Обява

Свий
Няма добавени обяви.

БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”

    Малко наслада за душата:

    Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Limited 2001г.

    Коментар


    • #17
      От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”

      Нещо това с часовото ходене ме отказа да отида до там.Предишните години се спираше от двете страни на ЖП линията и сякаш не беше така досадно.

      А това с изменяемия вектор на тягата го смятах преди 25 години с един професор по аеродинамика.
      Най трудното тогава беше съгласуването на всички плоскости за управление на различните режими .Сега това го прави пилотът с помощта на компютъра.И тогава различните разработки бяха като решетките на климатика в колата -много по ефективни ,но материалът не издържаше.Търсеше се оптимума за какви скорости е приложим отклоняемия вектор.
      Гениалното на МИГ е ,че използват свръхзвуковото сопло на двигателя за промяна на вектора в по ниските режими.

      дозвуково сопло
      http://bse.sci-lib.com/a_pictures/18/10/221508550.jpg

      свръхзвуково сопло
      http://bse.sci-lib.com/a_pictures/18/10/276857374.jpg

      Коментар


      • #18
        От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”

        Шоуто беше страхотно, и не бих казал, че ходенето е нещо фрапиращо, спираше се от 2 страни на линията.
        Евро боеца и Миг-29 направиха незабравимо шоу.Поклон пред СААБ за отличния щанд и страхотния начин да покажат най-доброто от своя продукт.
        Малко аматьорски снимки с лоша техника от мен.
        https://picasaweb.google.com/1145546...CK7Hw6v4-MaLfg

        Коментар


        • #19
          От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”

          Първоначално публикуван от bobsen Преглед на мнение
          Шоуто беше страхотно, и не бих казал, че ходенето е нещо фрапиращо, спираше се от 2 страни на линията.
          Спирало се е по-късно, когато паркингите около терминала са се препълнили. Преди това бяха сложили тъпанари, които не пускаха около линията, защото щяло да има замърсяване. WTF? От паркинга след терминала до входа на музея беше 3.5 километра и при 36.5 градуса, както показва термометърът в колата ти ставаше кофти. Не за мен, аз съм катър, но имаше деца, възрастни... Както и да е.
          И на твоите снимки се видях! Досега и в един друг форум се гледах на снимките на един колега и коментирахме. Изглежда съм бил в центъра на събитията

          Коментар


          • #20
            От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”

            Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
            Е, чак толкова не се отклонява тоя вектор.
            Практическата реализация е във маневреност, а не толкова - екзотични режими.
            Е ако това няма начин да стане,тогава къде отива Кобрата на Пугачов,щото там има момент в който самолета фърчи точно по гръб и с г.за напред,това между другото де! Самолета беше друг,ама пак руски,защо и тоя да не се е научил!
            Иво (таксито) Андреев
            0988 91 80 50
            Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

            Коментар


            • #21
              От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”

              Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
              "О"тклоняем "В"ектор на "Т"ягата - то и ОВТ. В България досега наистина не е идвал самолет с такава система.
              О-о-о, идвал е, колега! Даже два съм виждал с очите си - лятото на 2006г. двойка Су30МК кацаха за зарядка на летище Варна на път за и от рекламни демонстрации във Венецула. Че и над Варна повъртяха малко.
              Някъде из нета има и клипче от събитието. Само дето естествено то не може да предаде кефа от звука и вибрациите на тези двигатели...

              Коментар


              • #22
                От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”

                [QUOTE=Паджеровод;
                И на твоите снимки се видях! Досега и в един друг форум се гледах на снимките на един колега и коментирахме. Изглежда съм бил в центъра на събитията[/QUOTE]

                Ха сега ако се покажеш къде съм те хванал
                Напълно съм съгласен с теб, но при толкова много коли няма как да се спре на 100м от входа, пък и на мен не ми е проблем да спирам в полето с моя катър.
                Аз лично съм доволен 2 пъти питах полицай и 2 пъти ми обърнаха внимание и ме насочиха вярно.
                Проблеми имаше и кетъринга и кошчетата, но като цяло си беше прилично организиран.Вярно с малко повече старание можеше да стане още по-добре, но...
                Все пак видяхме 2 ултра модерни самолета на живо както и доста добро Българско участие.
                Който е фен на самолетите е бил доволен, аз не разбирам на авио шоу 1 работа ти е да се забиеш за бира и кебапче, но хора всякакви.Само времето ме спря да остана повече просто не издържах на жегата.
                Беше страхотно.

