Първоначално публикуван от BENZBOSS
Преглед на мнение
Но за да не е съвсем "бандитската", тъй като единият от тия "двама кияци" ще съм аз , мисля да запиша двата курса и живот и здраве да взема двете капитански, за море и за Дунав. Така или иначе тия пари ще ги давам и не са някакъв непредвиден и неоправдан разход.
Същото важи и за регистрацията на лодката. Ще пусна документите за регистрация под полски флаг.
И регистрацията и курсовете ще отнемат около месец. Може и по-малко. На стоянката във яхт клуба във Варна където е лодката никой не ме юрка да я махам. Мога да стоя колкото си искам. Наема е около стотина лева на месец и за февруари съм го платил. Не ме бърка да го платя и за март, ако се наложи.
Тук искам да изкажа голямата си благодарност на Светли, председателя на клуба, за изключително доброто отношение и съпричастност които прояви!
Като пари - хиляда и малко за регистрацията и още толкова за двете капитански. Както казах тия разходи така или иначе ще ги правя някъде във времето, така че нищо не губя.
Регистрацията под полски флаг е life time, така че не ме бърка и това, че най-вероятно следващите година-две, докато ремонтирам лодката, реално няма да я ползвам и ще ѝ тече срока. Не съм проверявал колко е срока на тапията за капитанско право и как се подновява. Така че тука може и да ида на варианта да не ги карам сега, а да си намеря човек или двама души (единият до Дунав, другият до Лом) със тапии и срещу заплащане да дойдат с мен. То така или иначе дори и да имам аз тапиите, ще търся някой с повече опит да дойде с мен.
Иначе лодката върви. Няма течове никъде, освен малко, при продължителна работа на двигателя, от вала. Но не е драма. Има си и отводнителна помпа в машинното. Мисля, че няма проблем да издържи това плаване.
Не на последно място е и изкушението да поплавам една седмица, преди да извадя лодката за времето за ремонт, който както каха няколко пъти вече, въобще не знам колко ще се проточи.
Коментар