Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кировец.......

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Кировец.......

    http://www.youtube.com/watch?v=qqkOq...eature=related большой советской массы.Заводите които са правили навремето тези трактори К-700 и К701 са били предназначени при евентуална война веднага за започнат да бълват танкове.

    Коментар


    • #17
      От: Кировец.......

      малко мъзика за ушите
      http://www.youtube.com/watch?v=uQjXX...eature=related
      поздрави

      Коментар


      • #18
        От: До: Кировец.......

        Първоначално публикуван от ivodianov1992 Преглед на мнение
        Абе да ви попитам аз, с какъв двигател са тези машини, Ямз 238 и 240 ? Гледам из нета има и с ЯМЗ 8423 ? има К 700 К 700А гледам има и К 701 К 701М К-701Р - каква е разликата и какво означават тези букви
        В казармата карах МТЛБЕ.То беше с двигател ЯМЗ-238,това е камазов двигател с V8 цилиндара турбо компресор 240 конски сили доколкото си спомням.
        HONDA DOMINATOR 650
        ОРЕЛ ASTRA
        РСПБЗН-Приморско

        Коментар


        • #19
          От: Кировец.......

          http://www.bmz.ru/disel/ymz.htm
          HONDA DOMINATOR 650
          ОРЕЛ ASTRA
          РСПБЗН-Приморско

          Коментар


          • #20
            От: Кировец.......

            Здравейте.Както си търсих из нета и попадам на тази дискусия.....По мое скромно мнение "от 6-годишен се влача по тия машини" мога да кажа само....Относно К-700, К-700А и К-701......няма да се впускам в другите модели като К-9000 серията от миналата година....Натиснете снимката за да я уголемите

Име:kirovec-k-9000.jpg
Прегледи:1
Размер:67.2 КБ
ID:5326080К-700 ...... абе бая стара машинка ....само той се различава по външен вид от К-700А и К-701 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:К-700.jpg
Прегледи:1
Размер:162.0 КБ
ID:5326081двигател ЯМЗ-238Б 4-тактов, V-8, атмосференМодификации ЯМЗ-238БЕ - EURO 1, ЯМЗ-238БЕ2 - EURO 2старите ЯМЗ-238Б версии са със 230к.с. новите "ЯМЗ-238БЕ - EURO 1, ЯМЗ-238БЕ2 - EURO 2" са с около 300к.с.За К-700А Натиснете снимката за да я уголемите

Име:kirovec.gif
Прегледи:1
Размер:52.1 КБ
ID:5326109Двигателя е ЯМЗ-238НБ тоест ЯМЗ-238Б само че с турбо и мощност 280к.с........да ви кажа честно само с едно турбо.....+50к.с.За К-701 неможете да го различите от К-700А освен по звука....."да предположим че не са им сменявали двигателите".....всички системи и визия е 1:1......вариант е че по старите К-700А зад кабината имат два хидравлични бака...та К-701 е с двигател ЯМЗ-240Б V-12 без турбо и мощност 300к.с.Извинявам се за дързоста си но.....просто чета и.....ме засърбя да драсна някой ред ако има въпроси относно тези машини ще се радвам да отговоря....даже ако има желание ще побликувам данни направо сканирани от инструкцията по експлоатация на такава машина.

            Коментар


            • #21
              От: Кировец.......

              Я пичове да посъживя темата! 'Нема' такова вадене,няма!!!
              http://www.youtube.com/watch?v=rgAHrMdbeG0

              Коментар


              • #22
                От: Кировец.......

                Е*аси машината ама не видях ремарке ли е тва дето тегли,а и тоя ми се видя по-къс от останалите сигурно,защото няма навес
                Обяснимо е даже и нелогичното. Дали ще го разбереш зависи само от багажа в китарата ти.

                Коментар


                • #23
                  От: Кировец.......

                  Първоначално публикуван от radoslav94 Преглед на мнение
                  Е*аси машината ама не видях ремарке ли е тва дето тегли,а и тоя ми се видя по-къс от останалите сигурно,защото няма навес
                  Ремарке някакво ще да е..някаква руска талига за трупи.Так поне ми се струва.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Кировец.......

                    Пахотные тракторы К-700, К-700А, К-701, К-701М



                    Назначение:
                    - для основных сельскохозяйственных работ с навесными, полунавесными и прицепными машинами, а также для транспортных, некоторых землеройных и мелиоративных работ в сельском хозяйстве.
                    Изготовитель:
                    - Ленинградский Кировский завод.

                    Годы выпуска с 1975 с 1972 с 1989
                    Общее количество выпущенных тракторов 401300
                    Мощность двигателя, л.с. (кВт) 203 (154) 267 (19 305 (224)
                    Эксплуатационная масса, кг 11900 12400 13590
                    Число передач вперед / назад 16 / 8 16 / 8 16 / 8
                    Диапазон скоростей движения вперед, км/ч 2,6 - 30,2 2,9 - 33,8 3,66 - 30,0





                    Серията Кировец K-9000 включва 5 модела: K-9360, К-9400, K-9430, К-9450 и К-9520. Те са предназначена да изпълнява основни селскостопански работи: оран, култивиране, брануване, сеитба и транспортни дейности. Универсалността на тракторите Кировец К-9000 се състои в това, че те са в състояние да работят с всички видове селскостопанска техника, както руско, така и западно производство. Тракторите от серията Кировец K-9000 могат да работят с прикачен инвентар с голяма работна ширина за обработка на големи площи в кратки срокове.
                    В разработката на серията трактори Кировец К-9000 участват заедно инженерите от Петербургския тракторен завод и техни колеги от водещи немски фирми. Техническите характеристики на трактори са не по-лоши от най-добрите западни модели. Тракторите са оборудвани с модерен двигател Mercedes-Benz, с мощност от 354-516 к.с. Благодарение на триточковото окачване на задната навесна система, Кировец има товароносимост на задната ос до 10000 кг. Производителността на хидравличната помпа е 190 л/мин.
                    За разлика от предишните модели на трактори Кировец, в серията К-9000 се използва съвсем различна платформа, по-надеждна съчленена рама и възли, а 1030 литровия резервоар за гориво е проектиран за работа десет часа без презареждане.
                    Значително е подобрена скоростна кутия, а на най-мощните модели трактори Кировец - К-9450 и К-9520 е монтирана хидромеханична скоростна кутия Twin Disc, произведена в САЩ. Превключването на предавките може да се извършва под товар, без прекъсване на потока на мощността.
                    Съвременната кабина отговаря на всички международни стандарти за безопасност и предлага удобни условия за оператора. Климатик, система за отопление, видеокамера за наблюдаване на оборудването - всичко това спомага за повишаването на производителността на оператора.
                    Всеки трети е шести

                    Коментар


                    • #25
                      От: Кировец.......

                      Пичове не се заблуждавайте К700 са оборудвани с МАЗови 6 цилиндъра двигатели и следващите са с КРАЗови 8 цилиндрови като за повече мощност са с турбини ( не зная само дали са руски или други ).Но все пак са си сериозни машини.
                      Като казва колегата :
                      'Нема' такова вадене,няма!!!
                      Напълно съм съгласен с него, не съм сигурен дали някой от новите трактори ще се измъкне от такава ситуация.



                      По добре късно от колкото никога .
                      Нула89781нула019

                      Коментар


                      • #26
                        От: Кировец.......

                        Май май, според теб не само ние сме заблудените за броя на цилиндрите...
                        http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A-700
                        Кольо Динев

                        Коментар


                        • #27
                          От: Кировец.......

                          Нали говорим за К700 , К701

                          Производитель: ЯМЗ
                          Тип: дизельный
                          Объём: 11 150/14 866 см3
                          Максимальная мощность: 150-130 / 235-420 л.с. л.с., при 1700-2100 / 1700-2100 об/мин
                          Максимальный крутящий момент: 667-1275 / 1108-1765 Н·м, при 1200-1500 / 1200-1500 об/мин
                          Конфигурация: V-образный
                          Цилиндров: 6/8
                          Клапанов: 12/16
                          Экологические нормы: Евро 0, 1, 2, 3
                          Ход поршня: 140 мм
                          Диаметр цилиндра: 130 мм
                          Cтепень сжатия: 17,5
                          Система питания: топливоподкачивающий насос низкого и топливный насос высокого давления, с непосредственным впрыском
                          Охлаждение: жидкостное
                          Клапанной механизм: OHV
                          Материал блока цилиндров: чугун
                          Ресурс: 800 тыс. км.
                          Тактность (число тактов): 4
                          Рекомендованное топливо: дизельное топливо
                          Последно редактирано от aptt; 19-12-13, 22:57. Причина: 1
                          По добре късно от колкото никога .
                          Нула89781нула019

                          Коментар


                          • #28
                            Re: Кировец.......

                            Е за тях де:
                            JaMS-238 NB JaMS-240 B JaMS-8423
                            8-Zylinder-Viertakt-Diesel, Direkteinspritzung, Turbolader 12-Zylinder Viertakt-Diesel, Direkteinspritzung 8-Zylinder Viertakt-Diesel, Direkteinspritzung, Turbolader mit Ladeluftkühlung
                            130 / 140
                            14.860 22.288 17.240
                            158 / 1700 220 / 1900 246 / 1900
                            16 / 8 16 / 8 (unter Last schaltbar)
                            2,9–31,8 / 5,1–27,7 2,6–30,2 / 4,6–21,7 2,9–33,7 3,7–30,0 / 6,4–23
                            23.1/
                            28-26 AS
                            720-665 R
                            28.1-26 R
                            720-665 R
                            26-26 AS
                            30,5 R
                            32 12 PR
                            11.550 12.810 13.400 14.500
                            7010 / 2530 / 3450 7400 / 2880 / 3550 7430 / 2880 / 3530 7485 / 2870 / 3990
                            3050 / 1910 3200 / 2115 3785 / 2100

                            Коментар


                            • #29
                              Re: Кировец.......

                              Ето малко за надъхване и раздухване на спорове:

                              Сигурно сте го гледали де, ама аз винаги се смея.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Кировец.......

                                Първоначално публикуван от aptt Преглед на мнение
                                Нали говорим за К700 , К701

                                Производитель: ЯМЗ
                                Тип: дизельный
                                Объём: 11 150/14 866 см3
                                Максимальная мощность: 150-130 / 235-420 л.с. л.с., при 1700-2100 / 1700-2100 об/мин
                                Максимальный крутящий момент: 667-1275 / 1108-1765 Н·м, при 1200-1500 / 1200-1500 об/мин
                                Конфигурация: V-образный
                                Цилиндров: 6/8
                                Клапанов: 12/16
                                Экологические нормы: Евро 0, 1, 2, 3
                                Ход поршня: 140 мм
                                Диаметр цилиндра: 130 мм
                                Cтепень сжатия: 17,5
                                Система питания: топливоподкачивающий насос низкого и топливный насос высокого давления, с непосредственным впрыском
                                Охлаждение: жидкостное
                                Клапанной механизм: OHV
                                Материал блока цилиндров: чугун
                                Ресурс: 800 тыс. км.
                                Тактность (число тактов): 4
                                Рекомендованное топливо: дизельное топливо
                                Е да де... и на тях се монтира ЯМЗ 238
                                Кольо Динев

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X