Хубава новина, особено ако руските "Стрижи" дойдат..
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”
Свий
X
-
От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”
Е-е, Стрижи няма да има, но ако дойде и лети МиГ-29 ОВТ, това ще е най-интересната летяща машина, идвала изобщо някога в България. Всички други, включително Юрофайтъра, Грипена и F-16 на американците ще трябва да направят така, че да летят преди него. Иначе просто никой няма да ги забележи!
http://www.pan.bg/view_article-6-560...-podpishe.html
Всичко зависи от Путин.
-
От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”
Обяснете като за индианец какво му турбоякото на Миг 29 ОВТ, моля.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”
Този Миг е уникален с това, че на базата на серийна машина е създаден демонстратор на възможностите на системата ОВТ, сиреч празник за окото на авиофена.
Раптъра на американците е сериен боен самолет с тази система, макар и орязана да работи само по една ос. Също и техният F-35 я ползва, но по друг начин. Други серийни самолети с ОВТ са само последните варианти на Су-30, с които разполагат ВВС на Русия, Венецуела и Индия.
Коментар
-
От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”
Т.е. може да лети с корема нагоре и задника напред?
Яко.
Мерси.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение... и задника напред?
Практическата реализация е във маневреност, а не толкова - екзотични режими.Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
Коментар
-
От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”
Eeee, тамън мислех да си взема един и ме отказа
Звучи като да заслужава да се види шоуто.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение... Звучи като да заслужава да се види шоуто.
Коментар
-
От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”
Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнениеИ поснима, и поснима...дотогава трябва да си ме научил и заминаваме заедно.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”
Гвоздеят вероятно ще е Месершмит 109 - част от авиационната история на България!!!
Линк към темата...http://forum.aeropress-bg.com/viewto...t=578&start=20
Коментар
-
От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”
Най-добре композираната ми снимка от днес
Изучаваме материалната част:
Но не изучаваме добре английския както се полага на членове на НАТО
Едно загатване за връщането ни към витловата авиация:
Гледам как работят колегите ми 30 години по-късно
Хеликоптерите вдигаха прах и хора
Прекрасна полетна програма за стогодишнината и подигравка със зрителите, принуждавани да паркират на три километра и да се тътрят в жегата, само защото не е имало кой да окоси два декара от безкрайните поляни пред входа на музея на авиацията. Но пред ВИП-ложите беше окосено поне за мое успокоение...
Не качвам снимки на МиГ 29 ОВТ, Юрофайтъра и Грипена, които бяха гвоздеите, както и на нашите МиГ 21, МиГ 29 и Су 25, защото те трябва да се видят наживо, със снимки не става.
Леката витлова авиация също беше на ниво.
Коментар
-
От: БИАФ 2011 – „НЕБЕ ЗА ВСИЧКИ”
Аз също останах очарован от мероприятието. Отдавна имах мерак, но все нещо се случва и не мога да го посетя. За пръв път присъствам на толкова масово, наситено с авиационна техника събитие, за което организаторите получават моите адмирации. Единственото ми разочарование беше по отношение състоянието на машините в музея на авиацията. Срам и позор! Толкова да няма пари и желание да им се удари една боя за празника. Асоциацията ми не беше за музей, а за авиационно гробище. До известна степен яда ми се компенсира от гледката на Старфайтъра, дарен от турските ВВС, към който изпитвам някакви сантименти.
Другата ми слабост и емблема на българските военно-въздушни сили от преди 9-ти Септември 1944г.:
Както и според мен истинската емблема на съвременната ни авиация - МиГ-21, а не както е именувана 29-ката. Хората интересуващи се от авиация са чували максимата - "Оценка отличен - 6, се пише само на пенсиониран авиатор". На снимката виждате един такъв "отличник" заедно с машината от неговата младост.
Три снимки на може би най-добрия ни авиатор Свилен Иванов, който "страда" от ниско кръвно налягане и с проблеми във вестибуларния апарат, и затова предпочита да лети основно с главата надолу или с опашката напред:
И две на швейцарката демонстрационна група, които наистина показаха завидна техника на пилотиране във формация:
Снимки на Грипен, Еврофайтър и МиГ-29 ОВТ в полет не съм правил, понеже това не може да се пресъздаде нито с думи нито с картинки. Просто трябва да се види. Грипена винаги съм го харесвал и съм смятал, че е подходящ за нашите ВВС. Швабата с Еврофайтъра направо разцепи небето, а "пияния" руснак просто ми спря дъха. Гледал съм на живо Су-27 (без ОВТ) в демонстрация и все си мислех че такова нещо е "невъзможно" във въздуха. Е сега след това което видях вчера, просто с нетърпение чакам Витязите да се появят някъде наблизо. Няма да ги пропусна за нищо на света.Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Limited 2001г.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар