Обява
Свий
Няма добавени обяви.
SR-71 Blackbird
Свий
X
-
-
От: Blackbird
Не знам дали не е просто мълва, но съм чувал че поради силното триене при високи скорости и съответното температурно разширение на корпуса са оставени такива хлабини че, при рулирането и непосредствено след излитането от самолета "капе" керосин...Има ли поне частична истина или си е легенда?Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
0887/осемпет 66 4осем
Коментар
-
От: Blackbird
Истина е, можеш да го чуеш и във видеото.Също както е истина и че материала за него по сложна схема е вкарван от тогавашния СССР.Също е интересно, че руснаците пък, макар и най-голям производител на титан, тогава все още не разполагат с технологии и не умеят да го работят.И когато започват да търсят вариант за техния самолет, който да противопоставят на СР-71, разработват друга технология и изработват своя отговор МиГ-25 от....неръждавейка.Всеки трети е шести
Коментар
-
От: Blackbird
Страхотен самолет е... Уникални технологии и технически решения.
И работещ на ръба...
Например леко разсинхронизиране на входното устройство (конусите) на двигателя може да доведе до катастрофа...
Но те всичките високолетящи страдат от това... Например пишеше, че U-2 хвърка на оптималната си височина само на автопилот, защото разликата между Vne (максимална скорост, която не трябва да бъде превишавана заради опасност от разпадане на конструкцията) и скоростта на срива е по-малка от 10 възла (18.5км/ч)...Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.
Коментар
-
От: Blackbird
Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнениеИстина е, можеш да го чуеш и във видеото.Също както е истина и че материала за него по сложна схема е вкарван от тогавашния СССР.Също е интересно, че руснаците пък, макар и най-голям производител на титан, тогава все още не разполагат с технологии и не умеят да го работят.И когато започват да търсят вариант за техния самолет, който да противопоставят на СР-71, разработват друга технология и изработват своя отговор МиГ-25 от....неръждавейка.
Коментар
-
От: Blackbird
Колега има лопата тип 'лизгар' - руска Ама от конверсията - производство някъде 90-те...
Нещата се променят. Също бях чел, че нещо имаха проблеми с титана. Но дали бе заради липсата на технология, или заради повишен риск при използването му - нямам спомен.Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.
Коментар
-
От: Blackbird
Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнениеТова с титана е нЕкАква биг легенда. Имам карабинери от титан от 1979г. Френски.Всеки трети е шести
Коментар
-
От: Blackbird
За карабинерите не знам...
Но лопатата е производство на военен завод, произвеждащ подводници...
Сигурно си спомняте идиотизма с коверсията и в БГ - всеки завод трябваше да произвежда неща за ширпотреба...
Ако поровя - ще намеря снимка...
П.С. намерих я
С лопатата е работено около 10 години, не прекалено активно, но работено...
Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.
Коментар
-
От: Blackbird
Та какво казвате, в СССР нямало технологии за обработка на титан? Ми тогава защо изобщо дългите години само СССР произвеждал титан в големите количества?
Химия, металловедение и обработка титана
Николай Владимирович Агеев
Изд-во Академии наук СССР, 1959 - Всего страниц: 383
А този самолет ви познат ли е? А в него "корпус с применением титановых сплавов". (С)
Коментар
-
От: Blackbird
То ако става въпрос и при планера на Е155 има около 8% титанови сплави, но мисля, че причината да го заместят с неръждавейката бе якостните му характеристики при загряване..Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.
Коментар
-
От: Blackbird
Познат ни е - сотка.Във повечето разкази за МиГ-25 и сравненията му със СР-71 се споменава че не сте имали особени възможности да обработвате титаниеви сплави за нуждите на самолетостроенето, не за подводници, не за лопати.А иначе за производство на титан се казва, че сте били лидери.И говорим за сравнения с Блекбърда, при който бяха колко процента, 80 ли, титаниевите сплави.За сотката има ли информация колко са?Всеки трети е шести
Коментар
-
От: Blackbird
Значи цялите подводници сме имали възможност да правим от титан, а самолети не могли? Или все пък нещо друго било взето предвид при проектиране и създаване на МиГ-25? Нещо като сложност на поддръжка и ремонт например? Щото неръждавейка лесно се заварява или се обработва в полевите условия, за разлика от титан, нали? И други темподобни неща.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар