Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Българските ВВС

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Българските ВВС

    Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
    Боголюбе, спорът с теб по темата е доста безсмислен - само дрънканици... Не пилотът решава дали даден двигател е годен за монтаж на планера...
    За разлика от руската и американската летателна школа нашите учат повече и са инженер по авиационна техника и пилот. За това пилота сам извършва визуалната проверка на самолета преди да се качи в него за което се подписва в специален формуляр . Повечето от нашите пилоти са достатъчно кадърни с един поглед да оценят общото състояние на самолета с който трябва да летят и са наясно че тези пропуски в документацията не са случайни . За разлика от доста от западните им колеги нашите пилоти познават много добре механиката и кинематиката на самолетите и неразположението им не е случайно . Това е програмата по която учат . http://www.nvu.bg/node/1459 Всеки един пилот е стотици пъти по компетентен в техническо отношение от двамата шкембе воеводи .
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • От: Българските ВВС

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Размечтахме се нещо.
      И аз ама друго

      Първоначално публикуван от DBRS Преглед на мнение
      Става интересно и със санкциите, 20млн. към МИГ дали ще ги броят за "съществен бизнес"?
      Определено .
      Въпреки че целта е Ц400, няма да пропуснат да предупредят.
      Но това може само да ви радва- нали сделка и части от руснаците беше много зле
      Или обърках се , когато се говореше за поляците , беше добре ...
      .... как определяте (Чавдаре) кога бизнес с руснаци е добър или лош?
      какъв е критерия- кой го прави , ...?
      или както обича Чавдар да пише спускат опорки кога и по кого да се плюе.
      А и защо някой се изненадва че руските двигатели са боклук. Колко пъти да пиша точно за същите двигатели за Индия.
      Русия не е Русия която си спомняте, ако някой си направи труда да прочете какво пишат от руската опозиция, на входа и изхода на всички заводи стоят политици олгарси , заводите се изстискват максимално- работят на загуба, оборудването е старо и потрошено, ремонтира се със собствени сили ,няма части , суровините са боклук, няма млади хора. Военните заводи са още по зле, щото държавата изкупува



      Първоначално публикуван от windwarrior Преглед на мнение
      Точната цифра (именно цифра, а не число, няма значение). Требе да си върховен гьонсурат, че да наречеш "предатели" офицерите от ВВС, дето летят на инат и въпреки всичката помия дето им я сипват политиците.

      П.С. Че се присетих - пилота на хеликоптера дето се разби това лято на военноморските учения - с какъв нальот е бил? Семейството му как живее сега, след "парадните" жалейки и казионно-тъжната физиономия на Шкембе войвода? Е те затова летците от Графа отказват да летят, а не щото са предатели.
      Ами аз значи съм . Щото ги сравнявам с кашиците и морските .
      А за хеликоптера не пиши, че е грозно да се говори за починал. Най доброто което мога да напиша че не е виновен че в ВВС устава и дисциплината липсват.



      Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
      За разлика от руската и американската летателна школа нашите учат повече и са инженер по авиационна техника и пилот. За това пилота сам извършва визуалната проверка на самолета преди да се качи в него за което се подписва в специален формуляр . Повечето от нашите пилоти са достатъчно кадърни с един поглед да оценят общото състояние на самолета с който трябва да летят и са наясно че тези пропуски в документацията не са случайни . За разлика от доста от западните им колеги нашите пилоти познават много добре механиката и кинематиката на самолетите и неразположението им не е случайно . Това е програмата по която учат . http://www.nvu.bg/node/1459 Всеки един пилот е стотици пъти по компетентен в техническо отношение от двамата шкембе воеводи .
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PlainIcyDaddylonglegs-size_restricted.gif
Прегледи:1
Размер:4.25 МБ
ID:5771461
      Нашите учат...... учат.
      какво беше това учат


      Чавдаре, новата опорка на Борисов е (стил Живков) снишаване и надежда ЕС да направят ЕС армия, така да се сдобием с няколко евробоеца по европейска програма, стискайте палци да се получи -И аз ще съм доволен и всички вие (без тези който разчитат на комисионни -ама неможе всички да са щастливи)
      Последно редактирано от biol; 29-10-17, 08:07.

      Коментар


      • От: Българските ВВС

        Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
        Те не би трябвало изобщо да си мислят за себеси (ако са военни)...
        ...
        И в никакъв случай не е до медали. До кауза е. (Родина; доктрина бъдеще; минало; служба; пагон...)
        Ти си никой, ти си брънка, ти си епизод, ти си мимолетното настояще в необозримото вечно!
        Тъй, тъй .. що да мислят.Те тока и храната нали държавата им го плаща на семействата.Нямат кредити и Хампарцумян не ги чака като топъл хляб да изтърват вноска.Ако загинат децата им ги пращат в Кеймбридж на държавна издръжка ... Ама не би май а.
        Направо да изкарват Долна Митрополия един съкратен курс как се излита и как се удря цел със самолет и са готови камикадзета.А да и да не се женят до 45, че пари да се спестят пари за букети на вдовици и някой шоколад за дечурлигата ..
        Последно редактирано от Stoian Ivanov; 29-10-17, 08:27.

