Здравейте, Двигателите на Болгар тл30-45 имат ли подгревни свещи?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
двигатели на Болгар тл30-45
Свий
X
-
От: двигатели на Болгар тл30-45
Двигателя на тези тракторчета е перкинс. В единия случай е дву цилиндров като на българското самоходно шаси, а тл45 е три цилиндров като на мотокарите. Има само с електрическо подгряване. Трябва да се нагрява около минута и след това завъртане на стартера. Помага малко при стартиране, но по-важно е да има хубав акумулатор, че самите свещи харчат доста. По-лесния вариант е с едно стартерно спрейче. Паленето е доста по-лесно с него.
Коментар
-
От: двигатели на Болгар тл30-45
При нас палим мотокара (4 цилиндров Перкинс) със запален факел от парцал натопен в спирт след въздушния филтър. Със старт спрей е кофти, даже понякога не успява да превърти двигателя. Добър акумулатор и стабилни връзки на силовите кабели са задължителни за безпроблемното палене.Киа Соренто, MB A140 (Поне не съм пеша)
Коментар
-
От: двигатели на Болгар тл30-45
Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнениеДвигателя на тези тракторчета е перкинс. В единия случай е дву цилиндров като на българското самоходно шаси, а тл45 е три цилиндров като на мотокарите. Има само с електрическо подгряване. Трябва да се нагрява около минута и след това завъртане на стартера. Помага малко при стартиране, но по-важно е да има хубав акумулатор, че самите свещи харчат доста. По-лесния вариант е с едно стартерно спрейче. Паленето е доста по-лесно с него.
Двигателя на ТЛ-30А е три цилиндров,а ТЛ-45 четири цилиндров.ТЛ-30 е с мощност 30к.с.,ТЛ-45 е 45к.с.
Пусковото устройство е "Палмагнетон" и декомпресор.
При двигателите "Перкинкс" няма декомпресор по простата причина,че няма защитна зона на клапаните и се удрят в челото на буталото ако бъдат натиснати при ГМТ макар и минимално.ГНП е роторна и създава много проблеми при палене.Всичко наред уж ама не.Бяха монтирали заводски такива двигатели на Газ-53 и беше голяма трагикомедия.На автобусите "Чавдар" от тези до 20 места също и беше "Перкинкс" и сутрин беше чудо докато запали.
Мнението ми за спрея за палене е много негативно ами то е все едно ако искаш да тръгнеш първо да те хутират ама много яко по задника и след това да тръгнеш нормално.Виждал съм поражения от палене с такъв спрей и картинката не е от най-приятните.
Колкото до паленето на ТЛ-30 и ТЛ-45.Наистина си трябва добър акумулатор,но ако горивната система и центровката не са наред паленето си остава проблем.
Коментар
-
От: двигатели на Болгар тл30-45
Двигателите са произвеждани в завода във Варна и се водят вамо перкинс. Имах някъде каталог на всики двигатели произвеждани. На газките се монтираха и с редова помпа, но проблемите като цяло са именно от горивоподаването. При нас не са успели да излеят блок за 6 цилиндров двигатели и за това са внасяни оригинални английски. От 6-ците всички са били доволни.
Коментар
-
От: двигатели на Болгар тл30-45
Здравейте, част от проблема се оказа ключ масата уж нова а не пуска ток смених я и сега акумулатора върти двигателя като на самолет перка. Акумулатора е чисто нов 100а 900ЕН но на студено трябва да го завъртя няколко пъти за да запали, като поработи няколко минути пали и с 62а-ров акумулатор само с чукване. Та съзерцавах тая дупка на колектора и ще мъча да сложа някакъв електрофакел че само с декомпресор в това време ще е мъка. В село има едно ТЛ30 на гуми с двигател перкинс 3-ка собственика каза че е рязал кожуха за да вкара маховика и двигателя висял на 3 болта, а на този пише 3Д-30В с горивна помпа "Фридман-Майер"или "Моторпал". Каталога от коя година е?
Коментар
-
От: двигатели на Болгар тл30-45
Каталога е някъде от 1963-64г.
Ами те системи са точно тези двете "Фридман-Маейр" и "Моторпал" дюзодържателите и дюзите също са такива.
Каквото и устройство да поставиш за подгряване в смукателния колектор ще ти трябва доста якичък акумулатор.
Електрофакелите поне такова е мнението не са много надежни.До сега са ми харесали само два модела един от комбайн СК-3 и този на ИФА-60L.
По-добре помисли за нещо с което да подгряваш водата в блока.На тази тема има доста изписано и тук във форума.
Успех.
Коментар
-
От: двигатели на Болгар тл30-45
Здравейте, двигателите на ТЛ 30-45 в края на краищата перкинс ли са или не са? Топленето на вода не е ле по-бавно и енергоемко от топленето на въздух? Звучи ми като голяма зайгравка слагането на нагревател в радиатора, читаво да се изолира и да държи на вибрациите. Благодаря за благопожеланията.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар