Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Окомбайних се 2. Или трети опит за собствен комбайн.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Не може да се регистрира камион за селскостопански нужди, питал съм. Наясно са, че ще развалят сметките на други хора и затова не го правят.
    Toyota Avensis 1ad-ftv 2007
    Toyota Rav4 2ad-ftv 2014 awd

    Коментар


    • #77
      Стана разговор за двигателя по-нагоре. Оригиналният, щом е в изправност - е напълно достатъчен. Преди 60 години са го смятали да работи с ремарке и така си беше. В ДАПа всичките бордови бяха с ремаркета, един-два самосвала при особени случаи също бяха с ремаркета. Със същия двигател и някакъв усилен заден мост бяха седловите влекачи - десет тона товароносимост. А някои бяха и с циментовози. Верно че гори колкото му дават или още повече и то не е малко а това при бензин на днешни цени е немислимо, но на газ си е съвсем приемливо.
      Ся, при мърляшки ремонти през годините и ментак части разговорът става друг.
      Съвсем приличен фермерски автомобил.

      Коментар


      • #78
        Ако не петлае цилиндри,се е съвсем във нормата,даже и икономия прави.Имам същият горивовоз,сега го ползвам да вози вода за пръскачката,гори нещо като 26-30л,като разтоварва на средна газ.Естествено съм разкарал руското недоразумение наречено ел палене от делкото,заменено е със магнитоиндукторно с вграден комутатор на магнети-марели.
        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

        Коментар


        • #79
          Засега оригиналното запалване се справя отлично. Пали много леко, държи стабилни оборотите като загрее, изфорсира се добре, абе двигател в кондиция.
          Като започне да дава проблеми запалването-ще му сложа електронно. Има ги.

          Обаче май се появи друг проблем-май съединителя не отделя винаги както трябва.
          Понякога включването на скоростите е едно удоволствие, понякога нямат включване.
          Отдавам го на недобра работа на притискателния диск.
          Ще се наложи да разглобявам май. Няма начин-трябва да се оправи машината,ч е има да прави едни 700-800 курса(дай Боже и повече) по жътва.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            Кольо със ЗиЛа инцидентно съм возил 10 тона ама вече е мъка за машината и шофьора . То и с дафа съм качвал един път 12 тона павета на Чукурово ама пак е мъка най вече със спирането . Сега волвото 12 - 14 тона не ги усеща нито на вървене нито на спиране . Четири моста са си четири моста .

          • borko_ruse
            borko_ruse коментира
            Редактиране на коментар
            Първо легни отдолу и му регулирай палците , че имат навик да се разконтрят. После разглобявай. На това кутията му се сваля за 30 минути.

          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            Знам де.
            Ама сега друго е на дневен ред, като му дойде времето-ще бъде диагностицирано, и оправено.

        • #80
          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Няма начин-трябва да се оправи машината,ч е има да прави едни 700-800 курса(дай Боже и повече) по жътва.
          Оау, 700 Х 6т. и месеци работа........
          Сещам се че с такова самосвалче съм стигал скорости до 120км.

          Коментар


          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            В, даже и наполовина да са(недай Боже)-пак си е сериозна работа.
            Ама ще видим де, само този камион няма да може да ми смага, та сигурно ще викам и друг, та курсовете ще са от този порядък.

          • jordanov sv
            jordanov sv коментира
            Редактиране на коментар
            4000 тона!? Нашто ТКЗС за малко по-голям от тоя тонаж имаше по един Камаз, Мадара и Ифа L60
            Колко декара ще реколтираш тая година?

          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            Опааа, грешка в нулите.
            очаквам някъде към 400 тона при добра година, но по-вероятно ще са 300-350. Разделено на 6 тона на курс са 50-60 курса. Де да бяха 600...

        • #81
          Дано да са повече курсовете, та догодина да има за Мерцедес и комбаин от магазина!
          0-

          Коментар


          • jordanov sv
            jordanov sv коментира
            Редактиране на коментар
            Че да работи за търговците ли?

        • #82
          Тоя ЗиЛ няма да има проблем с товароносимоста - надстройката на легеня го показва.

          Относителното тегло на зърното е ок. 750кг. на 1 м 3

          .... виж ,ако возеше асфалт , сметките са други...
          Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

          Коментар


          • KingofROAD
            KingofROAD коментира
            Редактиране на коментар
            откъде тази цифра?

            Аз доколкото знам хектолитровото (100л.) тегло на пшеницата е около 60-65кг. При добра реколта може и повече да е. Ечемикът е около 50-55кг. на хекторлитър. По твоите цифрли излиза 75кг. на хектолитър за пшеницата. В Добруджа може и да е възможно.

          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            75 е добър показател. 60 е много слаб, стремежа е да не пада под 70.

          • KingofROAD
            KingofROAD коментира
            Редактиране на коментар
            Може и да бъркам, учИл съм го това преди 20и кусур гОдин. Ечемика да е 55-60кг, а пшеницата 65-70кг...

        • #83
          Именно де.
          Нямам мераци за Супер ЗиЛ. Заводския вариант ми е напълно достатъчен.
          Ако ми трябва нещо което да вози двойно(или петорно като в една другатема)-ще си стисна гъза и ще си купя такъв камион който носи толкова още от завода.
          По-скоро ще ми трябва още един такъв ЗиЛ, ама засега няма да има. А и то няма кой да го кара...
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #84
            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
            .
            Нямам мераци за Супер ЗиЛ. Заводския вариант ми е напълно достатъчен.
            Ако ми трябва нещо което да вози двойно(или петорно като в една другатема)-ще си стисна гъза и ще си купя такъв камион който носи толкова още от завода.
            ...
            Сигурен ли сте в "българският " си произход. При нас всичко трябва да е "Супер""Дупер"........и е "супер".
            Нямам спомен някога да е спазвана заводската инструкция,а в най добрият случай е с 30-40% отгоре! ( а не онези до 10%)

            Коментар


            • Кольо
              Кольо коментира
              Редактиране на коментар
              Ако още веднъж ми говориш на "Вие" ще те игнорирам от настройките на форума Какво като не се познаваме лично, няма значение, за мен всеки който е добронамерен и уважава събеседника си го броя за приятел. А с приятелите си говорим на "ти".
              За произхода съм сигурен,, ама и съм чел малко техническа литература и не съм велик меринджей с бизнес който го събарят 100 лева, та съм малко наясно с техниката. И щом завода е казал 6 тона-значи 6 тона. Не, че не искам да вози 12. То може де, ама...

            • Kirilpm
              Kirilpm коментира
              Редактиране на коментар
              С времето се убедих, че е най-добре да се товари според думите на завода, не че не претоварвам, но в рамките на разумното.Просто като сметнеш колко главоболие може да ти донесе един скъсан ресьор или една гръмнала гума по време на кампания и всичките плюсове на претоварването отиват на майната си.

              И в светлината на написаното по-горе се сещам как миналата година ме претеглиха на кантар 3200кг върху едноосно ремарке с гуми от Ниса За щастие го прибрах безаварийно.

          • #85
            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
            Нямам мераци за Супер ЗиЛ.
            Ама каква хубава тема ще е във форума Супер ЗиЛа на Кольо

            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

            Коментар


            • Кольо
              Кольо коментира
              Редактиране на коментар
              Да бе, да ме псуват после... А и нямам меринджейско образование, не мога да се оправя с управленските неща.
              С техническуите явно може, щом вчерашни пишлемета с нулева техническа грамотност могат да се оправят-значи е лесно.

            • Emilppp
              Emilppp коментира
              Редактиране на коментар
              Нямаше бе Коле, даже и аз щях да давам акъли

            • Кольо
              Кольо коментира
              Редактиране на коментар
              Тц, не става. Твоите акъли ще вършат работа, а за една такава тема трябват такива дето са само ланкане и биене в гърдите.

          • #86
            Стегна ли машината? Идва време да я пускаш в боя.

            Коментар


            • #87
              Почти е готова.
              Остават разни дреболийки-гарнитурка на изпускателния колектор, датчик за температурата, че сегашния май не показва вярно, а си е важно да се следи температурата по жътва, една крива шайба имам да изправя, един те на хидравлино масло(май трябва само да се притегне един капак, или да се смени гарнитура), абе такива дреболийки.
              И да закача хедера да го завъртя, да видим и там какво ще излезе. Ама казват, че бил съвсем в ред, нямало какво да му се прави, та не очаквам някакви значими проблеми от там.

              Ама сега вниманието е насочено към полето. Нали трябва да отгледам културите, за да има какво да се жъне.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • petkov_bb
                petkov_bb коментира
                Редактиране на коментар
                "Дядо Боже", даде няколко дена за "размисъл,плануване и евентуална почивка", а на културите необходимата влага.

            • #88
              Да споделиш как жъне, и какви загуби прави. От няколко места чувам,че джонитата пилеели повече от Класа. Ама да видим

              Коментар


              • #89
                Според мен не пилеят повече. Или да жънат по-мръсно. Устройството на всяка машина е долу-горе идентично с това на всички други, разликата е главно в дреболии които са без значение за работата и качеството която върши машината.
                Има си вършачка, с настройки на хлабината, настройки на оборотите, после сита с настройки, вентилатор с настройки, абе всичко се настройва.
                А много хора не знаят да мислят, или просто не ебават, вървят по най-малкото съпротивление, и се оправдават с техниката
                И като не знаеш как или не искаш да настроиш системата-чиста жътва може да се получи само по случайност.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #90
                  Кольо, няма ли някакви таблици за ориентировъчни настройки, според гъстотата на посева например? или пък според вида на зърното - пшеница, ечемик, царевица, слънчоглед?
                  -Чем занимаетесь по жизни?
                  -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
                  -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X