                Коментар


                • #23
                  От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”

                  Първоначално публикуван от suzuki team Преглед на мнение
                  ...по гръб и с г.за напред...
                  ...А-ма не съвсем. Името на фигурата е достатъчно красноречиво - самолетът е със около трийсетина градуса отклонение от вертикалата и поскоро пропада, отколкото се движи напред.
                  п п И няма нищо общо със с-ма за отклоняване вектора на тягата.
                  Последно редактирано от davc; 06-09-11, 23:54.
                  Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                  Коментар


                  • #24
                    От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”

                    на Ф22 как изглежда

                    http://video.google.com/videoplay?do...29957288052978


                    http://upload.wikimedia.org/wikipedi...chev_Cobra.svg


                    Най сложното във всички тези фигури на висшия пилотаж е да не се допусне помпаж на двигателя.
                    Последно редактирано от Георги Крумов; 07-09-11, 06:43.

                    Коментар


                    • #25
                      От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”

                      Първоначално публикуван от Shider Преглед на мнение
                      ...Су30МК... ...на път за и от рекламни демонстрации във Венецула...
                      Като стана въпрос, се замислих и ми стана много интересно: - Някой може ли да каже подробности относно такъв полет? Как прелитат Атлантика, те имат с-ма за дозареждане във въздуха, но и самата цистерна - откъде излита, къде зарежда? След като са кацали във Варна (и много вероятно и на други места) за зареждане - излиза, че това е по-рационалният вариант ит. н. и т. н.
                      То това си е много интересна операция!
                      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                      Коментар


                      • #26
                        От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”

                        За съжаление и тази година нямах възможност да посетя БИАФ-а, а сега е имало самолети, които отдавна исках да видя! Дано другия път вече да успея.
                        Лада-2107 , 1.5л, 1989г

                        Коментар


                        • #27
                          От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”

                          Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                          Като стана въпрос, се замислих и ми стана много интересно: - Някой може ли да каже подробности относно такъв полет? Как прелитат Атлантика, те имат с-ма за дозареждане във въздуха, но и самата цистерна - откъде излита, къде зарежда? След като са кацали във Варна (и много вероятно и на други места) за зареждане - излиза, че това е по-рационалният вариант ит. н. и т. н.
                          То това си е много интересна операция!
                          Имат система за зареждане във въздуха, но тогава летяха, съпровождани от Ил76тд с четири технически кацания: във Варна; Малта; някъде в Атлантика (но не помня кои острови); Бразилия и Венецуела. Общо взето доста сложна логистична операция, но си е няколко дена път с камили в едната посока...
                          Предполагам зарядката във въздуха си се ползва (ако се ползва въобще от братушките) при военни операции и не е много целесъобразна и ефективна при долитане за демонстрации... Пък и руснаците мисля нямат бази по света, откъдето да излитат авиоцистерните и да пресрещат самолетите по трасето за зарядка.
                          Ето и клипче оттогава: http://www.youtube.com/watch?v=EzV_nBsdrig
                          Иначе натовски въздушни танкери са кацали редовно в Бургас при военни операции над Близкия Изток.

                          А вчера главният тест-пилот М. Беляев отказа да прави фигури над Варна с МиГ-а, за разлика от преди седмица, когато прелиташе само до Пловдив. Обясни, че разчета му за горивото до Раменское е много точен и няма излишно за разходване. (а може и за самолета , когато е зареден до горе, че и натоварен с външни резервоари, да му е противопоказно голямо претоварване )

                          Коментар


                          • #28
                            От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”

                            Ето малко снимчици от Варна, докато МИГа си почиваше на пистата!Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1040562.jpg
Прегледи:1
Размер:95.1 КБ
ID:5300842Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1040563.jpg
Прегледи:1
Размер:100.6 КБ
ID:5300843Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1040629.jpg
Прегледи:1
Размер:102.5 КБ
ID:5300844Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1040631.jpg
Прегледи:1
Размер:81.6 КБ
ID:5300845Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1040633.jpg
Прегледи:1
Размер:142.9 КБ
ID:5300846
                            Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                            А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                            Коментар


                            • #29
                              От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”

                              Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                              ...А-ма не съвсем. Името на фигурата е достатъчно красноречиво - самолетът е със около трийсетина градуса отклонение от вертикалата и поскоро пропада, отколкото се движи напред.
                              п п И няма нищо общо със с-ма за отклоняване вектора на тягата.
                              Е да де,а представи си тогава какво още ще може да прави ако и това го имаше!
                              Иво (таксито) Андреев
                              0988 91 80 50
                              Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

                              Коментар


                              • #30
                                От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”

                                Първоначално публикуван от Shider Преглед на мнение
                                (а може и за самолета , когато е зареден до горе, че и натоварен с външни резервоари, да му е противопоказно голямо претоварване )
                                Tова пък ме подсети, че германският Юрофайтър извъртя фигурите си с един подвесен резервоар (поне на 04.09. беше така). Може би е било с цел да се подчертае тяга и маневреност. Които наистина си бяха впечатляващи, ненапразно това беше най-шумният самолет на шоуто

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X