Не може да се регистрира камион за селскостопански нужди, питал съм. Наясно са, че ще развалят сметките на други хора и затова не го правят.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Окомбайних се 2. Или трети опит за собствен комбайн.
Свий
X
-
Стана разговор за двигателя по-нагоре. Оригиналният, щом е в изправност - е напълно достатъчен. Преди 60 години са го смятали да работи с ремарке и така си беше. В ДАПа всичките бордови бяха с ремаркета, един-два самосвала при особени случаи също бяха с ремаркета. Със същия двигател и някакъв усилен заден мост бяха седловите влекачи - десет тона товароносимост. А някои бяха и с циментовози. Верно че гори колкото му дават или още повече и то не е малко а това при бензин на днешни цени е немислимо, но на газ си е съвсем приемливо.
Ся, при мърляшки ремонти през годините и ментак части разговорът става друг.
Съвсем приличен фермерски автомобил.
Коментар
-
Ако не петлае цилиндри,се е съвсем във нормата,даже и икономия прави.Имам същият горивовоз,сега го ползвам да вози вода за пръскачката,гори нещо като 26-30л,като разтоварва на средна газ.Естествено съм разкарал руското недоразумение наречено ел палене от делкото,заменено е със магнитоиндукторно с вграден комутатор на магнети-марели.Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Коментар
-
Засега оригиналното запалване се справя отлично. Пали много леко, държи стабилни оборотите като загрее, изфорсира се добре, абе двигател в кондиция.
Като започне да дава проблеми запалването-ще му сложа електронно. Има ги.
Обаче май се появи друг проблем-май съединителя не отделя винаги както трябва.
Понякога включването на скоростите е едно удоволствие, понякога нямат включване.
Отдавам го на недобра работа на притискателния диск.
Ще се наложи да разглобявам май. Няма начин-трябва да се оправи машината,ч е има да прави едни 700-800 курса(дай Боже и повече) по жътва.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Кольо със ЗиЛа инцидентно съм возил 10 тона ама вече е мъка за машината и шофьора . То и с дафа съм качвал един път 12 тона павета на Чукурово ама пак е мъка най вече със спирането . Сега волвото 12 - 14 тона не ги усеща нито на вървене нито на спиране . Четири моста са си четири моста .
-
Първо легни отдолу и му регулирай палците , че имат навик да се разконтрят. После разглобявай. На това кутията му се сваля за 30 минути.
-
-
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеНяма начин-трябва да се оправи машината,ч е има да прави едни 700-800 курса(дай Боже и повече) по жътва.
Сещам се че с такова самосвалче съм стигал скорости до 120км.
Коментар
-
Тоя ЗиЛ няма да има проблем с товароносимоста - надстройката на легеня го показва.
Относителното тегло на зърното е ок. 750кг. на 1 м 3
.... виж ,ако возеше асфалт , сметките са други...Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б
Коментар
-
откъде тази цифра?
Аз доколкото знам хектолитровото (100л.) тегло на пшеницата е около 60-65кг. При добра реколта може и повече да е. Ечемикът е около 50-55кг. на хекторлитър. По твоите цифрли излиза 75кг. на хектолитър за пшеницата. В Добруджа може и да е възможно.
-
Може и да бъркам, учИл съм го това преди 20и кусур гОдин. Ечемика да е 55-60кг, а пшеницата 65-70кг...
-
-
Именно де.
Нямам мераци за Супер ЗиЛ. Заводския вариант ми е напълно достатъчен.
Ако ми трябва нещо което да вози двойно(или петорно като в една другатема)-ще си стисна гъза и ще си купя такъв камион който носи толкова още от завода.
По-скоро ще ми трябва още един такъв ЗиЛ, ама засега няма да има. А и то няма кой да го кара...Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение.
Нямам мераци за Супер ЗиЛ. Заводския вариант ми е напълно достатъчен.
Ако ми трябва нещо което да вози двойно(или петорно като в една другатема)-ще си стисна гъза и ще си купя такъв камион който носи толкова още от завода.
...
Нямам спомен някога да е спазвана заводската инструкция,а в най добрият случай е с 30-40% отгоре! ( а не онези до 10%)
Коментар
-
Ако още веднъж ми говориш на "Вие" ще те игнорирам от настройките на форума Какво като не се познаваме лично, няма значение, за мен всеки който е добронамерен и уважава събеседника си го броя за приятел. А с приятелите си говорим на "ти".
За произхода съм сигурен,, ама и съм чел малко техническа литература и не съм велик меринджей с бизнес който го събарят 100 лева, та съм малко наясно с техниката. И щом завода е казал 6 тона-значи 6 тона. Не, че не искам да вози 12. То може де, ама...
-
С времето се убедих, че е най-добре да се товари според думите на завода, не че не претоварвам, но в рамките на разумното.Просто като сметнеш колко главоболие може да ти донесе един скъсан ресьор или една гръмнала гума по време на кампания и всичките плюсове на претоварването отиват на майната си.
И в светлината на написаното по-горе се сещам как миналата година ме претеглиха на кантар 3200кг върху едноосно ремарке с гуми от Ниса За щастие го прибрах безаварийно.
-
-
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеНямам мераци за Супер ЗиЛ.
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
Почти е готова.
Остават разни дреболийки-гарнитурка на изпускателния колектор, датчик за температурата, че сегашния май не показва вярно, а си е важно да се следи температурата по жътва, една крива шайба имам да изправя, един те на хидравлино масло(май трябва само да се притегне един капак, или да се смени гарнитура), абе такива дреболийки.
И да закача хедера да го завъртя, да видим и там какво ще излезе. Ама казват, че бил съвсем в ред, нямало какво да му се прави, та не очаквам някакви значими проблеми от там.
Ама сега вниманието е насочено към полето. Нали трябва да отгледам културите, за да има какво да се жъне.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Според мен не пилеят повече. Или да жънат по-мръсно. Устройството на всяка машина е долу-горе идентично с това на всички други, разликата е главно в дреболии които са без значение за работата и качеството която върши машината.
Има си вършачка, с настройки на хлабината, настройки на оборотите, после сита с настройки, вентилатор с настройки, абе всичко се настройва.
А много хора не знаят да мислят, или просто не ебават, вървят по най-малкото съпротивление, и се оправдават с техниката
И като не знаеш как или не искаш да настроиш системата-чиста жътва може да се получи само по случайност.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Кольо, няма ли някакви таблици за ориентировъчни настройки, според гъстотата на посева например? или пък според вида на зърното - пшеница, ечемик, царевица, слънчоглед?-Чем занимаетесь по жизни?
-Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
-Историята се пише с кръв, а се чете с пот!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар