От: Кировец.......
Няма К-а на което да е монтиран шестцилиндровия ЯМЗ-236.На К-700 е монтиран ЯМЗ-238,на К-700А е същият със турбина.К-701 е със 12 цилиндъра,като използват 4-ри глави от ЯМЗ-236,К-701А е със глава на всеки цилиндър и може да размонтираш която си поискаш,имат и още модификации.И двата вариянта,К-700 и К-701 са със хидро-механични скоростни кутии,като на една основна предавка има четири диапазона(хидро-муфи),които се задействат със лост(избирач)и по хидравличен път се задейства една от муфите.По време на работа,операторът може да превключва диапазоните(без да ползва съединител)със цел постигане на оптимална скорост на обработката.Заради хидро-механичната ск,тези машини не палят на дърпане,или по инерция.
Няма К-а на което да е монтиран шестцилиндровия ЯМЗ-236.На К-700 е монтиран ЯМЗ-238,на К-700А е същият със турбина.К-701 е със 12 цилиндъра,като използват 4-ри глави от ЯМЗ-236,К-701А е със глава на всеки цилиндър и може да размонтираш която си поискаш,имат и още модификации.И двата вариянта,К-700 и К-701 са със хидро-механични скоростни кутии,като на една основна предавка има четири диапазона(хидро-муфи),които се задействат със лост(избирач)и по хидравличен път се задейства една от муфите.По време на работа,операторът може да превключва диапазоните(без да ползва съединител)със цел постигане на оптимална скорост на обработката.Заради хидро-механичната ск,тези машини не палят на дърпане,или по инерция.
Коментар