        Коментар


        • От: Българските ВВС

          Първоначално публикуван от biol Преглед на мнение
          ... Но това може само да ви радва- нали сделка и части от руснаците беше много зле
          Или обърках се , когато се говореше за поляците , беше добре ...
          .... как определяте (Чавдаре) кога бизнес с руснаци е добър или лош?
          какъв е критерия- кой го прави , ...?
          или както обича Чавдар да пише спускат опорки кога и по кого да се плюе. ...
          Това, дето се правиш на ударен, отвътре ли ти иде или са такива указанията на дружинната?!? Защо изобщо ми задаваш тъпи и безсмислени въпроси при положение, че по въпроса за придобиване на военна техника винаги съм бил на позиция, че не може и не трябва да разчитаме на доставчик, който ни се явява "вероятен противник". В частност, по въпроса за ВВС смятам, че е лошо да продължаваме да наливаме пари в стари бракми. Особено, когато става въпрос не просто за поддържане в изправност до (възможно най-скорошната) замяна с нови западни машини, а за някакви напъни за модернизация (виж приказките на Каракачанов), които (дори да се абстрахираме от въпросите за съвместимост) няма да донесат нищо полезно. Не мисля, че тази древна модификация на МиГ-29, която имаме, може да бъде докарана до нещо като съвременен многоцелеви изтребител за смислени пари.

          Извън военната област няма лошо да правим бизнес с руснаците при условие, че това е в съответствие с нашите интереси.

          Та така. Още нещо неясно? Щото аз пак ще те питам защо не виждам да ридаеш за умиращите в очакване на линейка при перспективата твоите любимци да продължат да наливат пари на руснаците за напълно безперспективни начинания като "модернизация" на МиГ-29?

          П.П. По европрограма ще получим дЕдовия, а не изтребители като подарък. А, между другото, Юрофайтър е един от най-скъпите за поддръжка самолети и зор с него вижда даже икономически гигант като Германия. Та, хич не съм сигурен, че дори и да ни подарят такива, ще сме в състояние да им надвием на масрафа ...
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • От: Българските ВВС

            Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
            За разлика от руската и американската летателна школа нашите учат повече и са инженер по авиационна техника и пилот. За това пилота сам извършва визуалната проверка на самолета преди да се качи в него за което се подписва в специален формуляр . Повечето от нашите пилоти са достатъчно кадърни с един поглед да оценят общото състояние на самолета с който трябва да летят и са наясно че тези пропуски в документацията не са случайни . За разлика от доста от западните им колеги нашите пилоти познават много добре механиката и кинематиката на самолетите и неразположението им не е случайно . Това е програмата по която учат . http://www.nvu.bg/node/1459 Всеки един пилот е стотици пъти по компетентен в техническо отношение от двамата шкембе воеводи .
            Въобще не споря за това...
            Въпросът е, че доколкото разбирам НИКОЙ не е дал добро двигателите да се качат на самолета и въобще да стигнат до решение на пилотите дали да летят или не с този двигател...
            Ето от офнюз:
            Според зам.-министъра в оригиналния формуляр на производителя се съдържа значително повече и подробна информация, включително и какви часове е работил двигателят, кои са били пилотите му и под.
            Силно се съмнявам, че някой би дал такава информация за своите пилоти на чужда държава... А дали въобще във формуляра има такава графа (но 'официалния формуляр, а не вътрешна/секретна информация') - това да кажат запознатите, имали достъп до такъв документ...
            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

            Коментар


            • От: Българските ВВС

              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
              Това, дето се правиш на ударен, отвътре ли ти иде или са такива указанията на дружинната?!? Защо изобщо ми задаваш тъпи и безсмислени въпроси при положение, че по въпроса за придобиване на военна техника винаги съм бил на позиция, че не може и не трябва да разчитаме на доставчик, който ни се явява "вероятен противник".
              О, моля не ме карайте да ровя в темата за полската сделка. Беше само преди две години
              Или тогава руснаците не бяха "вероятен противник"

              Коментар


              • От: Българските ВВС

                Първоначално публикуван от biol Преглед на мнение
                О, моля не ме карайте да ровя в темата за полската сделка. Беше само преди две години
                Или тогава руснаците не бяха "вероятен противник"
                По полската сделка един бухал бивш тракторист реши да минем покрай руските фирми с полски ремонт.Ама нещо му избягва от акъла(ако го има де), че частите все пак се доставят от Русия.И ако не бъркам, руснаците се озъбиха на поляците да не се правят на големи майстори да не останат без части.
                Апропо тогава от неговите бисери и на тогавашния президент се чудих обявили ли сме война на руснаците или не.

                Коментар


                • От: Българските ВВС

                  Първоначално публикуван от biol Преглед на мнение
                  О, моля не ме карайте да ровя в темата за полската сделка. Беше само преди две години
                  Или тогава руснаците не бяха "вероятен противник"
                  Заминавай да ровиш и се напъни малко. Ако не изровиш доказателство за твърденията си - не пискай като ущипана мома, когато се държат с тебе като с такова, каквото си ...

                  П.П. Между другото, вашият министър нали щеше да уреди пълна поддръжка на миГ-овете в Полша. Какво стана?!?
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • От: Българските ВВС

                    Пълна програма може да уреди в някой бардак там.Пълна поддръжка на МиГ-29 има много поздрави.

                    Коментар


                    • От: Българските ВВС

                      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                      П.П. Между другото, вашият министър нали щеше да уреди пълна поддръжка на миГ-овете в Полша. Какво стана?!?
                      Подгонѝ го цацаратурата, че ощетява братушките (захлас-прехлас).
                      България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                      Коментар


                      • От: Българските ВВС

                        За ощетяването на братушките, той самия го изръси, не цацаратурата.

                        Коментар


                        • От: Българските ВВС

                          Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                          За разлика от руската и американската летателна школа нашите учат повече и са инженер по авиационна техника и пилот. За това пилота сам извършва визуалната проверка на самолета преди да се качи в него за което се подписва в специален формуляр . Повечето от нашите пилоти са достатъчно кадърни с един поглед да оценят общото състояние на самолета с който трябва да летят и са наясно че тези пропуски в документацията не са случайни . За разлика от доста от западните им колеги нашите пилоти познават много добре механиката и кинематиката на самолетите и неразположението им не е случайно . Това е програмата по която учат . http://www.nvu.bg/node/1459 Всеки един пилот е стотици пъти по компетентен в техническо отношение от двамата шкембе воеводи .
                          Последното изречения е истината и за това кои трябва да кажат мнението си за нов боен самолет!Те са специалистите и авиоинженерите ,не вмирисани бизнесмени и политици!
                          Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                          Коментар


                          • От: Българските ВВС

                            Първоначално публикуван от Stoian Ivanov Преглед на мнение
                            ....се чудих обявили ли сме война на руснаците или не.
                            Че то с руснаците сме в ~140 годишна необявена перманентна война, която до към 1944г. българската държава поради наличието на държавници, елит и народ нестрадащи масово от стокхолмски синдром до крайна самоунищожителна степен, я води доста успешно. И то въпреки всевъзможните помиярски номера на руснаците - като започнеш от подкупи, минеш през разните му там емисари(а.к.а. прототролове?) и стигнеш до политическите убийства и т.н. След 1944 до към ден днешен видно я губи, а я губи защото изчезват(унищожени са) или се израждат в кофти форма основните неща от които е зависело да я води успешно.
                            Life is good... on a dirt bike!

                            Коментар


                            • От: Българските ВВС

                              Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                              За разлика от руската и американската летателна школа нашите учат повече и са инженер по авиационна техника и пилот..

                              Което е голяма грешка. Ама пусти остатък от комунистическите въжделения за вундервафета. За чий му е на летеца висша математика с интеграли при близък или далечен въздушен бой ?

                              Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                              Повечето от нашите пилоти са достатъчно кадърни с един поглед да оценят общото състояние на самолета с който трябва да летят и са наясно че тези пропуски в документацията не са случайни .

                              Общото състояние трябва да го оценяват техниците, защото те подържат техниката, а пилота лети.


                              Затуй сме на това дереже. Че и цялото ни образование продължава да е пошло по инерция - който има ученик и се е замислял какво научава детето му в училише за бъдещата си професия и колко талаш е длъжно да поеме, ще разбере.
                              Последно редактирано от nitro; 29-10-17, 15:14.

                              Коментар


                              • От: Българските ВВС

                                Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                                Последното изречения е истината и за това кои трябва да кажат мнението си за нов боен самолет!Те са специалистите и авиоинженерите ,не вмирисани бизнесмени и политици!
                                Могат да избират когато си изкарат парите, до тогава ще избира този който плаща сметката.


                                Първоначално публикуван от nitro Преглед на мнение
                                Което е голяма грешка. Ама пусти остатък от комунистическите въжделения за вундервафета. За чий му е на летеца висша математика с интеграли при близък или далечен въздушен бой ?
                                Общото състояние трябва да го оценяват техниците, защото те подържат техниката, а пилота лети.
                                Затуй сме на това дереже. Че и цялото ни образование продължава да е пошло по инерция - който има ученик и се е замислял какво научава детето му в училише за бъдещата си професия и колко талаш е длъжно да поеме, ще разбере.
                                Незнам какво учат, но физическото им състояние е като на спортисти.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X