Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Българските ВВС

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Българските ВВС

    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
    ...на опорни точки...
    Поне в едната от двете "информационни агенции", от които засега изскачат зайците, квартална кифла може да си поръча статия, нямаща нищо общо с действителността. Та дали е папагалско повтаряне, или платено такова - без значение.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • От: Българските ВВС

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Поне в едната от двете "информационни агенции", от които засега изскачат зайците, квартална кифла може да си поръча статия, нямаща нищо общо с действителността. Та дали е папагалско повтаряне, или платено такова - без значение.
      Имах предвид повтарянето тука във форума - ако е платено, това показва неговата значимост като медия и специалното внимание, което му обръщат даващите пари.
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • От: Българските ВВС

        Първоначално публикуван от BulAf Преглед на мнение
        От доста от "българчетата" стават доста добри съветски граждани (Русия) , както е видно и от тази тема! По-добре тия боклуци (Миг - сие) да се взривят, отколкото да им се даде и стотинка на хреновете.
        А на този "документ" единствения смислен отговор е: "Я си еб...те п...та майна!"

        П.П.: Викаш - затрихме завода в Графа... Трябваше да държим (а то всъщност държим немалък брой все още) на държавна издръжка тумбата клатик..ци (и развейп..ки) да мятат манти от цеха до лавката по цял ден само за да ни излезне "по на сметка" да си оправяме 10-те тенекета....
        /Това с "мятането" не ми е ЕЖК - гледах го в продължение на три години лично!/
        Добро утро, BulAf!
        Казваш същата тази лафка, в която зимата стоеше огромна печка по средата и кюнеца вървеше по цялото помещение. И се мятаха манти или мантии наляво надясно до лафката и в други посоки. Що не се мятаха когато ремонтирахме МиГ-21, 23 и Ми-24 на голяма част от Африка и немалко консуматори от Европата и Азия и правихме баланс на компресори за тези саймюлети. Или пък когато идваше израелски гарантийчик да приема/облита отремонтирани машини на северноафрикански и азиатски държави и името на пилота-изпитвач българин летял с израелския гарантийчик мога да ти напиша и как същия този българин е ходил да обрита машини в африканския континент и защо са искали ние да го правим , а не някой друг.
        И годинките на някои места са ми доста повече от 3, включително и където ти си бил за три. На доста места съм бил и може би съм ял и пил.
        На този твой коментар :"А на този "документ" единствения смислен отговор е: "Я си еб...те п...та майна!"" - не разбираш какво е написано вътре не поради езикови причини , а поради факта , че си пълен лаик в тази сфера. Заради това ще си останеш с широко затворени очи. Розафките очилца са хубава работа , но не вършат никаква такава.
        Лек ден.

        Коментар


        • От: Българските ВВС

          Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
          Един от малкото ВРЗ които още не сме затрили е ВРЗ Г. Бенковски в Граф Игнатиево . При сегашната политическа ситуация руснаците едва ли ще ни дадат нещо на изгодна за нас цена . Ясно е че ни натискат да не даваме по никакъв начин пари в Русия но големите ще се разберат по между си както винаги е ставало а ние ще си останем с насраните гащи и развалени приятелски отношения градени много десетилетия . Като толкова много иска новия голям брат да нямаме връзка с Русия дава ни 2 - 3 ескадрили Ф 16 и поеме масрафите по обучението на пилотите и наземния персонал . Проблема с поддръжката също е решен ей къде е Турция .
          Здравей, Сек1.
          Общо взето прав си.
          И да едно от големите предимства на ф-16, е че има много заводи за ремонта и следгаранционната му поддръжка по Света. Вече е усвоен и има дълги традиции в експлоатацията и ремонта му. Доста голямо предимство , че се изпълняват тези неща в държава , която ни е на вратата. Все неоспорими и най-важното сериозни факти, които не могат да се подминат лесно, ако решим да предприемем съответните действия.
          Хайде лек и спорен.

