Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Водно уплътнение на въртящ се вал. Как?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Водно уплътнение на въртящ се вал. Как?

    Ще отида до представителството на SKF да видим какво ще предложат.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #32
      От: Водно уплътнение на въртящ се вал. Как?

      Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
      Какво продават там?
      Всякакви морски работи. Част от Lalizas Group.

      Коментар


      • #33
        От: Водно уплътнение на въртящ се вал. Как?

        Като чета и току взема, че почна се почесвам.

        Първо - К маншет е недопустим за въртящи се детайли - това е уплътнение за силови хидроцилиндри - т.е. нула въртеливо движение. Същото важи и за шевронните улътнения - и двата вида уплътнения са за нулеви или много ниски стойности на периферна скорост.
        Второ, семеринга на английски е lip seal. Обаче са десетина стандарта, няколко разновидности, всяка със десетки типоразмери. Ако си решил да слагаш семеринга - трябват ти размерите и - примерно 10х22х7 - 10мм вал, 22мм легло на семеринга. 7 мм аксиален размер. 22 - 10 / 2 = 6 мм бош между вала и корпуса, където да се намести семерингата. Сигурен съм че ги знаеш тия неща.
        Трето - лабиринтни уплътнения вършат работа при високи периферни скорости с конструктивно обособени зони за разтоварване, в случая - вероятно не. Това са уплътнения за турбини или кажи го над 10к оборота, съчетано с връзки на области високо-ниско налягане плюс дросел.

        В помпите има два вида уплътнения - набивки и механични уплътнения. Семеринга се слага в технологични области с ниско налягане, хидравлично разтоварени - колкото да не влизат паяци там . Една семеринга могат да ти я дават до 3-4 бара, но това е бошлаф - протича след няколко часа работа на такова налягане, а и вероятно и ще ти изяде вала.

        Най-читавото решение е механично /челно/ уплътнение, нищо не се износва и на практика е вечно, защото няма високи температури от които да се втвърдят о-ринговете. На "Ником 65" започват от 6мм вал - проверих, от там нататък трябва да видиш дали има достатъчно отстояния за другите размери. В Микромакс започват от 10мм, сигурно затова са ти дали К маншет, Лализас са етикет за скъпи продажби на яхтени и корабни стоки, които можеш да купиш далеч по-евтино от същата фирма, която държи етикета, ама без него /етикета/. По корабите лесно преоборудвахме помпи с набивки да работят с механични уплътнения, точно защото не изискват периодично натягане, не износват вала и нямат никаква подръжка, освен ако при ремонтни работи не строшиш крехката им част - графит или керамика.

        Моя съвет - виж Ником дали имат стандартно уплътнение, което да ти пасне. Ако нямат - тогава ще умуваме за някакво решение - примерно Гако или комплект семеринги плюс тефлон.
        Харесвам хората с претенции. В повечето случаи са ужасно забавни.

        www.facebook.com/BgOffroadPhotographer

        Коментар


        • #34
          От: Водно уплътнение на въртящ се вал. Как?

          Първо купих механично уплътнение, но там трябва вала да има аксиална опора. Познай дали има. Има някакви механични уплътнители, които са тънки като семеринга. Ако го намеря, ще отворя редуктора, да видя дали може да се подпре вала и ще го мисля.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #35
            От: Водно уплътнение на въртящ се вал. Как?

            А не може ли защитаваният обем да се напълни с несвиваем флуид? Според мен правилно намислено тефлоново уплътнение ще свърши работа.
            В Лагер инженеринг имат малки размери семеринги, и избор различно качество.

            Коментар


            • #36
              От: Водно уплътнение на въртящ се вал. Как?

              Това се надявам ти е подарьк или обявено за безнадеждно.Да не сьм кофти пророк,но пак ще текне и ще отиде на боклука или поне частите ще му ползваш за нещо.

              http://www.seadooseascooter.com/dolphin.html

              5 метра му дават и се чудя тия 3 атмосвери дали ти трябват да са 3,а може и с по-малко?

