Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рециклиране на един Болгар ТК-80

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Рециклиране на един Болгар ТК-80

    Аз бих заложил на това за теглене http://www.agrochasti.com/userfiles/...oduct_4600.jpg

    Коментар


    • #77
      От: Рециклиране на един Болгар ТК-80

      Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
      Аз бих заложил на това за теглене http://www.agrochasti.com/userfiles/...oduct_4600.jpg
      Аз съм с такова теглене но много разбива навесната система (оста и раменете)

      Коментар


      • #78
        От: Рециклиране на един Болгар ТК-80

        Ако купуваш оста от магазина е нормално.Няколко такива смених под формата на дъга,не ме питай как съм ги избивал.Накрая ползвах една стара полуоска и след една вечер престой в печката стана чудна ос(е и стругар трябваше след това).След това при ковача да я закали и си реших проблема,доста години вече не е мръднала.За гредите не знам какво да ти кажа,при мен са мелез между болгар и юмз и не съм имал никакви проблеми освен леко наваряване в краищата,но то си е нормално.Женската част,която се хваща за оста е от ТК80,дъските са от юмз и напречната греда също,жабата мисля че е еднаква и за двата модела.Пробвах и с заводската греда дето се хваща направо на късите дъски,но пръскачката и ремаркето често се опитват да се срещнат с калниците и трябва да се внимава,с дъските от юмз-то има място дори при пълен завой.

        Коментар


        • #79
          От: Рециклиране на един Болгар ТК-80

          Теглича оригиналният на болгара нещо не ни харесва.Ухото му е 50 мм ,което означава ,че трябва да сменя на всички ремаркета и цистерната ушите. Отделно самата ос ми се вижда тънкаж работа. Имаме един чисто нов Ифов буфер от старата комбайна Fortschritt E516-ка ,който дърпа колесара и мислим него да приспособим.Доста по.здраво е като изработка.За разлика от оригиналният болгаров ,който има пружина/фитил вътре , ифовият е на каучукуви тампони. Лошото е ,че на холанда щяхме да слагаме него /ифовият/ защото пък холанда ще дърпа сламопресата и пръскачката.В краен случай ще търся още един ифов - като този:

          https://bazar.bg/obiava-13377896/teglich-nov

          Коментар


          • #80
            От: Рециклиране на един Болгар ТК-80

            И на мен ми се вижда слабичък на снимката,а до сега не съм виждал такова чудо в употреба.Нямам си идея за какъв товар е разчетен трактора,но тука по време на жътва редовно се случва със същите трактори като моя да влачат по две ремаркета,чудя се откъде намират толкова душичка в трактора да ги дърпа.С тези къси тегличи не е ли проблем при маневра на тясно място?

            Коментар


            • #81
              От: Рециклиране на един Болгар ТК-80

              Изглежда като на 952.2 то,но май е олекотен.

              Ако се ползва само за дърпане без товар върху него,би трябвало да върши работа.
              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

              Коментар


              • #82
                От: Рециклиране на един Болгар ТК-80

                Не знам при спускане с ремаркето и изкачване на байр ...дали ще издържи теглича

                Коментар


                • #83
                  От: Рециклиране на един Болгар ТК-80

                  Първоначално публикуван от htz180 Преглед на мнение
                  ...Възможно е и да са 9x16.Разлика е съвсем малка в диаметъра външният и широчината спрямо 12x16 - джантата е една.Имам една такава 9x16 и съм я сложил за съхранение до 12x16 и е около 5 см по-малък диаметъра...
                  Според мен потърси 12х16 с повечко платове, и съотв. джанти, и направо ги слагай. Екстра ще му дойде, и колкото по-вече платове, толкова по-добре. Предницата няма да затъва толкова лесно в меки терени под натоварена кофа, а и теглото ще се разпредели на по-голяма контактна площ, и завиването би трябвало да е по-лесно, отколкото с штатните 20-ски. На практика ако 12х16 дойдат около два пъти по-широки от 20-ските, при същия външен диаметър, би трябвало да стане екстра работата на товарача. Виж от джипа, ако имаш и 3-4-5 стари въшншни гуми за запълване с бетон, за задни противотежести на задния навес. Там ако успееш да докараш поне 350-400кг. с тях, и нещата още ще се подобрят.
                  -Чем занимаетесь по жизни?
                  -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
                  -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