          Коментар


          • От: Българските ВВС

            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
            Върни се малко назад в темата и виж професионалистите, които си имаха не само общо, но и супер специализирано понятие от ремонт на самолети какво доводи изтъкваха:
            1. Поляците са гаражни майстори, те какво понятие могат да имат от авиоремонти.
            2. Е, като се оказа, че имало авиозаводи, се почна "ама критичните елементи, има едни монокристални лопатки, те са природен феномен и ги има само в Русия, няма откъде поляците да се снабдят с тях".
            3. Оказа се, че поляците правят лопатки - "да, ама не, нямат документация".
            4. Поляците си имали документация - "не-не, тя е стара щото МИГ-29 са ултра-модерно хай-тек изделие, всеки месец се усъвършенства, вкл. и нашите български екземпляри, те са онлайн-ъпдейтвани от братушките и тази документация не е актуална за тях";
            5. Като и това се оказа кьор-фишек, се почна рев: "Лицензите-е-е-е-е-е, сертификатите-е-е-е-е-е ?! Авторските права-а-а-а-а-а ?!", което е много смешно, щото Русия е най-големият нарушител на всички такива права в световен мащаб, даже китайците не могат да се мерят с тях.
            6. Вече кулминацията на специализираното техническо дискутиране беше как големият русофил Ярослав Качински, щял да прекрати договора за ремонт на самолетите.
            Това ако не са "откровено глупави мнения", значи е папагалско повтаряне на опорни точки, спуснати от някъде.
            Здравей, Bogoljub Gagic!
            Както вече съм писал: грешно е мнението, че определени страни крадат и правят копия и каквото си поискат на авиационни стоки. Това не са тениски. обувки, компютери, резервни части за какви ли не возила, това е авиационна промишленост. И най-малката причина за това е безопасността.
            Ако въобще си обръщал внимание в нежълтите, сериозни и официални източници е написано: еди кой си произвежда самолет/ТРД/РЛС и т.н. под лиценза на еди кой си производител и ако са му делегирани съответните права с/у съответните пари и възможности , стоката не е с номенклатурата/името на производителя , а с друго име/номенклатура на консуматора, без значение на страна, националност и др. И най-малката причина за това е : ако при реализирането на авиац. събитие комисията , разследваща го установи определени причини отговорностите се търсят директно и недвусмисленно, а това означава само едно-пари. Ако се направиш на интересен стоката си я връщам и си търся друг коректен производител с коректни процедури. И това се спазва от всеки в Световен мащаб. Има доста световни примери за проблеми общо казано при опити за неспазване на процедурите и заобикаляне и незачитане на както производители така и консуматори.
            Лицензиите, сертификатите и авторските права в авиац. промишленост са всичко друго , но не и кьор-фишеци. Тези неща са едни от основите на които тя лежи поради определени причини за които ти нищо не можеш да узсмучеш от пръстите си.
            И повтарям като папагал определени неща, които ти като лаик не отбираш.
            Лек ден.

            Коментар


            • От: Българските ВВС

              Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
              ... Що не се мятаха когато ремонтирахме МиГ-21, 23 и Ми-24
              Т'ва с Ми-24 можеше да ни го спестиш. Пък МиГ-21 и 23 вече ги нещът даже и в Африка. Ама нашите майстори (и приватизаторите де) толкова си могат.

              Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
              .... защо са искали ние да го правим , а не някой друг.
              Искали, не искали, руския тертип така казваше - след ремонт, преди сдаването, се прави облитане от представител на завода. Сега малко го претупват, ама то толкова има и какво да се облита.

              Айде и от мен.

              Коментар


              • От: Българските ВВС

                Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                Ама какви сандвичи имаше само а,и кола с вафли,страшна лафка беше,либийски самолети поправяха по едно време.
                Здравей, БензБосс!
                Да бе мамаму стара, че даже и лафката ще съсипем най-накрая!
                Лек!

                Коментар


                • От: Българските ВВС

                  Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
                  Здравей, Bogoljub Gagic!
                  ....И най-малката причина за това е : ако при реализирането на авиац. събитие комисията , разследваща го установи определени причини отговорностите се търсят директно и недвусмисленно, а това означава само едно-пари.
                  .....
                  И повтарям като папагал определени неща, които ти като лаик не отбираш.
                  Лек ден.
                  Ще дадеш ли професионално мнение, колко пари са НИ били платени от Всемогучая по всяка една от този списък ?
                  "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                  Коментар


                  • От: Българските ВВС

                    Първоначално публикуван от stav Преглед на мнение
                    Т'ва с Ми-24 можеше да ни го спестиш. Пък МиГ-21 и 23 вече ги нещът даже и в Африка. Ама нашите майстори (и приватизаторите де) толкова си могат.

                    Искали, не искали, руския тертип така казваше - след ремонт, преди сдаването, се прави облитане от представител на завода. Сега малко го претупват, ама то толкова има и какво да се облита.

