Обява

Свий
Няма добавени обяви.

БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”

    А МиГ-а с колко беше при полетите над Крумово? Защото като каца тук беше с три външни...
    Но пък е друг въпроса, че може и да са си били монтирани по самолетите, но да не са пълни... А може и въобще да не се налагат ограничения, заради външно прикачения товар...
    SUZUKI V-STROM 1000
    Jeep Cherokee 2.5CRD
    TOYOTA PREVIA 2.4 'youngtimer
    о889 525 о74 - Владо

    Коментар


    • #32
      От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”

      Първоначално публикуван от suzuki team Преглед на мнение
      ...какво още ще може да прави ако и това го имаше!
      Ми най-вероятно - Нищо повече! (поне извън шоу-приложението) От двайсет и кусур години се опитват да направят от този самолет - палубен. И нищо, и нищо, ако тази ОВТ можеше да спомогне реализацията на поне това практическо приложение - не се съмнявай, че щяха да са забравили кога са я реализирали!...


      Първоначално публикуван от Shider Преглед на мнение
      А МиГ-а с колко беше при полетите над Крумово? Защото като каца тук беше с три външни...
      Но пък е друг въпроса, че може и да са си били монтирани по самолетите, но да не са пълни... А може и въобще да не се налагат ограничения, заради външно прикачения товар...

      Пълни, или празни - няма начин да не се отразяват на аеродинамиката.
      Изпълнението на фигури от висшия пилотаж с подвесни резервоари, дори и да са празни, е демонстрация на способността им (на резервоарите) да издържат съответните претоварвания.
      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

      Коментар


      • #33
        От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”

        Не толкова способностите на резервоарите, колкото способностите на пилота и на машината, особено ако последната е с по-слаб двигател като например МиГ-21 . При всички случаи подвесните резервоари оказват чувствително влияние върху аеродинамиката, дори и при обикновен полет и вираж. След бързата справка с пилота "отличник", който си имам в къщи, се оказа, че специално при МиГ-21 резервоара е празен още на 600м над близката приводна, където светва предупредителната лампа ("само" 150л отиват за проби и рулиране), което на практика обесмисля да си го носиш постоянно. Идеята на подвеските е да се ползват единствено при полет по маршрут и естествено задължително да се освободят при започване на въздушен бой или фигурен пилотаж. Другото им приложение е да си го сложиш на вилата и да имаш на практика почти безкрайна топла слънчева вода. Съжалявам, че нямам снимка за да Ви покажа как добре стои отгоре на банята
        Последно редактирано от paunoff; 07-09-11, 18:34.
        Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Limited 2001г.

        Коментар


        • #34
          От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”

          Др. ловец на тигри много добре го е казал, шоуто беше невероятна, само малко смениха реда на представянето, трябваше швейцарците да са след нашата авиация, после европейците и МИГът накрая. Този човек така го прехвърля това железо, че после всичко стана безинтересно!
          Намаляване на сивите капи до 20 000! Толкова прости униформени не бях виждал на едно място.
          Най обичам да ми обясняват как няма да стане!

          Коментар


          • #35
            От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”

            Ето и малко снимки за алтернативното приложение как "подвесните" резервоари на МиГ-21 стават "надвесни". Гарантирам, че в тази ситуация проблеми с аеродинамиката няма никакви:
            Прикачени файлове
            Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Limited 2001г.

            Коментар


            • #36
              От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”

              Първоначално публикуван от paunoff Преглед на мнение
              Ето... ...алтернативното...
              Ей, това Корбюазие, Гауда, даже и "моят приятел" Франк Лойд Райт - рЕпи да пасат...
              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

              Коментар


              • #37
                От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”

                Същината на демонстрационните полети на еуро файтъра и грипен на сааб/официален щедър спонсор на шоуто/ беше,че на България и предстои закупуване на 5-6 нови самолета по изисквания на Нато.И докато руския екип раздаваше автографи/и пиеше българска бира от лафката на поделението/ на истинските любители на авиацията,то екипите на еурофайтъра и тези на конкурентния грипен се късаха да раздават рекламни материали,а гладко обръснати младоци с бели якички/финансови магьосници от нато/ бяха заобиколили нашият любим премиер и го омайваха/само дето на го разцелуваха на едни места/ колко добри са им самолетите.

                За мен лично двата натовски пилота и самолета се поразкараха в небето,и се скриха,не показаха нищо съществено.

                А МиГ-а разцепи на всички представите за движение на тела във въздуха в условие на земна гравитация.
                Старши летец изпитател Михаил Беляев направи уникално авио шоу.
                Спря пред публиката поздрави я ,а всички аплодираха бурно Руснака.
                Не съм русофил,но по добри от тях няма и да има.Шоуто за реактивни самолети започна и завърши с този полет.
                Прави сте - неописуемо е тва с МиГа.
                Прикачени файлове

                Коментар


                • #38
                  От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”

                  Здравейте колеги ето малко снимки и от мен на мига
                  Прикачени файлове

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X