                  Коментар


                  • #84
                    От: Рециклиране на един Болгар ТК-80

                    И така - една година без 2 дена по-късно реших да кача няколко снимки поне малко от малко да довърша темата. Не ,че трактора е готов - има още доста работа и ще има и тук други публикации ,но все пак. Към момента механиката работи безпроблемно - остават разни козметични идеи и планове като например монтирането на въпросните в 1-ва страница нови пластмасови капаци.Всъщност излъгах - аксиалният лагер след товаренето на 3 гондоли и разтоварването на 20 тона тор замина.Купихме нов - разцепихме трактора - новият ,който го купихме от ДИС ни дадоха гаранции ,че не е ментак ,а е хубав беларуски.На външен вид наистина имаше разлика със старият ,който купихме и монтирахме Януари 2018-та ,а и цената беше по-висока.Общо взето си бях наумил да купя възможно най-скъпият аксиален лагер като тук пак идва темата с китайските части .Първият лагер няма да казвам от къде е купен ,но е от същото мяасто в Пазарджик където продават и китайската глава и половината китай всъщност. Както и да е..... Трябва да се измисли по-удачен начин за пречистване на въздуха влизащ в кабината - долу има снимка.Джантите не са боядисвани - едната е спуката и трябва да се замени.Резервна имам ,време не толкова. Като цяло дребни неща ,но поради факта ,че трактора се ползва постоянно по него се работи от време на време както и вчера докато сменях спукана тръба на вторият разпределител (От където е и всичкото това масло на снимките около навеса и коритото - днес ще се мие) та докато сменях тръбата се сетих за темата и решиш ,че най-малкото е редно поне да не я оставям висяща.

                    Тъй като съм с късата греда ,а от време на време се налага да закачвам и лапите тъй като при окопаване болгара е по-маневрен от холанда ,а лапите не ми се разкарват всеки път ,не ми се подмятат и в кабината трябваше да им намеря място.Липсата на втори резервоар помогна.Маслото отоло тях е от липсващият маркуч с тръба на следващата снимка.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20190119_144542.jpg
Прегледи:1
Размер:522.5 КБ
ID:5806788
                    Вторият разпределител чирпанският замомента е много много добре , оригинално идват с доста натегнат предпазен клапан и при 900 кг товар на фадромата направо изключва.След лека корекция от наша страна Болгара вдига Курт-а с кутиите за микротора и прочие около 1400 кг без каквито и да е проблеми.Напълно безопасно и щадящо шенкелите мероприятие. Кутията на Т-то ,кабината и двигателя му пък все едно не са там.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20190119_144546.jpg
Прегледи:1
Размер:443.4 КБ
ID:5806789
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:123.jpg
Прегледи:1
Размер:172.0 КБ
ID:5806805
                    Светлините по трактора са само LED китайчета всичко като за момента свети доста добре.Страничните завъртяни настрани правят доста добри петна на 45-градуса в двете старни по посока на движение и се оказа много удобно когато търсиш рулонните бали в полето в 2 през нощта.Габаритите долните са с динамични мигачи...
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20190119_144623.jpg
Прегледи:1
Размер:382.5 КБ
ID:5806790
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Без име2323.jpg
Прегледи:1
Размер:49.3 КБ
ID:5806804

                    Таблото с уредите стана сравнително добре.Зумера за ниско ниво и лампата за ниско налягане на маслото работят ,от комбинираният уред почти всичко /без налягане в скоростите / работи.Уреда излезна китайски - след като една старозагорска фирма доста известна с тъп и неработещ онлайн сайт пратиха китайски първият път продавайки го за беларуски на доста добра цена ,а той дойде неработещ им го върнахме.Веднага пратиха друг за който даваха майка си и баща си като гаранция ,че не е китайски.Вторият който дойде също по вида на изработката му личише ,че е китайски - отделно факта ,че навсякъде по отливката има думи на китайски ,който не мога да прочета ,но най-вероятно е изписано ,че съм балък. На този етап вече не ни се разпраяше с тъпаци и просто го монтирахме.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20190119_144835.jpg
Прегледи:1
Размер:638.4 КБ
ID:5806791
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20190119_144847.jpg
Прегледи:1
Размер:664.8 КБ
ID:5806792
                    Лоста за ходонамалителя се махна за да има повече място в краката и сеизнесе с лостова система отстрани вдясно от волана ,като не знам каква е причината ,най-вероятно лостовата система действа като рамо ,но превключването става все едно на холанда сменям шътъла.Много добре се получи ,който единственият недостатък е ,че посоките на бързи и бавни са сменени и таблицата ,която съм си залепил на стъклото пред лоста работи на обратно.Но това е нещо ,с което се свиква.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20190119_144905.jpg
Прегледи:1
Размер:470.0 КБ
ID:5806793
                    Препоръчвам на всеки да си направи задното стъкло по този начин.Никакво заключване ,нищо.Газовият амортисор в момента на прибиране в долната част вече започва да действа на обратно и направо дърпа сам и заключва стъклото.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20190119_144938.jpg
Прегледи:1
Размер:733.4 КБ
ID:5806794
                    Компресора работи ,като сме го ползвали 4-5 пъти досега ,но трябва да се промени бързата му връзка.Плаши ме малко факта ,че е от старите без мазане ,но все пак работи от време на време и ние го следим.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20190119_145106.jpg
Прегледи:1
Размер:464.0 КБ
ID:5806797
                    Това не знам колко от вас са го виждали и дали няма да паднат от стола ,но е вече на 10-12 години и не е мръднало.Вътре има армировка за половин АЕЦ Белене както и найлон между самият бетон и джантата и шпилки с гайки ,от където да се свалят тежестита ако се наложи. Вулканизатора каза ,че имаме доживотна забрана да караме тоя трактор при него.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20190119_145049.jpg
Прегледи:1
Размер:555.4 КБ
ID:5806796
                    Лостовете за навеса и ремаркето -вторият чирпански разпределител не са много удобни ,но за да не пречат на фадромата ,която е основната функция се наложи да са така. Свиква се.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20190119_144948.jpg
Прегледи:1
Размер:438.1 КБ
ID:5806795
                    Въпросният проблем с въздуха на кабината е ,че филтър за купе съм търсил от всякакви коли ,бусове и т.н. ,но с размерите нужни на мен няма.Дори 2 или 3 филтъра сложени един до друг пак не намерих близки като размери ,а на местата където търсих работят все разни авто гурута ,които като идеш веднага питат коя година е ,кой мотор- като опиташ да им обясниш ,че не ти трябва за кола ,а за нещо нестандартно или гледат лошо или продължават да искат за номера на рама номер на модел и така нататък ,единият даже го оставих да търси в компютъра филтър за купе на Болгар 1990-та година дизел двигател 4 литров мотор ,щото този специално нямаше и 8-ми клас пък ми беше и скучно.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20190119_145151.jpg
Прегледи:1
Размер:315.0 КБ
ID:5806798
                    Фадромата е 1967-ма година немска.За момента няма никакви проблеми ,освен накриво заварените от нас рамена за поддържане на хоризонталност на кофата.Наскоро намерих табелките й и просто нямаше как да не ги кача.Наборка е на баща ми.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20190119_145900.jpg
Прегледи:1
Размер:649.2 КБ
ID:5806801