              EASTERN, SOUTH & CENTRAL EUROPE
              SEA-DOO® Seascooter™ Customer Service Centre
              Phone No.: +386-(0)5-6165020 / service@kernsport.com

              Е го де го представителя за Източна Европа,малко смешно говорят и пишат,не ще им разбереш отговора на вьпроса ти.

              http://www.kernsport.com
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #37
                От: Водно уплътнение на въртящ се вал. Как?

                Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                Това се надявам ти е подарьк или обявено за безнадеждно.Да не сьм кофти пророк,но пак ще текне и ще отиде на боклука или поне частите ще му ползваш за нещо.

                http://www.seadooseascooter.com/dolphin.html

                5 метра му дават и се чудя тия 3 атмосвери дали ти трябват да са 3,а може и с по-малко?

                EASTERN, SOUTH & CENTRAL EUROPE
                SEA-DOO® Seascooter™ Customer Service Centre
                Phone No.: +386-(0)5-6165020 / service@kernsport.com

                Е го де го представителя за Източна Европа,малко смешно говорят и пишат,не ще им разбереш отговора на вьпроса ти.

                http://www.kernsport.com
                Не е подарък гадината. Плащах го едни пари преди 4 години, чисто ново. До 7-8 метра търпеше. След 3 влизания всичко свърши. Реално 2 атм. са достатъчни, за 20 метра. Не е лошо, да го знам, че ще издържи до 30 метра. Ако го измислим де.

                Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
                А не може ли защитаваният обем да се напълни с несвиваем флуид? Според мен правилно намислено тефлоново уплътнение ще свърши работа.
                В Лагер инженеринг имат малки размери семеринги, и избор различно качество.
                Цялата гад няма как да се напълни, защото има електроника и неутралната плаваемост ще отиде на майната си. На малките подводници които са само с външно управление, има външен балон с масло, който автоматично изравнява налягането след семерингата. Само не мога да разбера, кой държи това масло да не се изсипе в редуктора. И пак в изходна позиция.
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • #38
                  От: Водно уплътнение на въртящ се вал. Как?

                  Преди време чух от клиенти, че на пазарчето на Гюрлата предлагали семеринги за високо налягане. Колко е истина не мога да твърдя, но можеш да питаш поне.

                  Други за които се сетих са: тел./факс: 032/ 640 654 - Хубата Пловдив
                  Последно редактирано от jenia7812; 11-05-12, 13:55.
                  Женя Вълчанова 0888272565

                  Коментар


                  • #39
                    От: Водно уплътнение на въртящ се вал. Как?

                    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                    Що бре. Първия ще държи до една, втория и той ще подпре с още една и ....бе де да знам..
                    Колега, не съм специалист по "водоплаващи" , но мисля, че няма да стане точно така.
                    Семеринга държи 1 атм., но като се пробие налягането ще се изравни и между първия и втория семеринг налягането ще стане като външното, а не "минус една". Така ще стане и с втория и третия семеринг.
                    Просто ще те задържи малко във времето и ще прокапе.
                    Така мисля, може и да не съм прав, трябва някой с опит да каже.
                    сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                    dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                    Коментар


                    • #40
                      От: Водно уплътнение на въртящ се вал. Как?

                      оловна набивка държи на налягане и на обороти,но след време се износва.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Водно уплътнение на въртящ се вал. Как?

                        Ако не си решил проблема още, до Гюрлата ЛАГО 2000 имат семеринги до 10bar.
                        Знам, че не съм цвете за мирисане, и характера ми не е златен, ма вчера една черна котка кат ми напрай път и си плю три пъти през рамото, зех да се замислям!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Водно уплътнение на въртящ се вал. Как?

                          Първоначално публикуван от old111 Преглед на мнение
                          Ако не си решил проблема още, до Гюрлата ЛАГО 2000 имат семеринги до 10bar.
                          Взех вече, точно такива и точно от там. Малък проблем е, че най малкия размер е 10мм, а вала е 8 мм. Ще му лепна една втулка. Благодаря все пак.
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X