Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Т 25

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Т 25

    Да знае някой изтормозен Владимировец,а може и да няма двигател. 0878866353

    Коментар


    • #62
      От: Т 25

      Колеги, някой може ли да качи снимка на Владимирец, който има и двата лоста за управление на навеса - на основния цилиндър и на допълнителния? Искам да видя къде се свързва лоста на допълнителния. Как се регулират хлабините им? Този, на основния цилиндър стои подпрян Лостът за реверса също. Искам да ги стегна, но не знам как.

      Коментар


      • #63
        От: Т 25

        Предишният ми пост се изгуби някъде по празниците
        Колеги, можете ли да кажете, кое от двете изпълнения е по-добро и защо въобще има различия в разположението на горивните филтри?
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:filtri.JPG
Прегледи:1
Размер:57.0 КБ
ID:5632069
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:filtri_1.JPG
Прегледи:1
Размер:21.6 КБ
ID:5632070

        При мен е реализирано със съвсем друг филтър за фино пречистване. Реших да върна нещата към оригиналния им вид, но се сблъсках с двете снимки по-горе и не знам как да процедирам и какви части да търся. Нямам нито корпус на филтъра за фино пречистване, нито капак.

        Коментар


        • #64
          От: Т 25

          Имаш само един силов цилиндър и никакъв допълнителен.Лостовете не се регулират тях ги държи разпределителя и хлабини не трябва да имат.
          Лоста за реверса получава голяма хлабина от конусния стопорен болт,но без да повдигнеш ламарините на пода няма да го видиш.Като взема да правя след седмица две един ремонт на Т-25 ще ти изпратя снимки да видиш за какво става въпрос.
          И двата начина показани на снимката са правилни.Заводски е така.При единия случай има два груби филтъра и един финен,а при другия фините са два и един груб.Втория вариант е за предпочитане.

          Коментар


          • #65
            От: Т 25

            Първоначално публикуван от Stefan55 Преглед на мнение
            Имаш само един силов цилиндър и никакъв допълнителен.
            Подведох се от това:
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Capture1.JPG
Прегледи:1
Размер:75.6 КБ
ID:5633289
            Първоначално публикуван от Stefan55 Преглед на мнение
            Лоста за реверса получава голяма хлабина от конусния стопорен болт,но без да повдигнеш ламарините на пода няма да го видиш.
            При мен е сътворено така и половината се вижда:
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:capture2.jpg
Прегледи:1
Размер:71.7 КБ
ID:5633290
            Но виждам, че има и заварка (изглежда ми скъсана), която вероятно не трябва да е там Както и телта

            Коментар


            • #66
              От: Т 25

              Там не трябва да има заварка още по-малко тел.Този болт който се вижда е конусен и застопорява лоста за реверса.Корпуса на лоста за скоростите и реверса се изважда когато махнеш подовата ламарина и тогава ще разбереш какъв е проблема.Предполагам се е съборила резбата на лоста или на болта и не може да затегне,а може да се разбило гнездото на вилката.При всяко положение ще се наложи демонтаж.Когато разглобиш покажи за да се види какво е станало и ще ти кажа какво да направиш.

              Коментар


              • #67
                От: Т 25

                Зравейте колеги, от днес и аз съм собственик на Т25. За сега проблема е че смуче въздух. Разглобих всичко по гориворповода и се оказа, че няма никакви филтри. В пърото тяло на филтъра имаше една цедка(скъсана при това) , а в другите две тела след инжектора нямаше нищо. Въпроса ми е какви филтри трябва да сложа в двете тела след инжектора? В трактора имаше един изхвърлен хартиен филтър и визуално е от тези двете тела, двата филтъра еднакви ли са ?

                Коментар


                • #68
                  От: Т 25

                  Туряй филтри..
                  К мирной жизни не пригоден.
                  Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                  ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                  Коментар


                  • #69
                    От: Т 25

                    Първоначално публикуван от dobrito1 Преглед на мнение
                    двата филтъра еднакви ли са ?
                    Еднакви са.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Т 25

                      Като кажеш у магазина от най малките те ги знаят...Не карай без филтри че ше съсипеш и дюзи и помпа
                      К мирной жизни не пригоден.
                      Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                      ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                      Коментар


                      • #71
                        От: Т 25

                        Като знам колко прецизно и фино са направени дюзите и помпените елементи, за мен остава загадка как успяват да работят руските машини (визирам ЮМЗ Т-25 нямам наблюдение) без филтри, но факт-работят. Един познат като си взе ЮМЗ-то изгори 50-тина литра нафта преди да разбере че има само утайник филтри. На западните коли ако им пуснеш добавка за почистване на дюзите, без да си сменил филтъра и веднага почват проблемите, а тука изгаряш сумати българска нафта, от ръждив 40 годишен резервоар и нямаш ядове
                        Кольо Динев

                        Коментар


                        • #72
                          От: Т 25

                          Не съм сигурен че без филтри работи нормално. Аз понеже нямам филтър за грубо пречистване и много гняс се натика в подкачващата помпа, че чак спря да работи. Почиствах и пак угасва. Бях се видял в чудо. По очисти се резервоара, но направих да смуче малко по-високо и от тогава нямам проблеми. Обаче имам фините филтри. Веднъж правих ремонт на помпата и сега си работи нормално. На работа имаме едно шаси и колегата миналата година е махнал филтрите, че не пускали нафта и направил ремонт на помпата. Не знам дали е от липсата на филтри или от центровка, но като запали, поработва няколко минути и гасне, а и няма мощност. Така и не остава време да го погледна за какво става дума.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Т 25

                            Днес взех филтри и цедка за грубия филтър и всичко си дойде на мястото, двигателя работи много добре и не засмуква въздух в горивопровода. Трактора е вкаран от Италия„ и явно е имал някакви проблеми защото не беше с оригиналната подкачваща помпа, а с някаква друга, цедката на грубия филтър беше скъсана, а двата филтъра както казах изхвърлени под седалката, очевидно са го карали мизерници, но двигателя държи 3 амт. при топъл двигател.Притесняваме само, че на тихи обороти вторият цилиндър почти не се обдухва заразлика от първия.Когато си сложа ръката при първи цилиндър се усеща силна струя студен въздух, а при втори почти не се усеща да обдухва...това нормално ли е ?И понеже за пръв път се качих на трактор преди 2 дена как е правилно да се гаси двигателя - да се отнема газта докато загасне или при тихи обороти да се задейства декомпресьора? Сега наред е да сменя маслата, хидравлично нямаше и напълних с мхл32 , остана в двигателя и китиите и редукторите.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Т 25

                              Не се гаси с декомпресор отнема се газ до като угасне.Декомпресор за гасени се използва само екстрено.Ето тук е описано подробно.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Scan0034.jpg
Прегледи:1
Размер:218.5 КБ
ID:5634529 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Scan0035.jpg
Прегледи:1
Размер:168.2 КБ
ID:5634530

                              Коментар


                              • #75
                                От: Т 25

                                Имаш ли сканирата цялата книга, аз намерих, но са на руски.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X