Обява

Свий
Няма добавени обяви.

двигатели на Болгар тл30-45

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: двигатели на Болгар тл30-45

    Здравейте, малко уточнения, подгревната свещ се монтира в цилиндъра а електрофакела в колектора така ли?

    Коментар


    • #17
      От: двигатели на Болгар тл30-45

      Легаш сабале с пърлачката за прасетои яко греешш картера въртиш и си ти
      К мирной жизни не пригоден.
      Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
      ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

      Коментар


      • #18
        От: двигатели на Болгар тл30-45

        Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнение
        Легаш сабале с пърлачката за прасетои яко греешш картера въртиш и си ти
        Това с греенето на картера си е изтезание. По-добре да се намери начин за стопляне на входящия въздух. Електрофакелните подгревни свещи са добър вариант.

        Коментар


        • #19
          От: двигатели на Болгар тл30-45

          Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
          Това с греенето на картера си е изтезание. По-добре да се намери начин за стопляне на входящия въздух. Електрофакелните подгревни свещи са добър вариант.
          При голям "кочан" навън,никакъв факел няма да помогне,вариянта е да се сгрее картера и да стоплиш гнп-то.
          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

          Коментар


          • #20
            От: двигатели на Болгар тл30-45

            Първоначално публикуван от мариновдт20 Преглед на мнение
            Здравейте, двигателите на ТЛ 30-45 в края на краищата перкинс ли са или не са? Топленето на вода не е ле по-бавно и енергоемко от топленето на въздух? Звучи ми като голяма зайгравка слагането на нагревател в радиатора, читаво да се изолира и да държи на вибрациите. Благодаря за благопожеланията.
            Явно не си ме послушал да потърсиш как се подгрява охладителната течност в двигателя.Подгряването се извършва в блока на двигателя,а не в радиатора там файда няма от топленето.И това с подгряването на течността не го откривам аз,а си го има много отдавна и никак не е енергоемко,а също и не е бавно стига да се направи добре.Има го заводско при някои автомобили.
            Електрофакелното е комбинация от подгряваща свещ/по-точно реотан/ и гориво което се подава върху нея и се поставя в смукателния колектор.То няма за цел да подгрява въздуха в тръбопровода,а да създаде горивни пари които навлезли в цилиндъра по-лесно се запалват при компресиране.Има доста изписано за тези устройства.
            Подгряващите свещи са друга работа,но при този двигател не могат да се поставят по конструктивни причини.
            Това с подгряването на картера и ГНП,а аз ще добавя и филтъра точно си е начина пък ще трябва и топла вода при много студено време,че нашите масла в големия студ стават на пача,а нафтата на боза.
            Не искам да ти се меся в работите ама ми е чудно какво ще правиш в студа с тази машина,няма кабина и само може да си докараш някоя болест,а и при кал много лесно хвърля вериги.Всичко това го знам от личен опит.

            Коментар


            • #21
              От: двигатели на Болгар тл30-45

              Точиш водата след работа. Сутринта наливаш много гореща, оливаш помпата и дюзите с гореща вода въртиш и пали все едно сега е изгасен. Проверено на МТЗ автовишка.
              Киа Соренто, MB A140 (Поне не съм пеша)

              Коментар


              • #22
                От: двигатели на Болгар тл30-45

                до сега не ни си е налагало да работим при толкова ниски температури, че да имаме проблем с паленето, но и да ни се наложи ще е макс. 1 път в зимата, което не ми пречи да налея гореща вода от бойлера... 15 литра няма да ни охарчат толкова много. Разбира се не вряла, а около 20-тина градуса.
                Кольо Динев

                Коментар


                • #23
                  От: двигатели на Болгар тл30-45

                  Дядо ми караше зил с вода. Зимата първо палеше и ако запали тогава наливаше водата. Питал съм го защо след като запали водата я налива. Казваше че на един камаз така му налял водата преди да запали и не запалил, замръзнал и спукал риза.

                  Коментар


                  • #24
                    От: двигатели на Болгар тл30-45

                    Ще се опитам да кача снимки и видео в края на седмицата или в началото на другата.Да онагледим за какво се борим.Поздрави.

                    Коментар


                    • #25
                      От: двигатели на Болгар тл30-45

                      Здравейте, това е въпросната дупка, това е електрофакел на българско шаси, това е електрофакел на ДТ20. Пуск на двата трактор при еднакви условия с и без електрофакел като на ДТ-то двг е износено доста http://vbox7.com/play:fb30f35d87, http://vbox7.com/play:de0c1b9f32. Не се търси нищо екзотично и сложно гимнастическо, електрофакел с малък диаметър на реотана и резба до М16, ако сте срещали нещо подобно. Щях да снимам и бързовар за малкия кръг но стана тъмно. Димич тази сценка и аз съм я играл, и аз първо паля после наливам вода, дано камаза е бил чужд.

                      Коментар


                      • #26
                        От: двигатели на Болгар тл30-45

                        И трите прикачени файла не излизат.

                        Коментар


                        • #27
                          От: двигатели на Болгар тл30-45

                          Здравейте, това е бързовар за малкия кръг за автомобилНатиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0118.jpg
Прегледи:1
Размер:109.5 КБ
ID:5620928Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0119.jpg
Прегледи:1
Размер:111.9 КБ
ID:5620929, на тези две снимки е електрофакел на българско шасиНатиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0109.jpg
Прегледи:1
Размер:88.0 КБ
ID:5620930Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0113.jpg
Прегледи:1
Размер:79.8 КБ
ID:5620931, а това е на ДТ20Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0114.jpg
Прегледи:1
Размер:153.3 КБ
ID:5620932, и въпросната дупкаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0115.jpg
Прегледи:1
Размер:75.4 КБ
ID:5620933. По магазините взеха да ме гледат лошо, че голямо разпитване пада. Въпросът ми е за електрофакел с малък диаметър да не пречи на въздухопотока и да е на резба? Поздрави.
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                          • #28
                            От: двигатели на Болгар тл30-45

                            Защо търся такова нещо? Понякога го оставям където замръкна а си е друго старта с подгряване не мъчиш акумулатор, стартер и така нататък, откъде топла вода, пърлачки и др. екстри накрая на света . Електрофакел за БГ.шаси ама няма в магазина, та ако сте срещали нещо подходящо моля и да го има по магазините.

                            Коментар


                            • #29
                              От: двигатели на Болгар тл30-45

                              Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                              При голям "кочан" навън,никакъв факел няма да помогне,вариянта е да се сгрее картера и да стоплиш гнп-то.
                              Заради щото маслото се втвърдява като смола едва ли не /предполагам/?
                              Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                              Само DIESEL !!!

                              Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                              Коментар


                              • #30
                                От: двигатели на Болгар тл30-45

                                Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
                                Заради щото маслото се втвърдява като смола едва ли не /предполагам/?
                                Напълно си прав.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X