но Глобъл хоука върти на абсолютно същите места и с абсолютно същия темк както при предната 'врътка'....
Стана ми интересно защо избират по-неудобния маршрут през България вместо през Турция... Но е факт - и двата самолета правят доста голяма чупка през България...
Глобъл хоука си върти на 53х.фута и не му пука - може да си 'виси' над 24 часа...
Голямо хвъркане пак вчера с Глобъл-хоука Около 13-15 часа - България, ЛНР, ДНР, там 'ши' около 6-7 часа, след което 3-4 'вътрележки' по границата на Крима по маршрута Херсон/Одеса - Сочи, накрая - Ямбол и от там надолу...
Заедно с Посейдона разбира се, ама той хвърка малко... София-Плевен - Одеса/Херсон, Севастопол, и обратно - Варна-Плевен-София, Благоевград...
Разликата в маршрута между 'ръчния' и автоматичния пилот е голяма... То не че Посейдона не е бил на автопилот, но Глобъл хоука върти на абсолютно същите места и с абсолютно същия темк както при предната 'врътка'....
Стана ми интересно защо избират по-неудобния маршрут през България вместо през Турция... Но е факт - и двата самолета правят доста голяма чупка през България...
Глобъл хоука си върти на 53х.фута и не му пука - може да си 'виси' над 24 часа...
Коментар