                    Крайният вид не е кой знае какво ,пластмасовите капаци определено ще подобрят вида на трактора ,но имам резерви относно здравината ,а също така фадромата в този й вид ще удря в предният капак пластмасов.За момента трябва да се задоволя с това..
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20190119_145840.jpg
Прегледи:1
Размер:556.7 КБ
ID:5806800
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20190119_145831.jpg
Прегледи:1
Размер:588.0 КБ
ID:5806799
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20190119_145908.jpg
Прегледи:1
Размер:605.5 КБ
ID:5806802
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:37236251_2061153410622601_2464722435132358656_o.jpg
Прегледи:1
Размер:525.8 КБ
ID:5806803

                    Коментар


                    • #85
                      От: Рециклиране на един Болгар ТК-80

                      Един руснак беше слагал възд. филтър от фолксваген тигуан....
                      но на беларуса кабината е по различна
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:310520141093.jpg
Прегледи:1
Размер:542.1 КБ
ID:5806825Натиснете снимката за да я уголемите

Име:310520141094.jpg
Прегледи:1
Размер:462.9 КБ
ID:5806826

                      Коментар


                      • #86
                        От: Рециклиране на един Болгар ТК-80

                        Не знам как товариш камиони с този трактор и натискане на съединителя по 50-100 пъти на гондола. Иначе, добре се е получил, но си хвърлил прекалено много труд.
                        Toyota Avensis 1ad-ftv 2007
                        Toyota Rav4 2ad-ftv 2014 awd

                        Коментар


                        • #87
                          От: Рециклиране на един Болгар ТК-80

                          Съединителя на Болгара се натиска със същата лекота като на Ню Холанда.Това за труда е субективно.Кефа цена няма.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Рециклиране на един Болгар ТК-80

                            На Ню Холанда имаш реверс на волана. Аз товаря камионите без да натискам съединителя, само реверса ползвам. Товарил съм и с болгара, но е прекално трудно.
                            https://www.youtube.com/watch?v=Z6HkB7mbTgg
                            Toyota Avensis 1ad-ftv 2007
                            Toyota Rav4 2ad-ftv 2014 awd

                            Коментар


                            • #89
                              От: Рециклиране на един Болгар ТК-80

                              на МТЗ то му слагат ето този съединнител и.....проблема с натискането е решен....
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image-11-11-15-05-18-3.jpeg
Прегледи:1
Размер:208.5 КБ
ID:5807949Натиснете снимката за да я уголемите

Име:g-belarus.jpg
Прегледи:1
Размер:95.6 КБ
ID:5807950Натиснете снимката за да я уголемите

Име:333.jpg
Прегледи:1
Размер:217.3 КБ
ID:5807951

                              Коментар


                              • #90
                                От: Рециклиране на един Болгар ТК-80

                                Аз сложих с пера 6броя чешки май или нещо такова. Натискането на съединителя не е абсолютно никакъв проблем ,много е лек ,да смяната на скоросит от 3-та на задна например е дразнещо ,но се свиква и не ми се дават 13 000 лева за товарач на холанда при положение ,че имам вече такъв.Просто е лишено от всякаква логика такова действие. Иначе тези ги гледам и по руските форуми много вече взеха да ги качват ,при мен е обикновения съединител със стандартния притескател ,просто е разделен на пера като новите.Механизма ,който е една вилка на ексцентрик с пружина долу под кабината ,който механизъм уж спомага на педала го монтирахме ,но не ни хареса как работи и го махнахме.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X