Обява

Свий
Няма добавени обяви.

двигатели на Болгар тл30-45

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • двигатели на Болгар тл30-45

    Здравейте, Двигателите на Болгар тл30-45 имат ли подгревни свещи?

  • #2
    От: двигатели на Болгар тл30-45

    Не нямат,но за това пък имат декомпресор.

    Коментар


    • #3
      От: двигатели на Болгар тл30-45

      И аз така си мислех, ама гледам една дупка на смукателния колектор запушена с болт, та да питам. Подгревната свещ освен по-лесен старт оказва ли и друго влияние върху работата на двигателя докато загрее? Днеска обърнах Болгарчето.

      Коментар


      • #4
        От: двигатели на Болгар тл30-45

        В колектора се монтира електрофакелно устройство, не е подгряваща свещ. Никое от двете няма връзка с работата на двигателя след запалване.

        Коментар


        • #5
          От: двигатели на Болгар тл30-45

          Здравейте, на ДТ20 електрофакела е огромна спирала а на Болгарчете отвора в колектора е 10мм. Мога ли да ползвам от нещо което по се намира електрофакел?

          Коментар


          • #6
            От: двигатели на Болгар тл30-45

            Аа, аз пиша по принцип кое къде се слага - дали при теб трябва да има електрофакелно не знам. Такъв двигател не съм имал.

            Коментар


            • #7
              От: двигатели на Болгар тл30-45

              Двигателя на тези тракторчета е перкинс. В единия случай е дву цилиндров като на българското самоходно шаси, а тл45 е три цилиндров като на мотокарите. Има само с електрическо подгряване. Трябва да се нагрява около минута и след това завъртане на стартера. Помага малко при стартиране, но по-важно е да има хубав акумулатор, че самите свещи харчат доста. По-лесния вариант е с едно стартерно спрейче. Паленето е доста по-лесно с него.

              Коментар


              • #8
                От: двигатели на Болгар тл30-45

                ...Абе да ама стават едни поразии, които не са евтини.
                Кольо Динев

                Коментар


                • #9
                  От: двигатели на Болгар тл30-45

                  При нас палим мотокара (4 цилиндров Перкинс) със запален факел от парцал натопен в спирт след въздушния филтър. Със старт спрей е кофти, даже понякога не успява да превърти двигателя. Добър акумулатор и стабилни връзки на силовите кабели са задължителни за безпроблемното палене.
                  Киа Соренто, MB A140 (Поне не съм пеша)

                  Коментар


                  • #10
                    От: двигатели на Болгар тл30-45

                    Тракторът като перкинса четворка с директно впръскване ли е или е предкамерен?

                    Коментар


                    • #11
                      От: двигатели на Болгар тл30-45

                      Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
                      Двигателя на тези тракторчета е перкинс. В единия случай е дву цилиндров като на българското самоходно шаси, а тл45 е три цилиндров като на мотокарите. Има само с електрическо подгряване. Трябва да се нагрява около минута и след това завъртане на стартера. Помага малко при стартиране, но по-важно е да има хубав акумулатор, че самите свещи харчат доста. По-лесния вариант е с едно стартерно спрейче. Паленето е доста по-лесно с него.
                      Двигателите произвеждани от "Вамо" Варна за мотокарите са "Перкинкс" има тройки и четворки,а тези за тракторите ТЛ-30 и ТЛ-45 не са "Перкинкс",а са /поне за ТЛ-30/ 3Д-30В. Има и още една модификация поставяна на валяци по-различна от тези.
                      Двигателя на ТЛ-30А е три цилиндров,а ТЛ-45 четири цилиндров.ТЛ-30 е с мощност 30к.с.,ТЛ-45 е 45к.с.
                      Пусковото устройство е "Палмагнетон" и декомпресор.
                      При двигателите "Перкинкс" няма декомпресор по простата причина,че няма защитна зона на клапаните и се удрят в челото на буталото ако бъдат натиснати при ГМТ макар и минимално.ГНП е роторна и създава много проблеми при палене.Всичко наред уж ама не.Бяха монтирали заводски такива двигатели на Газ-53 и беше голяма трагикомедия.На автобусите "Чавдар" от тези до 20 места също и беше "Перкинкс" и сутрин беше чудо докато запали.
                      Мнението ми за спрея за палене е много негативно ами то е все едно ако искаш да тръгнеш първо да те хутират ама много яко по задника и след това да тръгнеш нормално.Виждал съм поражения от палене с такъв спрей и картинката не е от най-приятните.
                      Колкото до паленето на ТЛ-30 и ТЛ-45.Наистина си трябва добър акумулатор,но ако горивната система и центровката не са наред паленето си остава проблем.

                      Коментар


                      • #12
                        От: двигатели на Болгар тл30-45

                        Двигателите са произвеждани в завода във Варна и се водят вамо перкинс. Имах някъде каталог на всики двигатели произвеждани. На газките се монтираха и с редова помпа, но проблемите като цяло са именно от горивоподаването. При нас не са успели да излеят блок за 6 цилиндров двигатели и за това са внасяни оригинални английски. От 6-ците всички са били доволни.

                        Коментар


                        • #13
                          От: двигатели на Болгар тл30-45

                          Здравейте, част от проблема се оказа ключ масата уж нова а не пуска ток смених я и сега акумулатора върти двигателя като на самолет перка. Акумулатора е чисто нов 100а 900ЕН но на студено трябва да го завъртя няколко пъти за да запали, като поработи няколко минути пали и с 62а-ров акумулатор само с чукване. Та съзерцавах тая дупка на колектора и ще мъча да сложа някакъв електрофакел че само с декомпресор в това време ще е мъка. В село има едно ТЛ30 на гуми с двигател перкинс 3-ка собственика каза че е рязал кожуха за да вкара маховика и двигателя висял на 3 болта, а на този пише 3Д-30В с горивна помпа "Фридман-Майер"или "Моторпал". Каталога от коя година е?

                          Коментар


                          • #14
                            От: двигатели на Болгар тл30-45

                            Каталога е някъде от 1963-64г.
                            Ами те системи са точно тези двете "Фридман-Маейр" и "Моторпал" дюзодържателите и дюзите също са такива.
                            Каквото и устройство да поставиш за подгряване в смукателния колектор ще ти трябва доста якичък акумулатор.
                            Електрофакелите поне такова е мнението не са много надежни.До сега са ми харесали само два модела един от комбайн СК-3 и този на ИФА-60L.
                            По-добре помисли за нещо с което да подгряваш водата в блока.На тази тема има доста изписано и тук във форума.
                            Успех.

                            Коментар


                            • #15
                              От: двигатели на Болгар тл30-45

                              Здравейте, двигателите на ТЛ 30-45 в края на краищата перкинс ли са или не са? Топленето на вода не е ле по-бавно и енергоемко от топленето на въздух? Звучи ми като голяма зайгравка слагането на нагревател в радиатора, читаво да се изолира и да държи на вибрациите. Благодаря за благопожеланията.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X