От: Купуваме стари F-16 без конкурс
Високата авариност е нормално явление в началния етап на самолета докато се изчистят всички конструктивни проблеми и пилотите усвоят машината . После аварийноста влиза в някакви нормални граници . Не нормално когато аварийноста остане голяма през целия живот на самолета както е при Ф 104 . Проблема с колесника при Ме 109 е бил най вече при кацане на полеви летища с грунтови писти . Нашите са излитали и кацали от базовите си летища с нормална бетонна писта .
Високата авариност е нормално явление в началния етап на самолета докато се изчистят всички конструктивни проблеми и пилотите усвоят машината . После аварийноста влиза в някакви нормални граници . Не нормално когато аварийноста остане голяма през целия живот на самолета както е при Ф 104 . Проблема с колесника при Ме 109 е бил най вече при кацане на полеви летища с грунтови писти . Нашите са излитали и кацали от базовите си летища с нормална бетонна писта .
Коментар