Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рециклиране на един Болгар ТК-80

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Рециклиране на един Болгар ТК-80

    Добър вечер! Колега, възхищавам ти се на мерака и упоритостта! Аз моя го "рециклирах" в интернет и съм страшно доволен. Кофтито при мен е, че се появиха такива едни измислени конкуренти и дадоха доста дебели цени за рента и ще се отказвам от този бизнес. Когато имах ТК, всеки ден си имах "ангажимент" към него. А основно дърпаше преса и тороразхвърлящо ремарке. Все пак, адмирации за усилието и устрема, може пък и да стане трактор накрая.

    Коментар


    • #32
      От: Рециклиране на един Болгар ТК-80

      htz-то, шапка ти свалям и ти пожелавам винаги това с което се занимаваш да ти доставя удоволствие! Имаш машини дето като случат на стопанин с адекватно отношение и му работят десетилетия. Па даже понасят натаманяване с неща от следващи модели или подобни машини и т.н. Дано и Холандът е от тоз чешит, ще казваш по-нататък.
      Фортшрит комбайнът в България ли е работил или е докаран отвън? Никога не са били масова марка в България, но който е работил с такава техника знае за какво става въпрос. При нас на село се появиха година след Доминатор, /значи 82а трябва да е било/, 516 В и долу горе наоколо все така беше - по 1-2 такива зелени го играеха дубъл на по един Клас и останалото - руско. С грамадния хедер, допреди 5-6 години работеха с Доминатора, може и още да са някъде в експлоатация, както и косачките и сламопресите. А през 90-те доста такива ГДРейски машини се докараха по Дунава. Сини, зелени, от цялата гама, че чак до 527 /MDW/, после им смениха цвета и станаха Кейс . Един познат веднъж направо четири си докара, две 516 и две 517, добре си поработи с тях...
      Живи и здрави!
      Последно редактирано от jordanov sv; 29-01-18, 15:27.

      Коментар


      • #33
        От: Рециклиране на един Болгар ТК-80

        Колегата,да те попитам за стартерите,понеже лятото си купих от продукта на китайско-латвийската дружба,без да знам разбира се(абсолютно същия е като този,който си снимал).Има едни подобни но с по-масивна изработка на корпуса Magnetron мисля че се водеха чешки,при тях същото ли е положението?Този,който си взел редукторен ли е,понеже като гледам корпуса ми изглежда много малък за да има редуктор.За един сезон съм доволен от китайския стартер,много по-добре е от заводското изделие,благодарение на заводския скапах 180Ah акумулатор,и стартерна количка с 250А диоди.При мен в момента при температури около 0-лата пали с 72Ah акумулатор без проблем само с "смукача",електрофакела разбира се не работи.Поздравления за мерака да го възстановиш,дано греша и ти върши работа,но според мен по-вероятно да ти къса нервите.Не си ли мислил за глава с подгревни свещи ако караш зимата?

        П.С.
        http://www.opticom-bg.com/shops/user...roduct_256.jpg за този стартер говоря вървят около 200-220лв по магазините,до колкото знам има резервни части за тях и дават 2 години гаранция.

        Коментар


        • #34
          От: Рециклиране на един Болгар ТК-80

          Да това от снимката е наистина Магнетон и аз карам с два такива.Корпуса няма кой знае каква разлика да не кажа почти никаква с този който показва колегата по-горе.Има си редуктор иначе с тези габарити нищо няма да направи.Ползвам ги вече пета година като единия е монтиран на самоходната косачка Е-302,а там въртенето е в пъти по-трудно от колкото при ТК.Има и големи ментете китайски които работят от ден до пладне.Тези от Отиком продават стартери от няколко производителя така,че първо питаш и казваш какво искаш после поръчваш.Това не означава,че пак няма да захапеш грешната кукичка.

          Коментар


          • #35
            От: Рециклиране на един Болгар ТК-80

            Аз питах за този на колегата дали има редуктор,защото като гледам корпуса,освен ако редуктора не е супер компактен не виждам къде може да е побран.

            Коментар


            • #36
              От: Рециклиране на един Болгар ТК-80

              Повече от 5 г ползвам магнетони на мтз80, т16, и един Зил с болгарски двигател, никакви ядеве също и по-голям акумулатор от 100 амп нямам, купувал съм ги на цени над 200 лв

              Коментар


              • #37
                От: Рециклиране на един Болгар ТК-80

                Първо купих този със синия надпис ВАМО.....като го отворих ....изненада няма цедка само утайник е.
                И реших и му купих един филтър (те са взаимозаменяеми само се сменя болта м6 с м6Х100) и вече е монтиран.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20180202_152811.jpg
Прегледи:1
Размер:394.6 КБ
ID:5780130Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20180202_152819.jpg
Прегледи:1
Размер:380.5 КБ
ID:5780131Натиснете снимката за да я уголемите

Име:p201612211048196244032.jpg
Прегледи:1
Размер:45.9 КБ
ID:5780132

                Коментар


                • #38
                  От: Рециклиране на един Болгар ТК-80

                  А с какво гориво карате?Аз зареждам предимно от бензиностанция(понеже няма друго) и грубия филтър ми стои само за украшение.Щом финия филтър е хартиен елемент мисля че няма нужда от грубия,поне при колите не е необходимост.
                  Колкото до стартера,безгрижно паля с акумулатор 60Ah при 0 градуса околна температура,с оригиналния това и през ум не ми е минавало.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Рециклиране на един Болгар ТК-80

                    На ЮМЗто миналата година смених грубия филтър, ей така-профилактично, че не сещах кога съм го сменял.
                    То си е пластмасова цедка, на резба, с шестограм за ключ, просто развиваш старата и слагаш новата.. Даже, ако човек е много пинтия-може да измие старата цедка, и да си я ползва пак, ама айде няма нужда. Новата е 2-3 лева...

                    За сведение-на старата дето е работила години, и през нея са минали тонове нафта-нямаше никакви боклуци. Или почти никакви. Които и да ги има-финия филтър ще ги спре, те са достатъчно големи з анего.
                    Но и финия не ми е създавал ядове.

                    Чак се чудя на теми в които яко се псува качеството на нафтата. Как пък досега не съм случвал на боклук?..
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Рециклиране на един Болгар ТК-80

                      Стартера е редукторен , такива са на летрика - прави.Има в youtube клипове руски за тия стартери показват няколко вида китайски.Ще пробвам да го намеря.Ние с китайският карахме 2-3 години. Има и споучливи има и боклуци. Работата е на късмет.

                      Що се отнася до горивото - и за съм на мнение ,че ментета няма.Да добавки не слагат - аз всяка есен си купувам Бардал или Лики Моли и слагам добвака за дюзи и против замръзване на всичко.И на Т-то. Ефект има. Както един служител на едан австрийска верига бензиностанций ни каза - и скъпият дизел и евтиният ,от една цистерна ги пълним

                      Коментар


                      • #41
                        От: Рециклиране на един Болгар ТК-80

                        Колега тенев ,наистина няма филтър ,просто центробежен утайник е ,така ,че имам аз вина ,че те подведох ,защото ти първоначално на този с филтъра се бе спрял. Аз за момента мисял да карам с този утайник и финият филтър. Поне при ню холанда е така и не е имало проблеми. Ако видя пък ,че не върши работа ще взема и елемент. Ти изляло нова стойка ли взе защото виждам ,че е алуминиевата част горе е с ниска опашка ,не като при моя с голяма опашка и надпис ВАМО или само елемент взе и го пригоди към старата стойка?

                        Коментар


                        • #42
                          От: Рециклиране на един Болгар ТК-80

                          Поздравления за труда колега!По-нагоре се спомена за казанче за управление, откъде може да си купя едно ?

                          Коментар


                          • #43
                            От: Рециклиране на един Болгар ТК-80

                            Няма проблеми колега не си ме подвел....! Филтъра е същия като твоя пише ВАМО стойката си оригиналната с която си дойде филтъра (само малко разширих отворите да съвпадне съосието) и съм ползвал щуцерен болт (а при теб е с тръбички)
                            Видях че някои JDeere i MF имат такива филтри така че избора ми е правилен.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:55.jpg
Прегледи:1
Размер:91.2 КБ
ID:5780711
                            Последно редактирано от krumtenev; 09-02-18, 07:54.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Рециклиране на един Болгар ТК-80

                              Колега покрайна - казанчета оригинални само за уплавлението в оптикома мисля ,че има.Вътре са с филтър.Някъде в темите на колегата Тенев - има една тема за тунинговане на беларус 952 - там имаше споменато за казачнето. Що се отнася да нашето - неръждавейка самоделно е.Цилиндрично на мястото на оригиналният въздушен филтър.

                              Има и вариант за предно казанче на мястото на оргиналното управление , на са около 120 лева от Болгар Агро , Селмаш и други.
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:kolonka-pompa-dozator.jpg
Прегледи:1
Размер:90.6 КБ
ID:5780794

                              Коментар


                              • #45
                                От: Рециклиране на един Болгар ТК-80

                                На мен ми трябва за едно ЮМЗ което е с фадрома и багер

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X