                    Айде и от мен.
                    Здравей, Став!
                    За това , което намекваш си прав. Но това са други теми и те си имат други отговори!?
                    Само това с 24-та не го разбрах. Даже беше в съответния пустинен камуфлаж. И така май беше най-на скоре/няколко годинки/.
                    Знаеш, че от тертипа няма нищо лошо, пък и ние добри парици взимахме от него.
                    Лек, че ми гръмна главата от тези компютри.
                    Спорен.

                    Коментар


                    • От: Българските ВВС

                      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                      Здравей, Боголюб Гагич!
                      Този път май не съм сгрешил никнейма. Ако не- се извинявам.
                      Добър намек правиш -добре.
                      Най-общо пиша като отговор, че ми гръмна главата от хампютрите и ще си почина.
                      Разбира се , че не знам колко пари и никога не съм знаел. Но тук има едно едно голямо Но. Ключа е между редовете-причините за тези събития. Дали са КПН/конструктивно-производствен недостатък/ или грешка в ТП/техниката на пилотиране/.
                      За Над 80 % от реализираните авиац. събития/инциденти/аварии/катастрофи в Света без значение добър или лош край основна причина е грешка в ТП.
                      Сега и тук има една заиграфка , ама друг път. Ясно ми е на къде ме водиш. Да кажем , че имам и там някакви познания. Но мисля да спра до тук, че свободните интерпретации ми идват в повече.
                      Ако си се обидил от думата лаик. Това не е обида. Тази дума означава, че нямаш определен набор от познания за нещо. Всички ние сме такива и то в доста сфери от живота.
                      Списъка е леко непълен в интерес на истината.
                      Лек ден.

                      Коментар


                      • От: Българските ВВС

                        Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
                        Здравей, Боголюб Гагич!
                        ...
                        Разбира се , че не знам колко пари и никога не съм знаел. Но тук има едно едно голямо Но. Ключа е между редовете-причините за тези събития. Дали са КПН/конструктивно-производствен недостатък/ или грешка в ТП/техниката на пилотиране/....
                        Ако си се обидил от думата лаик. Това не е обида. Тази дума означава, че нямаш определен набор от познания за нещо. Всички ние сме такива и то в доста сфери от живота.
                        Списъка е леко непълен в интерес на истината.
                        ....
                        Е, ясно, че съм лаик, но не е нужно да съм специалист, за да заявя най-отговорно, че сме получили 0 (нула) лева / рубли обезщетение за цялата история на ползването на съветски машини в нашите ВВС. То нали е ясно, че съветска машина с КПН /конструктивно-производствен недостатък/ НЕ СЪЩЕСТВУВА.
                        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                        Коментар


                        • От: Българските ВВС

                          Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
                          Само това с 24-та не го разбрах.
                          Въпросният завод никога не е можел да прави Ми-24. Това че претупаха всичко на всичко, май 3 броя, колкото да откажат мераклиите, е по-добре да не се брои изобщо.

                          Коментар


                          • От: Българските ВВС

                            Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
                            Здравей, Сек1.
                            Общо взето прав си.
                            И да едно от големите предимства на ф-16, е че има много заводи за ремонта и следгаранционната му поддръжка по Света. Вече е усвоен и има дълги традиции в експлоатацията и ремонта му. Доста голямо предимство , че се изпълняват тези неща в държава , която ни е на вратата. Все неоспорими и най-важното сериозни факти, които не могат да се подминат лесно, ако решим да предприемем съответните действия.
                            Хайде лек и спорен.
                            Успокоявам се, аз като лаик по темата,че след като човек като теб доказано закърмен (личи си ясно от 99% от писанията ти, макар и с опити за завоалиране) с руската техника, стига до този извод.


                            "Финансовият министър Владислав Горанов обяви след края на заседанието, че се очаква през следващата година да бъдат закупени до 8 нови изтребителя."

                            Браво браво, сега остава да не са руски.......
                            Последно редактирано от disko04; 30-10-15, 14:30.
                            Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                            Коментар


                            • От: Българските ВВС

                              Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
                              "Финансовият министър Владислав Горанов обяви след края на заседанието, че се очаква през следващата година да бъдат закупени до 8 нови изтребителя."

                              Браво браво, сега остава да не са руски.......
                              Русми....едва ли !

                              При така споменати 8 броя НОВИ и мисълта ми ме насочва към Грипен ! Ама да видим .

                              Коментар


                              • От: Българските ВВС

                                И фрегати и пари за ПОСРЕЩАНЕ на мигранти разни ма това е друга тема макар,че ще потрябват после и танкове,а с 8 самолета малко кьсо ще ни дойдат.
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X