Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за Кировец К-700А и К-701А

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Съвет за Кировец К-700А и К-701А

    Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
    Скоростите не издържта с оргиналния двигател,камо ли с ЯМЗ 236.По нежно е,и не търпи издевателства.
    К-то е друга бира.Изключително здрави мостове и кутии.
    К-701 е наистина друга бира,но за Т-етките не съм съгласен.Верно оригиналните СМД мотори куцат,но нямат проблеми с кутиите,стига да са направени кадърно и със истнински части.Последните версии със ЯМЗ нямат хидроакумлатор под радиятора и палят пакетите на хидромуфите заради намаленото количество масло,прегряват.
    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

    Коментар


    • #17
      От: Съвет за Кировец К-700А и К-701А

      Т.е на тези които са с заводско изпълнение с ЯМЗ,нямат този хидроакумлатор под радиятора ?

      Коментар


      • #18
        От: Съвет за Кировец К-700А и К-701А

        Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
        Т.е на тези които са с заводско изпълнение с ЯМЗ,нямат този хидроакумлатор под радиятора ?
        Олекотени са!Поради тази причина маслото за ск е 20л и скоропостижно прегрява.На старите две версии е с хидроакумолатор и общото количество на маслото е 40л.Не знам кой безумен гений е решил,че може да работи с по-малко количество,при сериозен напън,маслото започва да цвърчи и изпича всичко,включително и боята по корпуса на ск.
        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

        Коментар


        • #19
          От: Съвет за Кировец К-700А и К-701А

          След коя година ги правят тези изпълнения?

          Коментар


          • #20
            От: Съвет за Кировец К-700А и К-701А

            Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
            След коя година ги правят тези изпълнения?
            Знам ли,след 2000г,синичките със стандартен МАЗ,ревът от кутии точно по тази причина.
            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

            Коментар


            • #21
              От: Съвет за Кировец К-700А и К-701А

              Тази тема е за к700 и к-701, а не между тях и Т.Вижда ми се слабо,а и да споделя,че земя 100 декара трябва да е достатъчна за к-701

              Коментар


              • #22
                От: Съвет за Кировец К-700А и К-701А

                Първоначално публикуван от Evdjelereca Преглед на мнение
                Тази тема е за к700 и к-701, а не между тях и Т.Вижда ми се слабо,а и да споделя,че земя 100 декара трябва да е достатъчна за к-701
                За парцели под 80-100дк,К-то е нерентабилно,просто ще имаш излишен разход за транспорт,за заглавявания.За да има смисъл инвестицията трябват големи парцели,там разхода пада,но това при идеялни условия случващи се на няколко години.При нормална оран 32-35см разхода е от порядъка на 2-2,5л,ако е кално стига 4,5-5л.Резервоарите за гориво са 2х350л,стигат за 18-20ч в зависимост от натоварването,някой път не стигат,особенно ако има помагачи.Това за К-701,няма западен тактор,който да гори по-малко от руската техника,лично изпитано.
                Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                Коментар


                • #23
                  От: Съвет за Кировец К-700А и К-701А

                  Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                  За парцели под 80-100дк,К-то е нерентабилно,просто ще имаш излишен разход за транспорт,за заглавявания.За да има смисъл инвестицията трябват големи парцели,там разхода пада,но това при идеялни условия случващи се на няколко години.При нормална оран 32-35см разхода е от порядъка на 2-2,5л,ако е кално стига 4,5-5л.Резервоарите за гориво са 2х350л,стигат за 18-20ч в зависимост от натоварването,някой път не стигат,особенно ако има помагачи.Това за К-701,няма западен тактор,който да гори по-малко от руската техника,лично изпитано.
                  Съгласен съм с теб,но ако примерно имаш малък трактор...да кажем Болгар.Една малка нива трябва да е минеш 15 пъти,а с Кировеца 5.Това прави по-малък разход.Единствено е лошото, ако земите ти са далеч една от друга,а и не съм напълно сигурен колко дка имам.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Съвет за Кировец К-700А и К-701А

                    Не е е достатъчна.За парцели под 200дк,не си заслужава,разхода няма да ти хареса.
                    Ако си с по-малки си търси Т-150.Има хора които с един Беларус 100 к.с гледат по 1500дк без проблеми.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Съвет за Кировец К-700А и К-701А

                      Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                      За парцели под 80-100дк,К-то е нерентабилно,просто ще имаш излишен разход за транспорт,за заглавявания.За да има смисъл инвестицията трябват големи парцели,там разхода пада,но това при идеялни условия случващи се на няколко години.При нормална оран 32-35см разхода е от порядъка на 2-2,5л,ако е кално стига 4,5-5л.Резервоарите за гориво са 2х350л,стигат за 18-20ч в зависимост от натоварването,някой път не стигат,особенно ако има помагачи.Това за К-701,няма западен тактор,който да гори по-малко от руската техника,лично изпитано.
                      Интересно, защо тогава се продават и други марки? И защо западняците не си купуват икономични К-та???
                      Хайде стига глупости. Имам някакъв опит, от 90-та работя в селското стопанство, от 97-ма продавам трактори и комбайни.
                      Георги Донев, 0889 437 687
                      Nissan Patrol Y60

                      Коментар


                      • #26
                        От: Съвет за Кировец К-700А и К-701А

                        Никой не казва че са по-икономични,разхода е еднакъв при сходна мощност.Ама сега да ми ги носите на ръце,виждате ли западните били върха на сладоледа,не съм съгласен.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Съвет за Кировец К-700А и К-701А

                          Първоначално публикуван от Георги Донев Преглед на мнение
                          Хайде стига глупости. Имам някакъв опит, от 90-та работя в селското стопанство, от 97-ма продавам трактори и комбайни.
                          От почти същото време и аз работя в селското стопанство.Руската техника е икономична,но шумна и не комфортна,за глухи трактористи,скапва водача за норматив.Преимущетвата на западните аналози са именно във обезшумяването и комфорта на водача.В 90% от случаите посочените конски сили са преувеличени или се достигат на пълна мощност,на която трябва да си идиот да караш цял ден.Съпоставка,имам три МТЗ-та,две МТЗ-80 и МТЗ-952.2,също имам и два Хърлемана ДТ-100(ландини).На култвиране(слято) МТЗ-тата харчат в порядъка на 600-700гр/дк,Хърлиманите 1,200-1,300,това с еднакви култиватори чизели.Дисковане,700-800гр спрямо 1,30-1,500,вярно-комфортни са!За оран не ми се говори,разликата е почти двойна,че и отгоре имам колеги с Джонита,с Кейсове,стане ли въпрос за разход,всички се сещат за руските дараци,някои отново си взеха К-та.
                          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                          Коментар


                          • #28
                            От: Съвет за Кировец К-700А и К-701А

                            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                            И това, че гори много е мит.

                            При оран на 30-32 см на мен ми гореше 1,8 литра нафта на декар.
                            Не знам как си я постигнал Коле, тая норма - ама тотално не съм съгласен. При читава 12ца по малко от 4 на дк не е падало . Това за разхода .+маслото дето в кампания се сменя чрез доливане.
                            Може и от почвата да е . Ако вземеш да ги разправяш тия на някой в Добруджа , ще те слушат точно 30 сек . и после ще се правят , че не те познават.

                            Отделно като всяка , повтарям ВСЯКА машина правена в СССР лагера , не подлежи на коментар за здравина и ергономичност.
                            Да започнем от материалите , преминем през технологията на производство и свършим с кадрите .

                            Конските сили - мнооого вариращ фактор - никога не може да постигне споменатото в сертификата (Все пак всички вие знаете кога мощността е най голяма и кога се разминава с въртящия момент - ама това е съвсем друга бира) .

                            Друг е въпроса и със сервиза - това нещо е направено да си изживее моточасовете (или да не ги изживее) и след това се взема следващото .
                            Има и виц за него - измислено е от един инженер за да накаже тракториста дето чаластрел жена му.

                            Въпреки проблемите които създава - работата която върши се вижда : "Мечката е минала от тук!"
                            Друг е въпроса на каква цена - морална и материална ?

                            Коментар


                            • #29
                              От: Съвет за Кировец К-700А и К-701А

                              Ако искате да съсипете бизнеса на момчето, дето пита и сега започва да работи , препоръчвайте му сделаното.
                              Тия в от Добруджа, дето имат повече Мерцедеси от Балканстар не съм чул да работят със сделани машини.
                              Да не стане да продаваме Спринтерите и да минаваме на Газели?
                              Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                              Коментар


                              • #30
                                От: Съвет за Кировец К-700А и К-701А

                                Първоначално публикуван от Rachido4x4 Преглед на мнение
                                Не знам как си я постигнал Коле, тая норма - ама тотално не съм съгласен. При читава 12ца по малко от 4 на дк не е падало . Това за разхода .+маслото дето в кампания се сменя чрез доливане.
                                Този разход не съм си го измислил, толкова се водеше в нашата кооперация разхода за оран с К-701. И реално си гореше долу-горе толкова, но при добри условия-подходяща влажност на почвата, голям блок(имаме по 500-600 дка блокове), зареждане на нивата, и денонощна работа, на две смени.

                                За разхода на масло не съм съвсем съгласен. Ако го надупиш и цял ден го караш с яко газ, и на високи обороти-да, горят, ама то и всяка машина при гаден режим гори. Обаче, ако го караш спокойно-доливахме по 2-3 литра на седмица. Което е нищо в сравнение с работата която е свършил трактора.

                                Всичко това го пиша от опит, не е изсмукано от нета, или по приказки от "някой на когото баджанака имал съсед, чийто братовчед бил работил в ТКЗС, и бил виждал трактор".

                                К-701 си е доста безпроблемна машина, при човешко отношение, и адекватна поддръжка се отплаща много.
                                Обаче си иска големите площи, за 100 декара е направо смешно да се мисли за такъв мастодонт.
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X