Обява

Свий
Няма добавени обяви.

двигатели на Болгар тл30-45

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: двигатели на Болгар тл30-45

    Здравейте сложих електрофакел от перкинс за сега резултата е положителен Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0122.jpg
Прегледи:1
Размер:73.5 КБ
ID:5624831Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0124.jpg
Прегледи:1
Размер:95.7 КБ
ID:5624832. А двигателя е немски или австрииски, но не е перкинс. Малка страна сме а информацията какво и кога се е произвеждало е дълбоко засекретена.

    Коментар


    • #32
      От: двигатели на Болгар тл30-45

      Здравейте, пожелавам ви весели празници, здраве, щастие и успехи през новата година.

      Коментар


      • #33
        От: двигатели на Болгар тл30-45

        Здравейте, студен старт без да съм наливал вода или нещо за подгряван, само с електрофакел, пробата е на 12.02.2015г. 08,25ч. температурата на въздуха: -5 / -10 гр. http://vbox7.com/play:0b4ea5b67f

        Коментар


        • #34
          От: двигатели на Болгар тл30-45

          Маринов, много ти се радвам на тия клипчета! Връщаш ме повече от 40 години назад, Болгарчето е първата машина, която въобще съм карал. Верно, тракториста отзад на навеса, аз дърпам ръчките и се бия по зъбите, ама кеф огромен! Израснал съм по машините и каруците, дядо беше дълги години бригадир на зеленчуковата бригада в село и аз - ваканциите там. Булгара, едно шаси и помпата Марица... То май и на тях се крепеше прочутото българско зеленчукопроизводство от 60те и 70те години на 20 век. Имаше и един Беларус 5лс до към 75та година, като почнаха ЮМЗтата и веднага го смениха. За Булгарчето имаше всякакъв инвентар, с шестредова разсадопосадъчна машина работеше наравно с Беларуса, с фрезата също... Пръскачка Перла с висока щангова конструкция с едно минаване пръскаше 3 реда корнишон или домати, тогава доматите все още ги гледаха на тесни редове и конструкция тел на дървени колове. Работеха като часовник тия машини, ама то и механизаторите тогава се сменяха май само при пенсиониране. Бъди здрав и пускай отвреме навреме по някое клипче, че да чуваме и звука!

          П.п. Как щях да забравя да спомена и ДТ 54 - величествена машина!

          Коментар


          • #35
            От: двигатели на Болгар тл30-45

            Първоначално публикуван от jordanov sv Преглед на мнение
            Булгара, едно шаси и помпата Марица... То май и на тях се крепеше прочутото българско зеленчукопроизводство от 60те и 70те години на 20 век. Имаше и един Беларус 5лс до към 75та година, като почнаха ЮМЗтата и веднага го смениха.

            П.п. Как щях да забравя да спомена и ДТ 54 - величествена машина!
            И мерака на хората да работят.

            Машина за корави хора.Машина извършваща всички почвени обработки.Работа на 3-ри смени и дори когато се зарежда с гориво не се е гаси/не,че няма да запали после/.Само какъв"климатик",каква "стерио уредба",какви "джойстици" и "позиционери" направо ум да ти зайде,но въпреки всичко хората са работили с мерак на тези машини.Такова е била степента на тех. развитие такива са били и машините.Сега машините са други и са много много по-комфортни,но и те си имат доста недостатъци само да знаем къде да ги търсим.

            ТЛ-30,ТЛ-45,СШ-22 и ДТ-20 бяха основни машини в зеленчукопроизводството,лозарството,овощарството,оранжериите,животновъдството и за други земеделски операции.Бяха оборудвани за целта с пълен набор от инвентар който беше разработен специално за тях.
            Последно редактирано от Stefan55; 20-03-15, 01:25.

            Коментар


            • #36
              От: двигатели на Болгар тл30-45

              Мерак разбира се, на първо място. И всичко останало е абсолютно точно. Всевъзможен инвентар, почти изцяло, без прибиращия - родно производство. Постоянно излизаха нови неща и старото или ненужното се бракува. Шасито си имаше много прилично ремарке и поемаше лекия транспорт. Имаше си и кран-товарач, есенно време махнат коша, правят го на малко багерче и почва да товари биотор за парниците. Като получиха ЮМЗ с кран-товарач, приставката за шасито стоя 2-3 години в резерв и замина за скрап /тогава му викахме вторични суровини/.

              Коментар


              • #37
                От: двигатели на Болгар тл30-45

                Здравейте, процежда се масло от шпилките на изпускателния колектор при третия цилиндър, от къде може да идва?

                Коментар


                • #38
                  От: двигатели на Болгар тл30-45

                  Неизгоряла нафта/масло.
                  Кольо Динев

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X