Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ветроходство

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: До: Ветроходство

    здравейте,
    и аз си търся съмишленици за ветрохоство.
    имам лодка ,возя се сам.
    ivantaz

    Коментар


    • #47
      От: Ветроходство

      Кьде си и каква е лодката?

      Снимки?

      Идвай при мене,нямам много бачкане и ще я покараме.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #48
        От: Ветроходство

        лодката е на Topper.
        model Topaz TAZ UNO +
        нова е купих с поръчка в завода в Англия, Кент.
        една карго фирма ми е достави до паркинга на Метро 1 в София.
        има грот и стаксел, носи 160кг.
        снимки после.

        Коментар


        • #49
          От: Ветроходство

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo_3p2.jpg
Прегледи:1
Размер:73.2 КБ
ID:5563184Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo_5.p2JPG.jpg
Прегледи:1
Размер:78.0 КБ
ID:5563185
          Аз съм от Благоевград.
          това е лодката.
          возя си я на багажник отгоре на колата.
          лесно се качва и сваля.
          време за да се сглоби 15мин.
          има и стаксел,но на тези снимки не съм го ползвал.

          Коментар


          • #50
            От: Ветроходство

            Стаксела на бушприт ли се вдига? Щото иначе би трябвало да е с големината на пионерска връзка.
            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • #51
              От: Ветроходство

              Кадетче в западен самоотливен вариант
              Е, гика му е малко по-вдигнат (по-морски), ама щото е правен за охранени западняци, а не за пионерчета професионалисти, привикнали бързо да навеждат главата
              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

              Коментар


              • #52
                От: Ветроходство

                Той Кадетът си е достатъчно западен, а и когато е измислен, пионерството (в комунистическия му вариант) тъкмо се е зараждало и май въобще не е мислело за ветроходство. Всъщност, не съм много наясно, кога се е появило спортното ветроходство в България, но Кадетът е олимпийски клас, дизайн от края на 40-те години на 20-ти век, тъкмо след края на втората световна война. А лодката от снимките дори и не прилича на Кадет, но пък и не е нужно, защото и така си е много готина туристическа лодчица, при това - с доста по-голяма товароподемност от Кадета, който е мислен за двама юноши (пионери) до към 13-14 годишна възраст.
                There's someone in my head but it's not me...

                Коментар


                • #53
                  От: Ветроходство

                  Не знам кога е измислен Кадета (гледам, че 57г е станал международен клас), но си бе стандартен клас в българското ветроходство (и така като гледам бе по-голям от яхтата на колегата)...
                  Карал съм го като пионерче (след Оптимиста и преди сърфа )
                  Яхтичката е супер - завиждам благородно на колегата...
                  Обаче и на мен ми е интересно как се вдига стаксела...
                  На кадета ясно - по форщага, ама на това грота му май е нанизан на мачтата?
                  Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                  Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Ветроходство

                    Писах отговор за да обясня за стаксела, но не е публикуван.
                    Затова пак ще обясня:
                    На мачтата има ухо през което минава фала на стаксела.За да се подава напред на платното има прорез.
                    На носа има ухо за единия край (предния), а другите два се управляват(настройват) с въжета и се фиксират с стопори зад мачтата.
                    Стаксела е малък - 1кв.м.Може да се вдига и сваля по време на движение
                    "яхтичката" си е комплимент. Благодаря.
                    Това си е лодка с дължина 2,95м.
                    За да не се навирам под гика си направих пейка ,седя на нея и гика не може да ме удря по главата при повороти.
                    Не че не се случвало.. звука е ...

