Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за Кировец К-700А и К-701А

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съвет за Кировец К-700А и К-701А

    Здравейте,Скоро ще закупувам трактор.Насочил съм се към Кировец К-700А или К-701А. Казаха ми,че горят много(все пак са с танкови двигатели),но бих искал да ми кажете по-точна цифра,защото не мога да намеря никъде такава информация,труден ли е за поддръжка,какво изисква...и всякаква друга информация за тези машини и кое е по-добре-700 или 701?Ще ви бъда много благодарен?

  • #2
    От: Съвет за Кировец К-700А и К-701А

    Това който ти казва че са с танкви двигатели,явно го е виждал само на снимка.Започват от 240 к.с до 320к.с?Към кой си се насочил?

    Коментар


    • #3
      От: Съвет за Кировец К-700А и К-701А

      Ето ти малко данни за Кировеца http://www.tocc-bg.com/Uslugi17_files/prodajbi5_1.htm Само не знам за какво ти е това архивно чудовище ?

      аз обаче бих предпочел това http://www.statev.info/productdetail.php?ID=34

      Коментар


      • #4
        От: Съвет за Кировец К-700А и К-701А

        Първоначално публикуван от piron45 Преглед на мнение
        ...Само не знам за какво ти е това архивно чудовище ?...
        Цената братче, цената - инак всеки знае кое е хубаво.
        Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

        Коментар


        • #5
          От: Съвет за Кировец К-700А и К-701А

          Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
          Цената братче, цената - инак всеки знае кое е хубаво.
          То че цената е водеща,водеща е ,но при положение,че подръжката е много скъпа и това е фактор.И да не забравяме старите машини може сам да си ги постегне докато новите само хора с лаптопи който за 1 диагностика взимат пари като за основен ремонт на старото .К701 е по-добрият избор гледай да е 12-так със разделените глави ЯМЗ 240.

          Коментар


          • #6
            От: Съвет за Кировец К-700А и К-701А

            Първоначално публикуван от mitko_racing Преглед на мнение
            То че цената е водеща,водеща е ,но...
            Да бе, ма защо това „но", в края на краищата и ти за цената единствено говориш.
            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

            Коментар


            • #7
              От: Съвет за Кировец К-700А и К-701А

              Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
              Да бе, ма защо това „но", в края на краищата и ти за цената единствено говориш.
              Ми тя е главният фактор.Много от хората нямат финансовата възможност за ново и карат старото(както и аз самият).

              Коментар


              • #8
                От: Съвет за Кировец К-700А и К-701А

                И това, че гори много е мит.

                При оран на 30-32 см на мен ми гореше 1,8 литра нафта на декар.
                Нека колегите със съвременни трактори да се похвалят с такъв разход.

                Иначе си е адска машина, отвсякъде. Ма 300 коня за малко пари-само това.
                Па и като ги карахме едно време к'во-да не сме умрели?
                Както писах в една стара тема-на майката земя не и пука какъв е тракторът който цепи гръдта и.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #9
                  От: Съвет за Кировец К-700А и К-701А

                  Въпроси към задалия темата. Имаш ли човек който ще го кара и поддържа? Имаш ли инвентар за него? За оран на големи площи може да е много рентабилен,но при останалите обработки... Т-150К е по-универсален, а и все още почти във всяко село има поне по един такъв.
                  П.п. Колегата uazik мисля, че може да ти бъде полезен.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Съвет за Кировец К-700А и К-701А

                    Нямам абсолютно нищо за трактора.Просто имам план за започване на бизнес с животновъдство и земеделие в западна Стара планина.Има много ниви.Зимата ще се налага да се ринат пътища,а с ЮМЗ това е невъзможно .Затова съм се насочил към тази машина.Ще се оборудвам само с руска техника,защото само такава може да издържи на такива условия.И този разход 1.8 нафта на декар е нещо наистина невероятно! Значи да разбирам,че К-701 е по-добре?

                    Коментар


                    • #11
                      От: Съвет за Кировец К-700А и К-701А

                      T-150 e по слабо като изпълнение от К-то.
                      К-то е с два 100% самоблокиращи мостове,безпроблемни мостове и кутии.Ако му сменяваш редовно маслата,чистиш филтрите и не издевателстваш ще изкара още 20г без да го ремонтираш сериозно.Много здрави машини,но и липсва комфорт.Все пак за времето когато са произвеждани,мисля че имат няколко златни медала от международни изложения.Били са без аналог доста дълго време.
                      Не се подлъгвай да и взимаш навесен инвентар,тяхната сила е в прикачния.Ще имаш ядове с кръста и управлението.

                      Серизони машини.Истински 300 к.с,а не като повечето западни на максимални обороти,и трябва да се карат с цялата газ.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Съвет за Кировец К-700А и К-701А

                        Не знам какво значи "по-слабо като изпълнение" но както и да е. Силата на К-то е при оран на големи площи, по възможност денонощна. Не знам по друг начин как може да я ползва тая сила? За Т-то има всякакъв инвентар и комбинации... Плугове, нови и стари, БГ, турски, западни, обръщателни... С дисковите брани същата работа... Компактори и комбита разни....С елементарна сцепка може да влачи 2-3 култиватора тип КПС или сеялки СЗУ, тях па ги има навсякъде. Транспорт с две ремаркета 5-10 тонни или едно 15-18 тонно. За снегопочистване Т-тата са навсякъде, Кировец последно съм виждал поне преди 15 години по пътя Плевен -Русе. В животновъдство К-то освен за газене в силажна яма няма за какво да се ползва, за Т-то още в ТКЗС годините имаше тороразпръскващи ремаркета и цистерни за течен тор и сега ги има. През демокрацията нов внос на Кировци има единични бройки и бая втора ръка ГеДеРейски, докато ХТЗ /съвременно Т-150/ допреди 6-7 години вкарваха регулярно.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Съвет за Кировец К-700А и К-701А

                          Т150 върви мнпгп по-добре в снега от К-700. Дърпал съм с К-то камаз с блокирали спирачки-трактора само буксуваше, и не можа да го мръдне. Вярно-по асфалта, а камаза беше в канавката, и то напреки, ама чак толкова...

                          В нашето село имаше два К-701, и към двата имаше навесен плуг с 8 тела по 35 см, 7 метрова дискова брана, и по три култиватора със сцепка.
                          Имаше и две ремаркета за единия трактор, но не в транспорта им е силата.

                          Към колегата с въпроса:

                          Намери възможно най-запазения трактор, намери и някой който да е наистина в час с ремонтите, и му направи един сериозен предпусков ремонт. Ако го обслужваш редовно според предписанията-трактора ще ти служи дълги години.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Съвет за Кировец К-700А и К-701А

                            Първоначално публикуван от jordanov sv Преглед на мнение
                            Не знам какво значи "по-слабо като изпълнение" но както и да е. Силата на К-то е при оран на големи площи, по възможност денонощна. Не знам по друг начин как може да я ползва тая сила? За Т-то има всякакъв инвентар и комбинации... Плугове, нови и стари, БГ, турски, западни, обръщателни... С дисковите брани същата работа... Компактори и комбита разни....С елементарна сцепка може да влачи 2-3 култиватора тип КПС или сеялки СЗУ, тях па ги има навсякъде. Транспорт с две ремаркета 5-10 тонни или едно 15-18 тонно. За снегопочистване Т-тата са навсякъде, Кировец последно съм виждал поне преди 15 години по пътя Плевен -Русе. В животновъдство К-то освен за газене в силажна яма няма за какво да се ползва, за Т-то още в ТКЗС годините имаше тороразпръскващи ремаркета и цистерни за течен тор и сега ги има. През демокрацията нов внос на Кировци има единични бройки и бая втора ръка ГеДеРейски, докато ХТЗ /съвременно Т-150/ допреди 6-7 години вкарваха регулярно.
                            По слабо откъм мостове и скорости.Самоблокировката свърша курса за година-две,и си остава 4х2.Скоростите не издържта с оргиналния двигател,камо ли с ЯМЗ 236.По нежно е,и не търпи издевателства.
                            К-то е друга бира.Изключително здрави мостове и кутии.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Съвет за Кировец К-700А и К-701А

                              Аз бях в същата дилема преди няколко години. Мислех си за Т и К, но накрая стиснах Г@за още малко и си купих Ню Холанд,. Нямам опит с Т или К, но един мой близък познат работи с Клас, има много и различни модофикации. От съветските чудеса пази едно К-701. Човека казва, трудно е да се намери тракторист за тая машина, но пък за дисковата брана, няма по-добър трактор, колко е вярно не знам. Обемни машини са тези трактори и трудни да придвижване, както са споменали колегите. Силата на тези машини е в голямо, дълго и обширно поле. Иначе тука има едно Т-150 с СМД-то си, доста калпав мотор, а чисти само сняг и никви други издевателства. Чупи кръст Т-то, но това нормално, два пъти хвирля турбо и наскоро ремонтираха кутията. Продаваше се за около 6-7к български лева.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X