                    Кадет не съм виждал или карал - не мога да правя сравнение.
                    Та с лодката карам по гръцкото море,вози мен и багаж.
                    Като стигна до някъде излизам на брега,спя по плажовете под комарник и после обратно до колата.
                    Колкото дни напред- толкова и назад. Много навътре не влизам.Брега под око, а си имам и гребло.
                    Затова си търся други с лодки или катамарани за компания.
                    Карал съм и на яз. Искър.
                    Даже веднъж се мотаех между ЯЛ, два броя.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Ветроходство

                      Първоначално публикуван от Ivantaz Преглед на мнение


                      Та с лодката карам по гръцкото море,вози мен и багаж.
                      Като стигна до някъде излизам на брега,спя по плажовете под комарник и после обратно до колата.
                      Колкото дни напред- толкова и назад. Много навътре не влизам.Брега под око, а си имам и гребло.
                      Затова си търся други с лодки или катамарани за компания.
                      Колега, запознат ли си как стои въпроса в Гърция, за карането на ветроходни лодки и катамарани, а също и спането на палатка извън къмпингите там? Имам сглобяем катамаран, а не обичам алармата около мен. До сега само си мисля за Гърция, но за да опитам ми трябва някаква информация предварително.
                      [I][FONT=Comic Sans MS]NISSAN Terrano II R20 2.7TD '93[/FONT][/I]

                      Коментар


                      • #56
                        От: Ветроходство

                        Здравей Нола.
                        До сега на гръцкото море не съм имал проблеми с лодката или спане на плажа.
                        През лятото има и много гърци с палатки по пустите плажове.
                        За ветроходни лодки , като моята и катамарани мисля че нямат изисквания.
                        Имат за рибарски лодки,ако ловиш риба по – професионално. И за двигатели над 20коня.
                        Например с мрежи,трал или нещо такова. Тогава има някъква годишна такса.
                        Правят забележки спасителите по плажовете когато акостираш близо до хора които се къпят.
                        Изкат да си накрая на плажа или в коридора за лодки и уинсърфове- ако има такъв. Това си е в реда на нещата.
                        Проверки за документ не са ми правили ,дори като съм акостирал и нощувал до оградата на техни военни поделения. Часовите минават и си заминават по маршрута.
                        Сега, 04-03-2014г, може да се кара спокойно около о.Амолиани, срещу Урануполи. Днес по тяхната метео служба водата е 13гр. С. Град (или село) има само на източната част, западната е почти пуста.
                        Там има три необитаеми острова. На единия миналата година направиха заведение с чадъри, на много хубав плаж ,но сега е пусто. Това е о. Дрения. На другия ,о. Артемис ,е пусто – лятото има кози,за които май се грижи някои и са полудиви. Там има два необитаеми хубави плажа. На юг и от двата острова има доста риба и почти винаги делфини.
                        Още по на юг ( 12 км.)са манастирите на Атон. Може да се доближаваш до 500м. от брега и да гледаш.
                        Пиша за тези неща защото ходя натам често. Мястото е супер за ветроходство. Има много скали,като острови ,протоци и винаги вятър. Намира се на 240км. От Благоевград. Може да се пусне на вода лодка от Тринити или от рибарското пристанище на Урануполи (250км.). И на двете места спокойно се оставя колата.
                        Ако ти трябва компания идвам и аз.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Ветроходство

                          Здравейте,
                          намерих същататa лодка тук:
                          http://lodkite.com/ветроходни-лодки/...ка-topaz-taz

                          Коментар


                          • #58
                            От: Ветроходство

                            Открих сезон 2014г.
                            На 22-03-2014г. отидох на пристанището на Нея Кердулия и карах около четири часа .
                            От 12,30 до към 17ч. Пътя сега до там е 212км. ,защото се минава през Петрич.
                            В морето беше хладно от вятъра, но крастата трябва да се почесва .
                            А и кеф цена няма. Водата става за газене, не и за къпане.
                            Вятъра там си е мързелив гръцки тип – около 17ч. спира. И който ходи там да кара трябва да се съобразява с това, особено ако няма двигател като мен.
                            На пристанището има каравана ( кантина) която работи вече. Има и чешма зад нея,между едни стари чинари ,но сега не работи. Мястото е удобно за палатки, все пак до самата каравана има друга работеща чешма.
                            За рибарите – имаше доста гръцки рибари с лодки в морето и с въдици от брега,но не видях
                            някой да хване нещо. Иначе са големи образи и те и лодките им. И вдигат голяма аларма.
                            И така сезона започна.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X